Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drittvær her og! :(

Men da var det deilig å ha tentamen så jeg var hjemme innen tolv.

Hadde nynorsk, og akkurat de oppgavene Goophy la ut her i går... Tusen takk.!! :) Regna med at det var de så jeg fikk forberedt meg litt ;)

Skrev den kofi annan oppgaven, tror det gikk greit. Følte at jeg fikk til artikkelstilen i dag siden jeg fikk noen tips av typen i går..

Så da var 5/7 tentamener over.

Fysikk og fagdag bokmål igjen, weee.. :nei:

Lenke til kommentar
Oh yeah. Ingen skole på 12 dager :D Skal først til oslo på mandag på intervju, og på tirsdag går turen til gøteborg basketfestival. Det blir morsomt! Synd den beste forwarden vår har knekt fingeren. Han får av gipsen den dagen vi kommer hjem :p 

Har du vært der før eller? Har vært der 2 ganger, kjempegøy. :)

edit: Fiksa quoten

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Hadde nynorsk, og akkurat de oppgavene Goophy la ut her i går... Tusen takk.!! :) Regna med at det var de så jeg fikk forberedt meg litt ;)

Skrev den kofi annan oppgaven, tror det gikk greit. Følte at jeg fikk til artikkelstilen i dag siden jeg fikk noen tips av typen i går..

Bare hyggelig.

Du skulle sagt ifra, så kunne jeg sendt deg oppgaven jeg skrev, den om kofi annan.

Fikk sikkert VK1-oppgavene da, siden jeg hadde den 1 mnd. etter alle de andre.

Lenke til kommentar
Huff, bodybuilderkarrieren(yeah right) min er kanskje slutt, blir kanskje utvist fra treningsenteret her i bygda :p

For mye tafsing i dusjen? Kjenner til situasjonen.

---

Nynorsk gikk som det går, digg med helg. Det virker som alle rundt meg blir moderator, lurer på om jeg blir det snart.

Onani- og pr0ntråd-moderator :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...