Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

Hadde nettopp de oppgavene der. Jeg skrev om at nordmenn ikke forstod hvor bra de hadde det.

Jeg skrev at "i følge FN er Norge verdens beste land å bo i." Dette ble rettet til "i følge Koffi Annan." Så det er Koffi Annan alene som har satt Norge på verdenstoppen når det gjelder levestandard? :hrm:

Lenke til kommentar
Goophy: Rart. Jeg fikk nøyaktig de samme oppgavene for ett par år siden.

Husker at jeg skrev om glede. Trur det gikk ganske bra. Det eneste jeg klarer å skrive er kåseri.

Tror nok skolevesenet har et par eksamensoppgaver de gir om og om igjen.

Blir nok glede-oppgave på meg.

Eller et essay om hvor hardt kjærlighet suger.

Lenke til kommentar
Omfg så moro det er med nynorsktentamen.

Oppgåve 1:

Kva ler folk av i dag? Vurder om det bør finnast ei grense for kva ein kan spøkje med.

Oppgåve 2:

FNs generalsekretær Kofi Annan hevdar at nordmenn tydelegvis ikkje forstår kor godt dei har det (sjå ressursheftet). Skriv ein tekst med utgangspunk i denne påstanden.

Oppgåve 3:

Skriv eit essay om forelsking og kjærleik.

Oppgåve 4:

Kva er glede? Kva gjer deg glad? Skriv en artikkel eller eit kåseri der du tek opp desse spørsmåla.

Noen som har skrevet noe liknende før? :innocent:

Ey, disse oppgavene hadde jeg sist år jo :p

Lenke til kommentar

Hei hei folkens! Sitter her på en RÆVA nettkaffe og sitter på noen enda verre imac drittmaskiner!

Bare innom her og hilser. Viste faen ikke det blåste så mye her i dette landet altså. :/

Ellers har eg det fint og bedre kommer det til å bli.

Fikk forresten signaler på den bærbare og det er wlan ett sted men seff får eg ikke tilgang. Om noen vet noe så send pm. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...