stine__ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg har lyst på disse høytalerene, http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl men jeg innrømmer at det er mest pga utseendet Er ikke så veldig opptatt av lyd, og jeg har ikke råd til noe dyrere Natta Jonki, og sove godt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Så var det på tide og rusle i seng. Skal opp i morgen sånn i 10-11 tiden å shoppe fyrverkeri. Blir litt lite søvn, men det slår ikke inn før etter man har spist middag. Da går man rundt og svimer før man finner seg en sofa og et pledd å bite i. Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Stakkars pledd Sove godt, Arctic Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 God natt artic. Stine_: En kompis av meg kjøpte ett slik sett og eg må si at eg ble imponert over bassen og lyden i forhold til pris. Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 De er sikkert bra, men de står ikke så bra i stil til den lcd-skjermen jeg skal ha *litt jålete* Men nå er det natta i Moss, gutter. Sove godt, hvis dere har tenkt til å sove, da *nattaklem* Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Skal prøve å legge meg rett etter jobb i dag. skal opp senest klokka 12, for at jeg skal til byen med den damen jeg snakket om, så blir det kino på ettermiddagen. Men han ene som jeg deler hus med skal ta med shitloads of fyrverkeri opp til nyttårsafften fikk jeg vite, så det skal bli raketter i år å ... uten at det koster meg en dritt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Men nå er det natta i Moss, gutter. Sove godt, hvis dere har tenkt til å sove, da *nattaklem* joda god natt til deg også. Må "gjøre" noe før eg legger meg tho. Term: U lucky bastard. A date and free fireworks. Mens eg sliter med å skaffe penger til alko og fyrverkery osv... jaja ce la vie. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Okei.. NÅ kjeder jeg meg. Faktisk så kjeder jeg meg så ille at jeg -til og med- poster her. Lagde akkurat sprettkønn med smør, så nå kanskje jeg kjeder meg LITT mindre. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Weee Vel har surfet på mye rart inatt. Tenkte eg skulle holder ut så lenge så mulig. Altså enten sover eg ikke idag eller så legger eg meg så sent så mulig og står opp kl 15 for å dra til byn. Må fikse døgnrytmen nå. Bare må. Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Gikk ikke jeg og la meg for en time siden?? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 har....du sovet? WTF? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg har iverksatt "bli kvitt ekkel sove-intervall-døgnrytme" planen. Dvs, jeg skal legge meg kl. 09 ca. Begynner å bli evig lei av å sove i 5 timer, være våken i 8 og sove 5 nye igjen. Sprettkønn med smør må dessuten være noe av det mest fedmende jeg vet. Tror det er 3 år siden jeg spiste det sist gang. *slå seg løs* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Sprettkønn med smør? Aldri hørt om sprettkømm. Er det en slags brød eller? Korfor måtte du nevne mat nå? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Popcorn med smelta smør oppå. Noe jeg plukka opp fra Junaiten.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Ahhh. Det er fatisk godt. Med sukker er det også godt merkelig nok. Spiser aldri popcron av en eller annen grunn. Vet vi har men det frister ikke. :/ Har sånn julebrød kake ting som min mor lagde men...vil ha noe salt. Anyways *leke litt med webcam XP* Edit: Ka du gjør på forresten? Har du en slags nattevakt over forumet eller noe? Kordan er det foregår egentlig med alt det der? Endret 29. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Skal du sette opp camz0rz?! FÅ SE! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hehe yup. Netopp installert da så eg har ikke suttet meg inn i det enda. Netopp "kjøpt" lovlig versjon. sa eg nettop "kjøpt" til en moddis? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det var noe som ikke stemte der ja. Hehe heldigvis en snill og søt mod du da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hmm hater når telefonen ringer så legger de på og det kommer ikke noe opp op "se hvem som ringer" Kem i huleste er det som ringer så tidlig da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg