Carl M Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Dæven så lang tid det skulle ta å lage en artikkel om post 4000000 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 hvis post nr 4mill er kommet da Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 hvis post nr 4mill er kommet da trodde de hadde sagt at den var Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Neeeei... Legga seg vel.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 hæhæhææ fegis! legge seg nå... noen flere som har lagt merke til at msn har blitt lynvingen til og overføre filer plutselig? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 .... men klarer alltids et par timer til! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Me and psilo, finally alone... --- Dette blir absolutt siste gang jeg klager på hvor mye matte suger. Etter denne prøven er jeg ferdig 4eva. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 rart hvor mye merkelig gammel musikk jeg finner på maskinen min når jeg leter! Som en gummiball kommer jag tilbaks til dei... lalalla... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Er det noe spennende på gang her da? *Kjeder meg en smule* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Nå går jeg å legger meg. Dette her må ha vert en av de mest aktive dagene på forumet! http://forum.hardware.no/index.php?act=Stats Jeg føler at mange av de postene kan man "takke" meg for . Lurer forresten på om dette virkelig har vært den mest aktive dagen i dette forumets historie . Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Nå går jeg å legger meg. Dette her må ha vert en av de mest aktive dagene på forumet! http://forum.hardware.no/index.php?act=Stats Jeg føler at mange av de postene kan man "takke" meg for . Lurer forresten på om dette virkelig har vært den mest aktive dagen i dette forumets historie . jepp, det må det ha vært vet vi fortsatt ikke no mer om hvem som skrev innlegg nr. 4mill? SKRIV ARTIKKELEN FFS Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Nå går jeg å legger meg. Dette her må ha vert en av de mest aktive dagene på forumet! http://forum.hardware.no/index.php?act=Stats Jeg føler at mange av de postene kan man "takke" meg for . Lurer forresten på om dette virkelig har vært den mest aktive dagen i dette forumets historie . Min mest aktive dag iallefall Sikkert den mest aktive dagen på hele forumet! Edit: Leste litt feil. Endret 27. april 2005 av BaX Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Ørjan; Gå på skolen og bli klok gutt du For en dritt dag! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 School school I like school! School school I like school! Awww, double hamburgers Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 School school I like school! School school I like school! Awww, double hamburgers FIXED! Hehe.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Mens jeg derimot er på skolen. Har aldri tid til å henge på forumet annet enn på skolen lenger.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Jeg elsker annenhver onsdag. Starter kvart over tolv og slutter halv to. Går i t-skjorte nå, sykt fint vær Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Tentamen straks . De rakkerungene bør oppføre seg pent! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Omfg så moro det er med nynorsktentamen. Oppgåve 1: Kva ler folk av i dag? Vurder om det bør finnast ei grense for kva ein kan spøkje med. Oppgåve 2: FNs generalsekretær Kofi Annan hevdar at nordmenn tydelegvis ikkje forstår kor godt dei har det (sjå ressursheftet). Skriv ein tekst med utgangspunk i denne påstanden. Oppgåve 3: Skriv eit essay om forelsking og kjærleik. Oppgåve 4: Kva er glede? Kva gjer deg glad? Skriv en artikkel eller eit kåseri der du tek opp desse spørsmåla. Noen som har skrevet noe liknende før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg