Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal prøve å legge meg rett etter jobb i dag. skal opp senest klokka 12, for at jeg skal til byen med den damen jeg snakket om, så blir det kino på ettermiddagen.

Men han ene som jeg deler hus med skal ta med shitloads of fyrverkeri opp til nyttårsafften fikk jeg vite, så det skal bli raketter i år å ... uten at det koster meg en dritt :thumbs:

Lenke til kommentar
Men nå er det natta i Moss, gutter. Sove godt, hvis dere har tenkt til å sove, da *nattaklem*

joda god natt til deg også. Må "gjøre" noe før eg legger meg tho.

Term: U lucky bastard. A date and free fireworks.

Mens eg sliter med å skaffe penger til alko og fyrverkery osv... jaja ce la vie.

Lenke til kommentar

Jeg har iverksatt "bli kvitt ekkel sove-intervall-døgnrytme" planen. Dvs, jeg skal legge meg kl. 09 ca. Begynner å bli evig lei av å sove i 5 timer, være våken i 8 og sove 5 nye igjen.

Sprettkønn med smør må dessuten være noe av det mest fedmende jeg vet. Tror det er 3 år siden jeg spiste det sist gang. *slå seg løs*

Lenke til kommentar

Ahhh. Det er fatisk godt. Med sukker er det også godt merkelig nok. Spiser aldri popcron av en eller annen grunn. Vet vi har men det frister ikke. :/

Har sånn julebrød kake ting som min mor lagde men...vil ha noe salt.

Anyways *leke litt med webcam XP*

Edit: Ka du gjør på forresten? Har du en slags nattevakt over forumet eller noe? Kordan er det foregår egentlig med alt det der?

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...