Grundig Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg skal straks spise kjøttaker med tilbehør Ellers skal jeg vel få med meg Fagerstrand og spille Morrowind. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg skal også trene, eller, det vil si, jeg skal lede en trening. Tror ikke jeg får så mye ut av økta selv. Vet dere om noen enkle oppvarmingsleker for få personer? Skal ha fisk til middag i dag. Det er lenge siden sist Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Er generelt sett lei folk som er overarrogante, frekke, jeg-er-bedre-enn-deg-aktige, idiotisk-barnslige og plagsom... uansett alder... Arroganse er det verste personlighetstrekket jeg vet om. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Er generelt sett lei folk som er overarrogante, frekke, jeg-er-bedre-enn-deg-aktige, idiotisk-barnslige og plagsom... uansett alder... Arroganse er det verste personlighetstrekket jeg vet om. Jeg digger folk som er arrogante! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg skal også trene, eller, det vil si, jeg skal lede en trening. Tror ikke jeg får så mye ut av økta selv.Vet dere om noen enkle oppvarmingsleker for få personer? Hvilken type trening tenker du på? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) En sang oppkalt etter meg ??? Forresten hvis dere skulle tippe utifra mine innlegg forskjellige steder på forumet, hvor gammel ville dere tippe at jeg er? Endret 28. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hmm. 15 år, smileyene trekker litt ned. ^^ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Karriere-rådgiveren min sa at jeg var arrogant... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 En sang oppkalt etter meg ??? Forresten hvis dere skulle tippe utifra mine innlegg forskjellige steder på forumet, hvor gammel ville dere tippe at jeg er? 13 år. Jeg har opptil flere sanger laget om meg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) En sang oppkalt etter meg ??? Forresten hvis dere skulle tippe utifra mine innlegg forskjellige steder på forumet, hvor gammel ville dere tippe at jeg er? 11-12? Endret 28. april 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hvilken type trening tenker du på? Treninga jeg skal ha er en oppoverbakkeintervall med orientering ned igjen for hver intervall. (3 intervaller) Så leken bør kunne gjennomføres i skog og mark. Men om du har en lek kan du foreslå den på PM, for dette ble visst litt support Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 En sang oppkalt etter meg ??? Forresten hvis dere skulle tippe utifra mine innlegg forskjellige steder på forumet, hvor gammel ville dere tippe at jeg er? 13 år. Jeg har opptil flere sanger laget om meg. Vestkantrap? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Vestkantrap? Liker særlig Bærumsgramatikk og "Lindeberg Dreamteam". Kjenner meg litt igjen... Neida, men det er noenmed litt fritidsproblemer som har laget noen Joachim-sanger... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 rooosa bånd, diaamant øredobb.. Det er så utrolig bra skildring av pappa gutter! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg er kåret til Årets Pappagutt og er stolt innehaver av et rosa bånd. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 En som går med diamantøredobb vil jeg heller kalle en mammagutt (eller guttemamma?) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Hmm. 15 år, smileyene trekker litt ned. ^^ Hmm, jeg skal prøve å roe ned det litt, men jeg er litt redd folk skal misforstå meg, spurte egentlig fordi jeg ville vite litt om dere så på meg som en fjortiss... Noe jeg absolutt ikke vil, jeg vil nemlig ikke være en kødd som springer rundt og plager folk og tror de er så kule (selv om ikke alle er sånn, deriblant meg selv)! Men om to dager er jeg uantsett en offisiell femtiss . Bare Tonio som trodde jeg var 18 år den gangen da... Men det var jo i den perioden der jeg ikke var så aktiv her også da ... edit: I søppelkategorien altså Endret 28. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Men om to dager er jeg uantsett en offisiell femtiss .Bare Tonio som trodde jeg var 18 år den gangen da... Vel, du sa noe meget vesentlig: Tonio. I say no more. Endret 28. april 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) edit Endret 28. april 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg