ehs5 Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Ut og trimme. *hopp, hopp* No! Glemte meg og hopppet bort halvparten av LOST! Men fikk høre at det ikke skjedde noe i den første halvdelen, heldigvis. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 For en genial avslutning! 14 idag tror jeg. Hoho, Lost er mester på suspense ^^ Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Det var et par episoder hvor de var late med avslutningene. Sånn rolig musikk og myk avslutning. Men i dag slo de på stortromma to ganger. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Uvant å se deg så grønn, kennethdammyr. Men jeg tror jeg faktisk har tenkt at det kom til å skje en gang (ta det som et kompliment) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) <-- Lei av det stygge dyret... *host*www.2rjus.tk*hark* Hjertlig takk <ingve>, han har laget den og hjulpet meg med bloggen... Endret 27. april 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 kennethdammyr, når ble du moderator? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 <-- Lei av det stygge dyret... *host*www.2rjus.tk*hark* Hjertlig takk <ingve>, han har laget den og hjulpet meg med bloggen... Stilig side, men litt innhold hadde vært greit. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 kennethdammyr, når ble du moderator? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=409886 Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 *Lese lorem ipsum med stor iver og interesse* Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Heisann folkens! Jeg vil bare informere om at jeg trekker meg herved fra forumet. Grunnen er at jeg er drittlei alle drittungene som henger her. Jeg orker ikke flere tullete tråder fra 14-åringer uten bedre ting å ta seg til. Jeg synes rett og slett at det har flommet over av ungevalper her. Til alle dere andre som har vært her en stund, til de som likte dagboka mi, og som jeg faktisk har blitt litt glad i, farvel! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Hade PSION. Lev vel Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Heisann folkens! Jeg vil bare informere om at jeg trekker meg herved fra forumet. Grunnen er at jeg er drittlei alle drittungene som henger her. Jeg orker ikke flere tullete tråder fra 14-åringer uten bedre ting å ta seg til. Jeg synes rett og slett at det har flommet over av ungevalper her. Til alle dere andre som har vært her en stund, til de som likte dagboka mi, og som jeg faktisk har blitt litt glad i, farvel! Thou will be missed, på ein måda. Ha det fint videre i hvert fall! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 jeg er dritt lei alle 25åringer hær som sanser rundt uten vett og mening og later som de betyr noe. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 *Lese lorem ipsum med stor iver og interesse* Sånn... da var første nyhet/artikkel/blogg artikkel skrevet Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Synd å høre PSION Likte godt å lese i dagboka di. Uansett, lykke til videre! Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 jeg er dritt lei alle 25åringer hær som sanser rundt uten vett og mening og later som de betyr noe. øyh, vi var her først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg