Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 På frokost TV sa de at popkorn var den sunneste snacksen. Det er visst bare luft... Tørr vanlig popkorn er sikkert kjempesunt. Selv kjøper jeg med smørsmak, og tar rikelig med salt på. ----- Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 På frokost TV sa de at popkorn var den sunneste snacksen. Det er visst bare luft... Når det bare er luft så spiser man gjerne mer av det og da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 På frokost TV sa de at popkorn var den sunneste snacksen. Det er visst bare luft... Tørr vanlig popkorn er sikkert kjempesunt. Selv kjøper jeg med smørsmak, og tar rikelig med salt på. Må jo ha på det for at det skal bli digg! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Carsten: Jeg vil se deg med kort hår! OHNOES! OMG! IK BEEN KORT AN DEM HAIR! Vel, too short IMO. INGEN bilder whatsoever publiseres, jeg gjemmer meg allerede for familien. På en verstingskala fra 1-10 er den på en sterk åtter. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Carsten: Jeg vil se deg med kort hår! OHNOES! OMG! IK BEEN KORT AN DEM HAIR! Vel, too short IMO. INGEN bilder whatsoever publiseres, jeg gjemmer meg allerede for familien. På en verstingskala fra 1-10 er den på en sterk åtter. Bilde? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Når dere sier kort hår, hvor går grensen til at det ikke er kort lengre? Når det "henger" ned er det langt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Carsten: Jeg vil se deg med kort hår! OHNOES! OMG! IK BEEN KORT AN DEM HAIR! Vel, too short IMO. INGEN bilder whatsoever publiseres, jeg gjemmer meg allerede for familien. På en verstingskala fra 1-10 er den på en sterk åtter. Bilde? Tre ord: No way José! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Tre ord:No way José Joa.... siden du er så snill! Endret 27. april 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Carsten: Jeg vil se deg med kort hår! OHNOES! OMG! IK BEEN KORT AN DEM HAIR! Vel, too short IMO. INGEN bilder whatsoever publiseres, jeg gjemmer meg allerede for familien. På en verstingskala fra 1-10 er den på en sterk åtter. Bilde? Tre ord: No way José! Når du kommer med en sånn kommentar til ditt eget hår MÅ du bare legge ut bilde Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Tre ord: No way José! Tør jeg spørre om hvor kort det er? Selv har jeg vanligvis 5-10 mm Endret 27. april 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Slutt å quote så fælt! Fjern i hvertfall de size-taggene. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 En cm. lenger enn til ørene. Jeg føler meg seriøst naken. ÆSJ! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) En cm. lenger enn til ørene. Jeg føler meg seriøst naken. ÆSJ! Hater den følelsen... Faren min sendte meg til en sånn pakistansk frisør etter at jeg hadde hatt ganske langt hår en stund. Han pakistaner'n kunne bare hårfasongen "kort". Endret 27. april 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Derfor har jeg 30 cm langt hår. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) @Hylo: Det er litt langt IMO, men om du er en metalfan eller hardrockerfan så er du excused. Sånt er mer vanlig i de miljøene. Endret 27. april 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 @Hylo: Det er litt langt IMO, men om du er en metalfan eller hardrockerfan så er du excused. Sånt er mer vanlig i de miljøene. Har ca. 12 cm jeg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Fy faen, 9.-klassinger suger! Var den ment til meg ? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Kort hår er så deilig! Så slipper man å ha det i veien og sånt drit. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Fy faen, 9.-klassinger suger! Var den ment til meg ? Jupp. Små drittunger med Donald som avatar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg