phax Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Jeg drikker etter anledning jeg, er jeg på ei kompisfylla sammen med bare noen få gode likesinnede kompiser kan jeg godt drikke til jeg stuper bare fordi vi har det så utrolig morsomt og finner på mye rare minneverdige ting. skal jeg derimot ut blant folk, fest eller ut på byen så tar jeg det selvsagt mye roligere. og noen ganger så tar man seg bare et par pils eller en flaske rødvin sammen med dama eller kompiser for og slappe av. har kommet meg langt forbi den gang jeg var 14 og drakk hjemmebrent for det meste mens jeg ravet gatelangs. Når det gjelder smaken på øl så kjenner jeg folk som har sagt akkurat det samme som deg, øl var ikke noe som fristet men etter noen år så sitter jaggu de også og kosedrikker øl innimellom. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Siden jeg prøvde meg på øl for tja ~7år siden, kan jeg ikke si at jeg har kjent suget ennå, så jeg får tro jeg går fri for fristelsen En skal vel aldri si aldri, men med mitt særdeles måteholdne alkohol forbruk skal det nok litt til Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Øl må man jo vanligvis venne seg til. Det er akkurat som med kaffe. man må bare true det innpå. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Ja høres ikke det ut som en glimrende reklame kampanje: "" Øl er godt, bare du får tvinget det innpå noen ganger. Tilvenningsperioden varierer fra noen uker til flere år "" Nei de som liker det skal få ha ølet sitt i fred for meg (samme gjelder for Pepsin ). Tar meg heller et glass med god og kald Cola Endret 29. april 2005 av am3k Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Enig med deg der. Coca Cola er bedre enn Pepsi Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Legger meg nå. natta Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Natta Missuner deg litt. Sitter bare og venter på at vi skal bli "jaget" hjem... Du kaller deg PepsiCo, men liker Cola bedre enn Pepsi Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Æsj. Det begynner å bli sent. Kanskje jeg døgner. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 da var fuglene begynt og kvitre igjen.. vurdere sove.. nei... blir nok en time til. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Wohooo!! Bare to evig lange timer igjen på jobb. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Hehe, samme her Aeternus... Og vi snakker _lange_ timer når en bare sitter og glor Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 så hvor jobber dere to da? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Evig lange timer ja Er så trøtt at jeg holder på å stryke med. Men men, penger må man ha. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Er skiftleder på en fabrikk her nede på sørlandet. En jobb som er så lite spennende som det er mulig å gjøre den. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 hehe, jaja.. høres ut som letttjente penger hvertfall! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Hehe. Hadde vært enda mer letttjente penger om man hadde sluppet å møte opp. Men den gang ei Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 hehe, ja ikke sant! skal ikke være lett nå til dags.. nei, får ta kvelden her.. begynner jo og bli ganske... tidlig. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Jau. Du får ha en god natt. Bare en liten time til dusjen her. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Kennethdammyr har steget i gradene - tråden Bare ikke ta en Allyse Hva har han gjort? Shit! Dette er ikke mulig, det kan ikke være mulig! Jeg er ett innlegg fra å ha like mange innlegg her i OT-baren i forhold til Rome TW! Jeg har sviktet det . Tror jeg må gi meg her i søppel nå.. Jeg lovet til meg selv en gang at jeg ikke skulle ha OT-baren (den gang søppel) på den kategorien man har postet mest i! Jeg er dømt @ haddis: Vi er fedig med den andre diskusjonen nå. Kan ikke si at jeg stresser over dette her da... Men jeg tror jeg faktisk bare oppdaterer dette innlegget fra nå av . Jeg har fri fra skolen for det er en ekstra planleggingsdag, vi har nemlig fått en dag for mye på skolen til nå... Endret 29. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Eh...skjønner forsatt ikke hva du stresser med? ------------------------------------------------------------ Anyways...tar meg "fri" fra skolen i dag for å besøke familie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg