Torjus Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 drittvær i Lyngdal og Jepp. Pice of **** vær Og jeg som skal på utendørs LAN idag... -Frieddude- skal også Det blir moro Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 hehe... blir moro det... Bjørnar nøøøø... (mandalitt) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 hehe... blir moro det... Bjørnar nøøøø... (mandalitt) Hehe, du var klar over at vi skulle linke ute? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Drittvær her og! Men da var det deilig å ha tentamen så jeg var hjemme innen tolv. Hadde nynorsk, og akkurat de oppgavene Goophy la ut her i går... Tusen takk.!! Regna med at det var de så jeg fikk forberedt meg litt Skrev den kofi annan oppgaven, tror det gikk greit. Følte at jeg fikk til artikkelstilen i dag siden jeg fikk noen tips av typen i går.. Så da var 5/7 tentamener over. Fysikk og fagdag bokmål igjen, weee.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Oh yeah. Ingen skole på 12 dager Skal først til oslo på mandag på intervju, og på tirsdag går turen til gøteborg basketfestival. Det blir morsomt! Synd den beste forwarden vår har knekt fingeren. Han får av gipsen den dagen vi kommer hjem Har du vært der før eller? Har vært der 2 ganger, kjempegøy. edit: Fiksa quoten Endret 29. april 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
nitja Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hmmm... ser ut til at d bare e her oppe i nord d e fint vær.. jaja.. får nyte d så lenge d varer.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) TORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Skru av PC og TV* EDIT: Det var visst bare sånn torden lyd på slutten av The Gorillaz - Feel Good sangen Endret 29. april 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hadde nynorsk, og akkurat de oppgavene Goophy la ut her i går... Tusen takk.!! Regna med at det var de så jeg fikk forberedt meg litt Skrev den kofi annan oppgaven, tror det gikk greit. Følte at jeg fikk til artikkelstilen i dag siden jeg fikk noen tips av typen i går.. Bare hyggelig. Du skulle sagt ifra, så kunne jeg sendt deg oppgaven jeg skrev, den om kofi annan. Fikk sikkert VK1-oppgavene da, siden jeg hadde den 1 mnd. etter alle de andre. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 TORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Skru av PC og TV* EDIT: Det var visst bare sånn torden lyd på slutten av The Gorillaz - Feel Good sangen lol Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Da var arbeidsuken vel overstått, og jeg sitter igjen med erfaring og et rått belte. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Ohhhh! Sol, lett bris, veranda, laptop, snylte på naboens WLAN og en Cola. Kan livet bli bedre? edit: La til et par ting. Endret 29. april 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Da var arbeidsuken vel overstått, og jeg sitter igjen med erfaring og et rått belte. bildet av det? kjøpte meg ett svart lær belte med diamant belte spenne, brukte det ett par ganger nå henger det bare hær. Kosta meg 500kr. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Goophy: Hadde tenkt til å spørre om jeg kunne få se hva du skrev, men tenkte kanskje det var litt frekt.. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hadde engelsktentamen idag 10. klasse. Huff, bodybuilderkarrieren(yeah right) min er kanskje slutt, blir kanskje utvist fra treningsenteret her i bygda Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Regner som elgen her også.. Kjett Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 blir kanskje utvist fra treningsenteret her i bygda Hvorfor? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Goophy: Hadde tenkt til å spørre om jeg kunne få se hva du skrev, men tenkte kanskje det var litt frekt.. Neida, slikt går bra det. Alle som vil kan få se, men ikke forvent noe bra. kofiannanfinal.doc Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 regner med at han bruker doping? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Huff, bodybuilderkarrieren(yeah right) min er kanskje slutt, blir kanskje utvist fra treningsenteret her i bygda For mye tafsing i dusjen? Kjenner til situasjonen. --- Nynorsk gikk som det går, digg med helg. Det virker som alle rundt meg blir moderator, lurer på om jeg blir det snart. Onani- og pr0ntråd-moderator Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det virker som alle rundt meg blir moderator, lurer på om jeg blir det snart. Du sier noe, ja.... *vente* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg