Dingot0m Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Sånn, da dro jeg. Tid for tre ukers klassetur i Italia. Iiiiiiiiiiiiiiiiii'm back! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Da har jeg lest alle sidene siden min forrige post på fredag Mye morsom lesning der Har hatt fysikktentamen i dag... Den skal kastes i den mørke, røde gryta og tortureres når jeg får den igjen. Hvordan gikk det med matten, Stefan aka Stefan, og bakemesterharepus? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hatt det gøy i Italia? Var ikke tre uker litt lenge kanskje..? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Iiiiiiiiiiiiiiiiii'm back! Yo. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hatt det gøy i Italia? Var ikke tre uker litt lenge kanskje..? Synes altid at det har vært for kort tid når jeg drar på 2 ukers ferie til varme steder, så skulle ønske at jeg også kunne ha vært på ferie så lenge... Eller, bod i syden hadde vært det beste Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ååå! Photoshop CS2 er kos!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvordan gikk det med matten, Stefan aka Stefan, og bakemesterharepus? Har ikke snakket med Eriken, men her gikk det ganske greit. Får ikke 5er, men holder vel til en 4er, og det holder egentlig. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Nå må jeg løpe hjem og spise, så gjøre det eneste sunne i livet mitt (etter CS selfølgelig) nemmelig tennistrening! Ha det på badet, din gammle sjokolade. Ser deg i kveld, din gammle karamell. EDIT: Leif har flyttet... Endret 27. april 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvor spiller dU? (tennis altså) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Fy faen, 9.-klassinger suger! Var den ment til meg ? Jupp. Små drittunger med Donald som avatar. er det noe galt i å gå i 9. ? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Noen som vet hva uttrykket "å drite på draget" kommer av? Jeg fikk vite det i dag, av en kamerat. Vet ikke om det er en myte eller om det er sant: I gamle dager, på seilbåtene: Når matrosene skulle drite, måtte de ake seg ut på den lange stanga framme på båten (den som stikker ut foran på "baugen" eller hva det heter). Der satt de og gjorde sitt fornødne ut i sjøen. Når de skulle inn på båten igjen fra denne stanga, hadde de et tau som hang langs stanga de måtte dra seg inn etter. Dette tauet ble kalt "draget". Så, når de dreit kunne de være uheldige og treffe draget, og måtte dermed ta i sin egen avføring for å dra seg inn igjen til båten. Derav uttrykket "å drite på draget" når man har gjort en stor tabbe Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvordan gikk det med matten, Stefan aka Stefan, og bakemesterharepus? Har ikke snakket med Eriken, men her gikk det ganske greit. Får ikke 5er, men holder vel til en 4er, og det holder egentlig. Jeg trenger 2.2 for å holde på 3eren min.. så håper på det.. men er ikke sikker Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 when your on a golden sea, you dont need no memory snart eksamen, snart islands tur, snart skole slutt, snart ny skole (VGS), snart moped lappen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 er det noe galt i å gå i 9. ? Jepp. --- Ikke lenge til Anchorman er ferdig lastet; jeg skal kose meg med brus og popkorn som belønning siden jeg jobbet så hardt med matten. Bandidos: RPP NU! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 snart ny skole (VGS) Åh, som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 har igjen 1mnd. med jobbing på skolen. Og etter det så er bare chill uten lekser og noen timer som er nødvendig.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Slække uker igjen før sommeren nå, bare tentamner osv da.. MEn de leser vi ikke så mye til Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 snart ny skole (VGS) Åh, som jeg gleder meg! åååååå det høres gøy ut å gå på skolen (IRONI) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg