ATi-Radeon Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Slække uker igjen før sommeren nå, bare tentamner osv da.. MEn de leser vi ikke så mye til du går tydeligvis i 9ende du også? Eksamen _MÅ_ man lese til Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Nå skal jeg på dugnad, jippi... Så er det hjem til Vanilla Sky og ev. popcorn og brus., siden det er populært for tiden.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 snart ny skole (VGS) Åh, som jeg gleder meg! åååååå det høres gøy ut å gå på skolen (IRONI) har gått på samme skole i 10 år nå, det BLIR deilig å komme seg bort PUNKTUM Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Slække uker igjen før sommeren nå, bare tentamner osv da.. MEn de leser vi ikke så mye til du går tydeligvis i 9ende du også? Eksamen _MÅ_ man lese til .. Uansett, jeg skal skrive en artikkel i morgen.. kunne trengt litt hjelp... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ikke lenge til Anchorman er ferdig lastet; jeg skal kose meg med brus og popkorn som belønning siden jeg jobbet så hardt med matten. Koser meg med yes-sorbet og is siden jeg er så flink jeg. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=302111&st=0 Lurer på hvordan det endte til slutt. Ble det film, eller ble det ikke? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ikke lenge til Anchorman er ferdig lastet; jeg skal kose meg med brus og popkorn som belønning siden jeg jobbet så hardt med matten. Koser meg med yes-sorbet og is siden jeg er så flink jeg. Den mener jeg å huske at inneholder utrolig mange kalorier... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg gjentar meg selv: 9.-klassinger suger! Makan til uoppdragne drittunger. Nåja, kanskje jeg bare var uheldig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Fikk brev av NTNU i dag. Det minnet meg bare på at hvis jeg stryker i matte (noe jeg garantert gjør) er jeg fucked for life. Drikker bort sorgene mine ... jeg har lov ... jeg er russ ... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 snart ny skole (VGS) Åh, som jeg gleder meg! åååååå det høres gøy ut å gå på skolen (IRONI) har gått på samme skole i 10 år nå, det BLIR deilig å komme seg bort PUNKTUM ok sånn ja. Vi bytta skole mellom 7. og 8. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Etter lang tids forfall har jeg bestemt meg for å starte et nytt liv.Etter helgen starter det! Mitt nye liv består av følgende fire punkter: Ikke noe biting/riving av negler og neglebånd. Mindre godterispising og brusdrikking. Mindre HW og MSN. Med andre ord, ikke like mye skinkespising her i SO3 (mange jubler nok nå). Begynne å trene (sykle, jogge og styrketrening). ---- Dagens tips: Don't make plans around a "remaing download time". ---- Idag ringte mobilen til bikermattelæreren (han kjører motorsykkel/scooterting) under prøven, og han svarer selvfølgelig. Samtalen, sånn ca (vi hørte selvfølgelig bare det han sa): "Hallo? Heisann. Åh? Neida, hehe. Det er greit det. Flott, hei." Han forteller så: Det var mammaen min, hun hadde lest i avisen at en mann hadde kræsjet motorsykkelen sin, og hun ville forsikre seg om at det ikke var meg. Absurd... edit: 9-klassinger = smårips = alright! Endret 27. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det var søtt da. En gang bekymret mor, alltid bekymret mor. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Er det noen andre enn meg her som ikke kommer inn på GMail, eller er det bare jeg som ikke kommer inn? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ikke lenge til Anchorman er ferdig lastet; jeg skal kose meg med brus og popkorn som belønning siden jeg jobbet så hardt med matten. Koser meg med yes-sorbet og is siden jeg er så flink jeg. Den mener jeg å huske at inneholder utrolig mange kalorier... Å nei! Hvorfor sa du ikke det litt før!!! *slafse* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Jeg gjentar meg selv: 9.-klassinger suger!Makan til uoppdragne drittunger. Nåja, kanskje jeg bare var uheldig. Oh, yes. Mr. Ninth Grade TEH SUCKS! EDIT: @Prodigy_: Jeg kommer inn. Endret 27. april 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Er det noen andre enn meg her som ikke kommer inn på GMail, eller er det bare jeg som ikke kommer inn? bare deg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Er det noen andre enn meg her som ikke kommer inn på GMail, eller er det bare jeg som ikke kommer inn? Funker A-OK her. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Lol Steffy Edit: @ Motorsykkelgreiene Endret 27. april 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hmm... Jeg er den eneste som ikke kommer inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg