Kenneth Dammyr Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Greit folkens. Da skal jeg gi Pulp Fiction en ny sjanse. Men kan noen gi meg en kort forklaring på hva filmen handler om? Husk å ikke avsløre noe. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Greit folkens.Da skal jeg gi Pulp Fiction en ny sjanse. Men kan noen gi meg en kort forklaring på hva filmen handler om? Husk å ikke avsløre noe. The stories of two mob hit men, a boxer and a pair of diner bandits intertwine in four tales of violence and redemption Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvorfor ble @kid banna en uke? link til tråd? Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 du er vel i tråden mener jeg og huske Bogan. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Hvorfor ble @kid banna en uke? link til tråd? Han kranglet med slipknot_fan og "things got out of hand". Endret 29. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Greit folkens.Da skal jeg gi Pulp Fiction en ny sjanse. Men kan noen gi meg en kort forklaring på hva filmen handler om? Husk å ikke avsløre noe. The stories of two mob hit men, a boxer and a pair of diner bandits intertwine in four tales of violence and redemption Norsk da din luring Og gjerne litt lenger *være kravstor* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Ikke trykk på denne linken hvis du ikke har god tid!, ca: 15 min Fy søren nå skal jeg kose meg nå :!: Endret 29. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ikke vær så slem da, Cheezcake. Du overdriver Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ikke trykk på denne linken hvis du ikke har god tid!, ca: 15 minFy søren nå skal jeg kose meg nå :!: Trikset er å holde inne enter. Da tar greia ti sekunder. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Jeg føler at de fleste nå selvføleglig har trykket på linken og at jeg får SO 3 for meg selv i sirka 10 min . @ Kennethdammyr: Kan jeg legge deg til i MSN? Liker å ha litt moderatorer på lista... edit: Ja, men det er juks, jeg holdt faktisk på å dette av stolen av latter og utålmodighet! Endret 29. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 <smiskemodus>@ Kennethdammyr: Kan jeg legge deg til i MSN? Liker å ha litt moderatorer på lista... </smiskemodus> Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ikke trykk på denne linken hvis du ikke har god tid!, ca: 15 minFy søren nå skal jeg kose meg nå :!: Ikke bare old, men gay i tillegg. GALD! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) @ Kennethdammyr: Kan jeg legge deg til i MSN? Liker å ha litt moderatorer på lista... Søren ta deg! Hvordan klarte du å finne ut av koden? Nå har folk komt seg gjennom linken jeg ga dere, uten å "jukse"? Dessuten kennethdammyr la til meg edit: Så noen på "Harald gjør ting han ikke kan"? Den mannen er jo bare helt utrolig! Endret 29. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ikke vær så slem da, Cheezcake. Du overdriver Nekt! Neida, kan godt fyre opp litt (falsk) vennlighet jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ikke vær så slem da, Cheezcake. Du overdriver Nekt! Neida, kan godt fyre opp litt (falsk) vennlighet jeg. Hey! Ta det rolig nå! Ikke gjør noe drastisk som du vil angre på senere. btw: Innleggene mine forsvinner oftere og oftere. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg lurer på om jeg skal ta meg en siste tur ned hovedveien for i kveld på sykkel. Tror jeg gjør det om en time... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) btw: Innleggene mine forsvinner oftere og oftere. Keeeeeenneeeeeeeeeeeeeethhh???! edit: Så nettopp noe på NRK, det var et sted det var 7 meter høye brøytekanter med snø! Dit skal jeg! Endret 29. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 btw: Innleggene mine forsvinner oftere og oftere. Du er ikke alene. Jeg er stolt! kom nettopp hjem fra en 1,2 mils sykkeltur Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) [Minisupport]Vet noen når 8:30 PM EST til 11:00 PM EST er i norsk tid?[/minisupport] Endret 29. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg