PlatinumFlyer Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg snakket om at popcorn var det minst usunne snackset i stad... Men nøtter, er ihvertfall like sunt og veldig godt *Spise nøtter* nøtter er det snackset som har mest kalorier. Sunne fettsyrer riktignok, umettet fett. Og om nynorsk, han har ikke sagt at æ er riktig, men sist stod det to streker under eg, men det var kanskje ikke selve ordet som var galt... Men jeg bare antok at da var det vel Æ.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg hater Maxi! Hvis du er vurderer å få deg jobb på Maxi Ski, styr unna! Makan til helvetes mongiser av noen sjefer. *forbanna* ICA Maxi altså? Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Men nøtter, er ihvertfall like sunt og veldig godt Nøtter? Jaja, hvis du er glad i fett så... fett bra, karbo dårlig. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ICA Maxi altså? Ja. Men det er sjefene fra gamle Maxi som er problemet. ICAsjefene er greie. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Men nøtter, er ihvertfall like sunt og veldig godt Nøtter? Jaja, hvis du er glad i fett så... fett bra, karbo dårlig. Hvilken kur er det igjen.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ICA Maxi altså? Ja. Men det er sjefene fra gamle Maxi som er problemet. ICAsjefene er greie. Har det ikke alltid vært ICA Maxi?? Eller, aner ikke. Jeg vet om én Ica Maxi, på Sjølyst i Oslo. Skal visstnok være ganske så bra. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 JoahcimR: ossn går det med oppfetninga di? funker den.. hadd no mer oppstøt i siste? Finnes det ikke kurer mot bullemi da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 JoahcimR: ossn går det med oppfetninga di? funker den..hadd no mer oppstøt i siste? Finnes det ikke kurer mot bullemi da? En gang for alle, og mitt femte innlegg på fem minutter: JEG HAR IKKE, GJENTAR IKKE, BULIMI! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 lollerskates Opphøyer med roflcopter. Heh. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Men nøtter, er ihvertfall like sunt og veldig godt Nøtter? Jaja, hvis du er glad i fett så... fett bra, karbo dårlig. Fett = over 2 ganger så mye kalorier som sukker. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har du bulemi? Riktig som du sier. Nøtter har gode fettsyrer. Fett som man faktisk trenger. Det er kalorier i det, men så lenge du ikke spiser for mye og ikke klarer å forbrenne gjør ikke det noe. Btw: Fikk tekstmelding av @kd nå. Han sitter å leser på forumet, mens han har ferie. Så hvis du leser her... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har du bulemi? Riktig som du sier. Nøtter har gode fettsyrer. Fett som man faktisk trenger. Det er kalorier i det, men så lenge du ikke spiser for mye og ikke klarer å forbrenne gjør ikke det noe. Btw: Fikk tekstmelding av @kd nå. Han sitter å leser på forumet, mens han har ferie. Så hvis du leser her... @kd fikk ferie for? Uans; LOL @kd! Big time sucker! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Lollert på dk@. Tipper det klør i fingrene nå ja. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Lollert på dk@. Tipper det klør i fingrene nå ja. Hihi. *snakke stygt om k@d* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 @kd fikk ferie for? Ja, Lurer på det samme.... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 @kd fikk ferie for? Ja, Lurer på det samme.... Var vel pga spam eller krangelen med slipknot_fan. Kanskje begge deler. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 @kd fikk ferie for? Ja, Lurer på det samme.... Var vel pga spam eller krangelen med slipknot_fan. Kanskje begge deler. Dette her er noe jeg har gått glipp av! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Slipknot_fan og @kd ble begge suspendert etter en krangel noen sider tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg