Nilsen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Å faen. Det var nynorsk tentamen i morra ja! Viste det var noe jeg hadde glemt :/ Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 hmmm.... vurderer å døgne Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Jeg skal ihvertfall ikke døgne. Skal ikke ødelegge døgnrytmen enda en gang. Anyway, jeg skal på fest i morgen. Vanligvis får jeg andre til å ordne til meg (den latskapen, den latskapen), men må få kjøpt noe i morgen. Forslag? Hvilken sprit er best til "standardblanding" med brus (uten at det koster alt for mye)? Endret 28. april 2005 av bhsand Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hvilken sprit er best til "standardblanding" med brus? Egentlig hvilken som helst vodka. Er ikke så stor forskjell når det bare blandes ut med mengder av brus. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Blæ, trøtt...men må gjøre norsk. Jezuz Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Anyway, jeg skal på fest i morgen. Vanligvis får jeg andre til å ordne til meg (den latskapen, den latskapen), men må få kjøpt noe i morgen. Forslag? Hvilken sprit er best til "standardblanding" med brus (uten at det koster alt for mye)? Bacardi Razz, den er ekstremt god! Den er så god at du kan drikke den bar. Bland med sprite og litt Rose's Lime og du har en veldig god drink. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Rom er bedre til å blande med brus en vodka, mener nå jeg. Endret 28. april 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Sprit er skit, øl er bedre Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Sprit er skit, øl er bedre Stakkars lille deg, du har jo helt stokket om på det Øl er skit, Sprit er bedre slik Men men, klarer du å drikke Pepsi klarer du vel Øl også Anywho, noen flere som er våkne. Kjeder meg her jeg sitter, på arbeid... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Engelsktentamen i morgen, og jeg skal levere en "book report" på engelsk om en bok jeg ikke har lest... ^^ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Sprit er skit, øl er bedre Mjoa, men sprit kan være kjekt av og til ved mangel på tid og\eller ork. Lykke til ahpadt. Godt jeg er ferdig med å skrive stil på fremmedspråk for alltid (sett bort fra nynorsk), samt at jeg har fri til neste fredag da. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Så glad jeg er for at jeg er ferdig med skolen (for en stund i allefall ) Er nok en fordel å ha lest boken ja, men søker du litt finner du sikkert noen samendrag som kan hjelpe deg litt i riktig retning Husk derimot at det finnes systemer for å sjekke om du leverer direkte kopi fra nettet... (husker ikke adressen, men leste en artikkel på det for ikke lenge siden) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Sant det at man sparer tid på sprit, men fylla blir mye morsommere på øl. Jeg blir ihvetfall mye fortere dårlig på sprit, men har det gøy på øl Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Sprit er skit, øl er bedre forsåvidt enig. drikker mest øl ettersom jeg blir så steike gal av å drikke sprit. farlig sort.. men er jo gøy engang iblant! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Kan bli dårlig av å "lukte på en øl kork" Men det er meg, liker ikke øl. Men så drikker jeg heller lite. Kan derimot ikke si at jeg har større problemer med at jeg blir dårlig av å drikke sprit heller. Selvkontroll, for ikke å snakke om at en kjenner sine grenser osv. hjelper litt Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Kan bli dårlig av å "lukte på en øl kork" Men det er meg, liker ikke øl. Men så drikker jeg heller lite. Kan derimot ikke si at jeg har større problemer med at jeg blir dårlig av å drikke sprit heller. Selvkontroll, for ikke å snakke om at en kjenner sine grenser osv. hjelper litt øl er en vanesmak, du kommer nok til og begynne like det etterhvert enten du vil eller ikke. sånn har det vært med meg og alle andre jeg kjenner. er så fort gjort og plutselig få litt for mye innabords når man drikker sprit, når smaksløkene forsvinner og man blir fri for blandevann så skjer det mye rart! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 <-- Allergisk mot øl. Må nok holde meg til spriten. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 ahh, perm. Fantastisk. Oh hi there, militærhonken vår. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 øl er en vanesmak, du kommer nok til og begynne like det etterhvert enten du vil eller ikke. sånn har det vært med meg og alle andre jeg kjenner. er så fort gjort og plutselig få litt for mye innabords når man drikker sprit, når smaksløkene forsvinner og man blir fri for blandevann så skjer det mye rart! En vane jeg ikke har tenkt å tilegne meg Har _aldri_ vært fristet til å drikke øl, har derimot smakt det ved noen få andledninger, og en reprise er ikke noe jeg hungrer etter for å si det slik. Da passer en på at en kjøper inn nok blandevann da, eller drikker no "ferdigblandet" jeger, tyrker el. Men som sagt, måtehold og kjenne egne grenser hjelper. Når jeg først drikker er det ikke for at jeg skal svime omkring resten av kvelden. Hva det er som gjør at folk tror lover og regler ikke gjelder når de drikker, og at de er frie til å gjøre hva de vil, er for meg uforståelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg