Staalkontroll Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Haha...Morsome oppgaver det ja Akkurat kommet hjem fra Engelsk Tentamen...blir ikke no 6'er der gitt Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 *snip* Hadde nettopp de oppgavene der. Jeg skrev om at nordmenn ikke forstod hvor bra de hadde det. Jeg skrev at "i følge FN er Norge verdens beste land å bo i." Dette ble rettet til "i følge Koffi Annan." Så det er Koffi Annan alene som har satt Norge på verdenstoppen når det gjelder levestandard? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Ja, det stemmer. Men det oppgave går ut på et at _VI_ ikke forstår at vi har det så altfor mye bedre enn alle andre siden vi er på topp. Tror den blir litt for filosofisk for meg. Har forresten 3 timer igjen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Goophy: Rart. Jeg fikk nøyaktig de samme oppgavene for ett par år siden. Husker at jeg skrev om glede. Trur det gikk ganske bra. Det eneste jeg klarer å skrive er kåseri. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Np: Iron Maiden - Afraid To Shoot Strangers Hybelmat etterpå, håper all maten på kjøkkenet har råtnet og at vi får fri. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Goophy: Rart. Jeg fikk nøyaktig de samme oppgavene for ett par år siden. Husker at jeg skrev om glede. Trur det gikk ganske bra. Det eneste jeg klarer å skrive er kåseri. Tror nok skolevesenet har et par eksamensoppgaver de gir om og om igjen. Blir nok glede-oppgave på meg. Eller et essay om hvor hardt kjærlighet suger. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Goophy: Rart. Jeg fikk nøyaktig de samme oppgavene for ett par år siden. Samme her. Skrev et kåseri om hvor bra vi har det her i landet, hvor jeg fortløpende sammenlignet parallellt med et tilfeldig land i Afrika. Søkt? Ja. Gikk det bra? Ikke spesielt. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Jeg er ferdig med tentamen nettopp Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Jeg er ikke helt ferdig nei. Hva med å skrive oppgave sånn? "3554y 0m kjær|16h37, w7f?" Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Yoho! Goophern har passert 6000 Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 kankke noen bare si hvem som fikk innlegg nr. 4000000 da? er jo et halvt døgn siden! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Omfg så moro det er med nynorsktentamen.Oppgåve 1: Kva ler folk av i dag? Vurder om det bør finnast ei grense for kva ein kan spøkje med. Oppgåve 2: FNs generalsekretær Kofi Annan hevdar at nordmenn tydelegvis ikkje forstår kor godt dei har det (sjå ressursheftet). Skriv ein tekst med utgangspunk i denne påstanden. Oppgåve 3: Skriv eit essay om forelsking og kjærleik. Oppgåve 4: Kva er glede? Kva gjer deg glad? Skriv en artikkel eller eit kåseri der du tek opp desse spørsmåla. Noen som har skrevet noe liknende før? Ey, disse oppgavene hadde jeg sist år jo Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 De der tror jeg faktisk jeg hadde også.. noe lignende,og det er leeenge sida. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Da var jeg ferdig med nynorsktentamen. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=14763 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 orker seriøst ikke fagprøve nå. Jeg vil skippe hele dokumentasjonsdritten og begynne med "the fun part". Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Er så utrolig lite artig å på vei hjem fra mattentententamen komme på en haug feil en har gjort. Jaja, gikk sikkert ikke så dårlig uansett. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Hei hei folkens! Sitter her på en RÆVA nettkaffe og sitter på noen enda verre imac drittmaskiner! Bare innom her og hilser. Viste faen ikke det blåste så mye her i dette landet altså. :/ Ellers har eg det fint og bedre kommer det til å bli. Fikk forresten signaler på den bærbare og det er wlan ett sted men seff får eg ikke tilgang. Om noen vet noe så send pm. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=14763 # 100 nye brukere hver eneste dag, det var _mange_ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 DAMMIT! Jeg skal klippe meg klokka 15:00, men aner ikke hvordan. Skal jeg klippe meg kort (for once), eller skal jeg stusse det? Hmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg