Tonio Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 nytt virus herjer på msn igjen jo Huffda! SupremeX: Får komme alikevel, skaffer du biletter kan du jo sove her! :!: Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 SupremeX: Får komme alikevel, skaffer du biletter kan du jo sove her! :!: Jeg skal nok greie meg. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Ha ha ha. Huffda! Humørsvingninger? Endret 28. april 2005 av ]/[etallica Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Tull. Jeg, dum? Haha, den må du lengre ut på landet med. *Trening* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Ahhh, YES! Dama kommer hjem fra Irland i morgen :D Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 @ Til alle som sier de tror jeg er 14 og yngre: Har dere da lest flere av mine innlegg eller har dere bare lest innleggene mine i de mindre seriøse kategoriene? Føler meg litt mer seriøs andre steder enn her i OT-baren hvertfall ... Blir litt sånn skuffa over meg selv i allefall når folk tror jeg er 12 osv når jeg egentlig er to dager unna 15 år..... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Seriøst...hva er det du har så panikk for? 10 år eller 50 år er vel et fett, vist en har litt i skallen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Drit i hva folk tror. Jeg må finne frem originaldeler i morgen, selger sykkelen. Blir litt rart å levere den fra seg. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Hvorfor selger du den da? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Jeg bare lurte jeg, er noen ganger det dukker noen slike helt uvesentlige spørsmål oppe i hodet mitt innimellom. Så jada, jeg får vel uantsett trøste meg med at jeg snart uantsett blir 15! Men si fra hvis dere har ting dere syns jeg burde skjerpe meg på. TSP Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Apropos deg og dine spørsmål TSP, i går innså jeg hvor den "hvem vil du leie ut til-tråden" kom fra. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Adil Dyani (?) var i skateparken idage hvis noen vet hvem det er. Skatefyr, skal visstnok være pro, jeg aner ikke hvem det er. Koselig kar ihvertfall. Han ble eid av alle småungene, de spurte om å få brettet hans minste 100 ganger hver. Også klarte han ikke 360 over boxen, så jeg eide han jeg også, og jeg gjorde det på sykkel... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) @ Til alle som sier de tror jeg er 14 og yngre: Har dere da lest flere av mine innlegg eller har dere bare lest innleggene mine i de mindre seriøse kategoriene?Føler meg litt mer seriøs andre steder enn her i OT-baren hvertfall ... Blir litt sånn skuffa over meg selv i allefall når folk tror jeg er 12 osv når jeg egentlig er to dager unna 15 år..... Fjortiss... EDIT: Jeg ble 15 for 2 dager siden. Så jeg følte det som min plikt og mobbe deg litt.. Endret 28. april 2005 av Bundy Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 hvordan i helvete kan en nettbutikk kreve 234,- i frakt + 63,- i "ordregebyr" for og sende et lydkort som veier et par hundre gram!! satan så irritert jeg blir.. jævla dataleverandoren.no.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Argh...noen som ser Fab-5?... ÆSJ for et kvinnfolk Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 @ Til alle som sier de tror jeg er 14 og yngre: Har dere da lest flere av mine innlegg eller har dere bare lest innleggene mine i de mindre seriøse kategoriene?Føler meg litt mer seriøs andre steder enn her i OT-baren hvertfall ... Blir litt sånn skuffa over meg selv i allefall når folk tror jeg er 12 osv når jeg egentlig er to dager unna 15 år..... Tar nå høyde for at innlegga i OT-delen er mindre seriøse da. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 EDIT: Jeg ble 15 for 2 dager siden. Så jeg følte det som min plikt og mobbe deg litt.. Men jeg er heldigere enn deg når det gjelder valg av dato. Hver gang jeg har bursdag slipper jeg gå på skolen dagen etterpå. Dessuten er de en historisk dato, nemlig dagen da Hitler tok livet sitt så det så! hehe Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. april 2005 Rapporter Del Skrevet 28. april 2005 Har bursdag dagen Pearl-Harbor ble eid jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg