Jonnar Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 edit: 9-klassinger = smårips = alright! Dette er noen timer siden, men jeg MA bare kommentere det: Stefan, jeg har vaert din venn i lengre tid na, og i tilfelle du ikke visste det: BADE DIN BROR OG MIN BROR GAR I 9. KLASSE! Greit at 9. klasse-jentene er smarips de ogsa, men du mister min respekt om du putter nokkelen din i lasen pa en jente i 9. Hvis du skulle bestemme deg for a gjore det til neste ar, nar brodrene gar i 10. klasse, da kan vi heller se pa det om igjen. Men ingen rydding eller roting med 9. klassinger i ar! (But you need to hurry up. Har enda en bror som kommer til a ga i 9. klasse om 2 ar. ) Love you, buddy! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) @ PSION: Jeg føler meg truffet faktisk Men du skal vite at jeg i den 4 millionertråden rapporterte den selv, jeg orket ikke mer var så mye unødvendig spam, jeg trodde jeg hadde tima det bra nok, men rakk ikke å slenge inn innlegget, etter det prøvde jeg først Jankee også Ueland, men ingen har svart på PMen engang :dontgegit: (Selv om det sikkert var mye annet som avgjorde det, føler jeg at jeg kan ha mye av skylden med den tråden.) *Savne dagbok* , du kunne jo skrevet en siste gang da? @ Kennethdammyr: Hvis jeg legger deg til på MSN... Vil du være snill å ikke slette meg da . Du kan til og med få lov til å legge meg i en evt. "suppehuer"gruppe til og med (Selv har jeg ikke noen "negativ" gruppe, her er alle like mye verdt .) Hvor lenge blir du i Egypt? @ Til alle forsovet: Er 9endeklassinger på dette forumet unnlatt? Om ikke bare meg? @ Jeg som trodde nicket mitt var for langt Endret 28. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Heisann folkens! Jeg vil bare informere om at jeg trekker meg herved fra forumet. Grunnen er at jeg er drittlei alle drittungene som henger her. Jeg orker ikke flere tullete tråder fra 14-åringer uten bedre ting å ta seg til. Jeg synes rett og slett at det har flommet over av ungevalper her. Til alle dere andre som har vært her en stund, til de som likte dagboka mi, og som jeg faktisk har blitt litt glad i, farvel! Jeg må si meg enig i det du sier...Og jeg tror jeg/du er ikke den eneste som legger merke til slike ting Her i so3 er det vel, meg,goophy, b|real, darkness|, snowdog (sikkert flere) som er eldst. Så det er ikke så mange av oss igjen Å man merker fort hvem som er seriøse 14 åringer og dem som ikke er. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 God morgen alle sammen. Super gøy å være syk Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg er 9. klassing Forsov meg idag igjen..f***! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ferdig med engelsktentamen for en god stund siden. Det gikk sikkert helt strålende. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Å man merker fort hvem som er seriøse 14 åringer og dem som ikke er. Useriøs 18-åring her Datatimer suger, EDB-ansvarlig har lært hvordan man stenger visse sider, og det ser ut som det er slutt på 2-player [email protected]. Kanskje jeg skal lage en tråd for å se hva folk mener om smårips/hvor grensen går/osv... Hadde vært interessant.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 har hatt øvedag til standpunkt i matte Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Synes mitt theme er nydelig. Men nå legger jeg meg. God natt! Kan du gi meg link til den stylen? Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 jeg er hjemme og "jobber" med prosjekt. Jeg gjorde alt ferdig igår så nå skal jeg spille WoW! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 jeg er dritt lei alle 25åringer hær som sanser rundt uten vett og mening og later som de betyr noe. Er generelt sett lei folk som er overarrogante, frekke, jeg-er-bedre-enn-deg-aktige, idiotisk-barnslige og plagsom... uansett alder... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Yey, slutte tidlig er digg <3 Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 @ Til alle forsovet: Er 9endeklassinger på dette forumet unnlatt? Om ikke bare meg? Nok en gang, er det til alle som har forsovet seg? Det heter nok for så vidt Forresten hører jeg på en sang av Muse som heter TSP akkurat nå Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Til dere som vil ha themet mitt: Jeg aner ikke hvor jeg fant det. Jeg har brukt themet i over et halvt år, og derfor er det vanskelig å huske hvor jeg fant det. Ferdig tidlig på skolen i dag, så da var det ned på butikken og pante flasker, for så å kjøpe flere. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Ferdig på skolen 10 idag så var det intervju med Varden ang. Pagans Mind konserten i Skienshallen i morra. Gikk som talsmann for 10klasse Satt å diskuterte musikk i nesten en halv time med trommisen i Pagans Mind. Hoho Endret 28. april 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Klokka slår snart tolv, og da logger jeg ut. G'nite. Nigth! Sukk. Tenkte det ikke var nødvendig, men siden du aldri slutter å skrive det _må_ jeg bare kommentere det: Night skriver n i g h t, ikke n i g t h ... Har irritert meg litt over det der Blablablablabla Neida, takk for opplysningen! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ja?! Her var det meget stille... HVA skal folket i dag? .. Selv skal jeg trene litt ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg