Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Jævla nerdejente i klassen min ass. Ble satt på samme prosjekt som henne; jeg gjør min del og hun gjør hennes. Så sier hun at jeg må ringe henne fordi vi må prate i en halvtime om hva den andre har gjort? Er hun ensom el? :p

Mamma kastet nettopp 15 av lipglossene mine. Flyter rundt overalt. Gleder meg til lørdag :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vennegjengen min skal være oppe i romsåstoppen natt til første og vi har tenkt og grille.. Har noen peil på om det er lov å fyre opp bål natt til 1.mai?

All bålbrenning i eller i nærheten av skogmark er forbudt uten brannsjefens tillatelse i tiden 15. april – 15. september, jfr. brann- og eksplosjonsvernloven § 5 om den enkeltes plikt til å forebygge og begrense skadevirkningene ved brann, eksplosjon og annen ulykke.

Lenke til kommentar
Vennegjengen min skal være oppe i romsåstoppen natt til første og vi har tenkt og grille.. Har noen peil på om det er lov å fyre opp bål natt til 1.mai?

All bålbrenning i eller i nærheten av skogmark er forbudt uten brannsjefens tillatelse i tiden 15. april – 15. september, jfr. brann- og eksplosjonsvernloven § 5 om den enkeltes plikt til å forebygge og begrense skadevirkningene ved brann, eksplosjon og annen ulykke.

Æsj..

Takk for svar, Ueland

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...