cnil Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Kult. Har ikke vært inne på dette forumet på litt over ett år, og dere holder fortsatt koken i SO3. Ganske bra. Hvor er alle de gode gamle? (SnowDOG_ osv? Lever dere ennå?) Nei, bare teite fjortiser her, som meg feks. Alle de gamle har stukket av. Hehe. Jaja, jeg får vel bare venne meg til det da Endret 29. april 2005 av cnil Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Kan jeg si at det var positivt eller negativt ment? Ro egget. Mente bare at det ikke var så sykt. 14 eller 15 år bryr meg midt i brunøyet, mental alder og oppførsel er w1n. Fy faen, 9.-klassinger suger! Ja? Den 9.-klassen jeg hadde på ledelse og instruksjonstentamen var ikke i nærheten av det jeg håper er normal mental alder og oppførsel. Jeg kan generalisere ffs! > <. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 3/4 tentamner = Done. 4/6 her. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Kult. Har ikke vært inne på dette forumet på litt over ett år, og dere holder fortsatt koken i SO3. Ganske bra. Hvor er alle de gode gamle? (SnowDOG_ osv? Lever dere ennå?) Nei, bare teite fjortiser her, som meg feks. Alle de gamle har stukket av. Hehe. Jaja, jeg får vel bare venne meg til det da SnowDOG_ er her fortsatt og er blitt moderator, men er akkurat nå et eller annet sted i verden. PSION ga seg her i går(?) Han syntes det var blitt for mye useriøst. edit: Neeeeeeei! Hva har jeg gjort jeg posta i søppel! Jaja, mitt neste mål får bli at det ikke skal overstige 40% edit2: Jippi! Da er dette mitt 350 innlegg her i søppel! Endret 29. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 PSION ga seg her i går(?) Han syntes det var blitt for mye useriøst. Som vi alle er enige i Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Oh yeah. Ingen skole på 12 dager Skal først til oslo på mandag på intervju, og på tirsdag går turen til gøteborg basketfestival. Det blir morsomt! Synd den beste forwarden vår har knekt fingeren. Han får av gipsen den dagen vi kommer hjem Intervjuet på mandag er forøvrig i forbindelse med at jeg har søkt på skole i frankrike. 15-20 elever kommer inn. Håper seriøst jeg er en av dem! *Spent før intervjuet*. Nå skal jeg til frisøren. Lurer på hvordan jeg blir seende ut. Herr Brun Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 bakermesterharepus: slik det skal gjøres. happy med den altså.. digg dag å chille på nuh Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Kjeder meg *sniffe sprittusj* *knurretil* Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Jeg lurer på en ting: Hva er den knappen i WoW som gjør at man tar screenshot? (Ikke print screen) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Hvorfor kan du ikke bare bruke print screen? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Jaja. der er jeg garrantert en 3'er i ny-norsk. 1, 1/4 side Ny-Norsk kan brenne. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Jeg lurer på en ting:Hva er den knappen i WoW som gjør at man tar screenshot? (Ikke print screen) Hva med fraps? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 3/4 tentamner = Done. 4/6 her. :O Hva går du på da? Jeg ble vel ferdig klokke halv 11 idag trur jeg.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Woho, det regner Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 darkness| ignorerte knurringa mi Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) überlol :lol: Endret 29. april 2005 av ]/[etallica Lenke til kommentar
nitja Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Norsktentamen idag... Gikk vel egentli greit.. men det var litt kjipt når det var så fint vær ute.. gikk ned til kaia og tok en utepils sammen med noen venninner etterpå.. koseli.. Endret 29. april 2005 av qeezy Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Norsktentamen idag... Gikk vel egentli greit.. men det var litt kjipt når det var så fint vær ute.. gikk ned til kaia og tok en utepils sammen med noen venninner etterpå.. koseli.. Det regner i bøtter og spann her Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Norsktentamen idag... Gikk vel egentli greit.. men det var litt kjipt når det var så fint vær ute.. gikk ned til kaia og tok en utepils sammen med noen venninner etterpå.. koseli.. How cosy, drittvær her også. Endret 29. april 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 drittvær i Lyngdal og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg