Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Til alle som sier de tror jeg er 14 og yngre: Har dere da lest flere av mine innlegg eller har dere bare lest innleggene mine i de mindre seriøse kategoriene?

Føler meg litt mer seriøs andre steder enn her i OT-baren hvertfall :whistle: ...

Blir litt sånn skuffa over meg selv i allefall når folk tror jeg er 12 osv

når jeg egentlig er to dager unna 15 år.....

Lenke til kommentar

Jeg bare lurte jeg, er noen ganger det dukker noen slike helt uvesentlige spørsmål oppe i hodet mitt innimellom.

Så jada, jeg får vel uantsett trøste meg med at jeg snart uantsett blir 15!

Men si fra hvis dere har ting dere syns jeg burde skjerpe meg på.

TSP :)

Lenke til kommentar

Adil Dyani (?) var i skateparken idage hvis noen vet hvem det er.

Skatefyr, skal visstnok være pro, jeg aner ikke hvem det er.

Koselig kar ihvertfall. :)

Han ble eid av alle småungene, de spurte om å få brettet hans minste 100 ganger hver. Også klarte han ikke 360 over boxen, så jeg eide han jeg også, og jeg gjorde det på sykkel... :p

Lenke til kommentar
@ Til alle som sier de tror jeg er 14 og yngre: Har dere da lest flere av mine innlegg eller har dere bare lest innleggene mine i de mindre seriøse kategoriene?

Føler meg litt mer seriøs andre steder enn her i OT-baren hvertfall  :whistle: ...

Fjortiss... :p

EDIT: Jeg ble 15 for 2 dager siden. Så jeg følte det som min plikt og mobbe deg litt..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Føler meg litt mer seriøs andre steder enn her i OT-baren hvertfall :whistle: ...

Tar nå høyde for at innlegga i OT-delen er mindre seriøse da.

Lenke til kommentar
EDIT: Jeg ble 15 for 2 dager siden. Så jeg følte det som min plikt og mobbe deg litt..

Men jeg er heldigere enn deg når det gjelder valg av dato.

Hver gang jeg har bursdag slipper jeg gå på skolen dagen etterpå.

Dessuten er de en historisk dato, nemlig dagen da Hitler tok livet sitt så det så!

hehe :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...