Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LOST skal det bli. :D

Har vært å spilt fotball med min søstera mi nå. Når vi skulle gå kom det en gjeng vestkantsgutter som skulle spille. Hadde litt lyst til å være med, men valgte å avstå. Jeg hadde tæsha dem :cool:

En egentlig en uinteressant historie for dere, men jeg er sikker på at en av de gutta var litt som Joachim. Jeg tenkte på han når jeg så dem.

Lenke til kommentar

Kenneth, jeg var nok ikke akkurat på Thorshow, men på en tur bort til tennisbanen her. Pleier alltid å gå bra, men tror du jammen ikke banene var fulle?! Neste gang ringer jeg på forhånd. Det er ikke langt å gå dit, men JÆVLIG irriterende, særlig fordi jeg skulle spilt mot en HTK-kamerat...

Lenke til kommentar

Aargh, nå har lydkortet mitt gått til helvette igjen! Det klikker lissom med faste mellomrom :mad:

Så da er det bare å slenge alle sanger jeg vil høre på over på iPoden og legge meg i senga mi og slappe av. :)

Har tysk tentamen imorra, hakke orka å åpne boka. Satser på at jeg er stabil på fireren så det går sikkert greit. Tror ikke hu setter meg ned.. Det ser verre ut med matta, virker som om mattetentamen gikk til en viss plass og da blir det ihvertfall ikke noen femmer på meg i matte, men klarer jeg fire er jeg ca fornøyd.

Lenke til kommentar

Grr! Går det an? Sitter og spiser "hasselnøttkjerner", og nå spiste jeg nettopp en råtten nøtt. Da gjorde jeg det naturlige, tok en nøtt til for å døyve den ekle smaken. Men den var også råtten! Da begynte jeg å bli litt uvel og tok fort enda en nøtt. Men tror du ikke også den var råtten! :realmad:

----

I drank a lava lamp. It wasn't lava.

:wee:

----

Jeg har nesten alltid status som pålogget når jeg er på MSN. Det er fordi jeg alltid, nesten uten unntak, glemmer hele greia når jeg forlater PC'en. Kanskje jeg burde sette på sånn automatisk borte-ting.

....og der, mens jeg skrev, velta jeg jammen et fullt glass med eplesaft utover bordet og klærne og. Kan det bli verre?

Lenke til kommentar
Jeg har nesten alltid status som pålogget når jeg er på MSN. Det er fordi jeg alltid, nesten uten unntak, glemmer hele greia når jeg forlater PC'en. Kanskje jeg burde sette på sånn automatisk borte-ting.

Status er for pingler og folk som legger seg før kl 1 på en hverdag. Pålogga 24/7 og har aldri satt på noe status jeg :mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...