Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg så nettopp Anchorman, merkelig film. Den var utrolig morsom til tider, men alt mellom "vitsene" var utrolig teit. Jack Black eier alle. I drank a lava lamp. It wasn't lava. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kom nettopp på en fin ting på en ellers så kjedelig dag. Det er LOST i kveld. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det skjer ikke noe interessant på LOST-fronten før 4. mai, for da kommer episode 21. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det skjer ikke noe interessant på LOST-fronten før 4. mai, for da kommer episode 21. s-1 kommer jo inatt da Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 LOST skal det bli. Har vært å spilt fotball med min søstera mi nå. Når vi skulle gå kom det en gjeng vestkantsgutter som skulle spille. Hadde litt lyst til å være med, men valgte å avstå. Jeg hadde tæsha dem En egentlig en uinteressant historie for dere, men jeg er sikker på at en av de gutta var litt som Joachim. Jeg tenkte på han når jeg så dem. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det skjer ikke noe interessant på LOST-fronten før 4. mai, for da kommer episode 21. s-1 kommer jo inatt da The Journey høres bare kjedelig ut, egentlig. Men må vel skaffe den uansett. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kenneth, jeg var nok ikke akkurat på Thorshow, men på en tur bort til tennisbanen her. Pleier alltid å gå bra, men tror du jammen ikke banene var fulle?! Neste gang ringer jeg på forhånd. Det er ikke langt å gå dit, men JÆVLIG irriterende, særlig fordi jeg skulle spilt mot en HTK-kamerat... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 @kennethdammyr; Åpne "Hva spiste du til middag" tråden. igjen! Så enormt teit å stenge den! Hva er egentlig grunnen? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Aargh, nå har lydkortet mitt gått til helvette igjen! Det klikker lissom med faste mellomrom Så da er det bare å slenge alle sanger jeg vil høre på over på iPoden og legge meg i senga mi og slappe av. Har tysk tentamen imorra, hakke orka å åpne boka. Satser på at jeg er stabil på fireren så det går sikkert greit. Tror ikke hu setter meg ned.. Det ser verre ut med matta, virker som om mattetentamen gikk til en viss plass og da blir det ihvertfall ikke noen femmer på meg i matte, men klarer jeg fire er jeg ca fornøyd. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 @kennethdammyr; Åpne "Hva spiste du til middag" tråden. igjen! Så enormt teit å stenge den! Hva er egentlig grunnen? Seriøst? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 @kennethdammyr; Åpne "Hva spiste du til middag" tråden. igjen! Så enormt teit å stenge den! Hva er egentlig grunnen? Seriøst? ...Hmm, ketchez er 14 år ja... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ja, jeg er seriøs. Vi har SO3 som man kan fortelle om daglige hendelser. Hvorfor ikke ha en tråd om hva en spiste til middag? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg vil at du skal slå av pcen din og legge deg, ketchez. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Støtter Stefan på den. Jeg har solgt mopeden i dag, den blir hentet og jeg får penger på fredag. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg har solgt mopeden i dag, den blir hentet og jeg får penger på fredag. Gratulerer. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg vil at du skal slå av pcen din og legge deg, ketchez. Støttes. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Sorry folkens. Dattan hadde nettop uptime på 12 dager og 19 timer, før jeg tok en restart. Den skal IKKE av. Og jeg fortlater IKKE forumet fordi jeg har mine egne meninger.! @fredrikrb; Hvofor solgte du den? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Grr! Går det an? Sitter og spiser "hasselnøttkjerner", og nå spiste jeg nettopp en råtten nøtt. Da gjorde jeg det naturlige, tok en nøtt til for å døyve den ekle smaken. Men den var også råtten! Da begynte jeg å bli litt uvel og tok fort enda en nøtt. Men tror du ikke også den var råtten! ---- I drank a lava lamp. It wasn't lava. ---- Jeg har nesten alltid status som pålogget når jeg er på MSN. Det er fordi jeg alltid, nesten uten unntak, glemmer hele greia når jeg forlater PC'en. Kanskje jeg burde sette på sånn automatisk borte-ting. ....og der, mens jeg skrev, velta jeg jammen et fullt glass med eplesaft utover bordet og klærne og. Kan det bli verre? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg har nesten alltid status som pålogget når jeg er på MSN. Det er fordi jeg alltid, nesten uten unntak, glemmer hele greia når jeg forlater PC'en. Kanskje jeg burde sette på sånn automatisk borte-ting. Status er for pingler og folk som legger seg før kl 1 på en hverdag. Pålogga 24/7 og har aldri satt på noe status jeg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ketchez, lei av den. Skal ha meg Suzuki FZ tenker jeg. Med wunderbaum og blomsterpotte. En slik en: http://pics.autodb.no/686//686348-bilde1-fz.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg