Putekos Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Jævla nerdejente i klassen min ass. Ble satt på samme prosjekt som henne; jeg gjør min del og hun gjør hennes. Så sier hun at jeg må ringe henne fordi vi må prate i en halvtime om hva den andre har gjort? Er hun ensom el? Mamma kastet nettopp 15 av lipglossene mine. Flyter rundt overalt. Gleder meg til lørdag Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 15 lipglosser... Jaha. Husker ikke hva jeg har skrevet her i dag, så jeg gidder ikke fortelle om dagen min i Oslo. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Husker ikke hva jeg har skrevet her i dag, så jeg gidder ikke fortelle om dagen min i Oslo. Så du meg eller? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Vennegjengen min skal være oppe i romsåstoppen natt til første og vi har tenkt og grille.. Har noen peil på om det er lov å fyre opp bål natt til 1.mai? All bålbrenning i eller i nærheten av skogmark er forbudt uten brannsjefens tillatelse i tiden 15. april – 15. september, jfr. brann- og eksplosjonsvernloven § 5 om den enkeltes plikt til å forebygge og begrense skadevirkningene ved brann, eksplosjon og annen ulykke. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Husker ikke hva jeg har skrevet her i dag, så jeg gidder ikke fortelle om dagen min i Oslo. Så du meg eller? Hehe, nei. Om ikke du var på Ullevål sammen med alle andre skoleelevene så. Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Tivoli!! Gleder meg til lørdag! Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 weeee.. rikets røst ta av Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Vennegjengen min skal være oppe i romsåstoppen natt til første og vi har tenkt og grille.. Har noen peil på om det er lov å fyre opp bål natt til 1.mai? All bålbrenning i eller i nærheten av skogmark er forbudt uten brannsjefens tillatelse i tiden 15. april – 15. september, jfr. brann- og eksplosjonsvernloven § 5 om den enkeltes plikt til å forebygge og begrense skadevirkningene ved brann, eksplosjon og annen ulykke. Æsj.. Takk for svar, Ueland Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Rikets Røst Bare jeg som synes det blir litt mye Otto Jespersen? Og at han kun spiller på det satiriske? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Rikets Røst Bare jeg som synes det blir litt mye Otto Jespersen? Og at han kun spiller på det satiriske? Vi er leie av dem.. Blir for klisje hele greia.. Kjedelige intervjuer uten mening osv. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Kan jeg si at det var positivt eller negativt ment? Ro egget. Mente bare at det ikke var så sykt. 14 eller 15 år bryr meg midt i brunøyet, mental alder og oppførsel er w1n. Fy faen, 9.-klassinger suger! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 *Sniff sniff* Lukter rimelig EID her ja. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Hvorfor whine om alder så lenge folk oppfører seg ordentlig? Juhu, begynner å merke treningen seriøst nå. Litt mindre vaskeball nå, så blir det bra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 SupremeX: Jeg låner litt av siggen din. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Do as you please. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 SupremeX killed the thread. Jaja, jeg legger meg. Natta! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Norsk tentamen i morgen..Wee.. Nattis Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Huff. Nå har jeg søren meg slitt med den prisguiden i mange timer. Men sannelig ble jeg ferdig og Nesten... God natt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Norsktentamen? Natta. Fuck it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg