diversity Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Men da tar jeg turen til matten.. Og skal IKKE returnere før ehmm... kl 21:00 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Tomat-Ulf: Eg er småstolt, aldri vore på lista før. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Spammers go to hell, and then they are sodomized by midgets in eternal hellfire. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Tomat-Ulf: Eg er småstolt, aldri vore på lista før. Var gøy første gang jeg fant ut at jeg var der også. Men nå er det mer flaut. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Da var innlegg nr. 4million postet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Spammers go to hell, and then they are sodomized by midgets in eternal hellfire. Hay! Var jeg som prøve å stoppe spamminge i "Snart 4 000 000 innlegg!". Dj_Evelen er irrterende. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Apropos Dj_Evelen, når kan vi vente at @kd kommer tilbake? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Korleis ser eg top10 postare for i dag? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 bakemesterharepus: Sjekk PM, plz. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Korleis ser eg top10 postare for i dag? L1nK Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 bakemesterharepus: Sjekk PM, plz. sjekket it iz.. men matte sux og jeg stryker.. så ikke forvent deg noe.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 bakemesterharepus: Sjekk PM, plz. sjekket it iz.. men matte sux og jeg stryker.. så ikke forvent deg noe.. Er vel ganske greit å spørre i mattetråden i "teknologi og vitenskap" om man skal hjelp med mattegreier. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 dessverre var jeg borte når det mindre store skjedde - at 4000000-grensen ble nådd altså. Så jeg må nok utelukke meg selv Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Spammers go to hell, and then they are sodomized by midgets in eternal hellfire. Hay! Var jeg som prøve å stoppe spamminge i "Snart 4 000 000 innlegg!". Dj_Evelen er irrterende. Jeg er helt enig i at den skulle bli stengt og rapporterte den selv, like etterpå skulle jeg slenge inn et innlegg, men det var for sent Trodde jeg ville klare de like før den ble stengt. Dette var det jeg skulle skrive: Denne tråden har hatt en gjennomsnittlig hastighet på 50 poster timen.... btw neste gang skal jeg lage en bedre førstepost som skal bli oppdatert med de vanlige spørsmålene og greier og hente erfaringene jeg har hatt fra denne tråden. Det var nemlig ikke meningen at det skulle være så mye OffT og spamming her. Forresten har jeg rapportert tråden, da jeg mener den har utspilt sin rolle. Håper dere kan tilgi meg, hadde jeg hatt bedre tid i morges eller for den saks skyld vært hjemme i dag skulle jeg prøvd og holdt den på et mindre spammenivå og jobbet mer min førstepost, noe jeg pleier å være nøye med. Som sagt var det ikke min intusisjon at tråden skulle ende opp som den gjorde. Jeg har sendt en PM til Jankee og håpte at han kunne legge det til, men han har foreløbelig bare lest den og ikke gjort noe mer. TSP Endret 26. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Jeg er helt enig i at den skulle bli stengt og rapporterte den selv,like etterpå skulle jeg slenge inn et innlegg, men det var for sent Trodde jeg ville klare de like før den ble stengt. Dette var det jeg skulle skrive: Rapporterte den 2 ganger selv. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Apropos Dj_Evelen, når kan vi vente at @kd kommer tilbake? @kd er tilbake på fredag. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Rapporterte den 2 ganger selv. Ingen sure miner . Nå skal jeg forresten lese gjennom SO 3 har ikke gjort det på en stund nå . Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Apropos Dj_Evelen, når kan vi vente at @kd kommer tilbake? @kd er tilbake på fredag. Kos. Vedder på at han logger seg på første minuttet han får lov. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Så nå er vi over 400000+ inlegg. hvem vant? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Så nå er vi over 400000+ inlegg. hvem vant? Ingen vil si det. De vil få oss til å bli gale først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg