Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

Jeg har fortalt i samtlige topicer at jeg jukset som en helt på en naturfagprøve...den fikk ejeg tilbake i dag. 3+...fatter det faen's meg ikke....jeg jukset jo! jeg hadde lærerboken i fanget! det skal ikke være muli! Litt sint i dag altså...så er været fint

Lenke til kommentar
Jeg har fortalt i samtlige topicer at jeg jukset som en helt på en naturfagprøve...den fikk ejeg tilbake i dag. 3+...fatter det faen's meg ikke....jeg jukset jo! jeg hadde lærerboken i fanget! det skal ikke være muli! Litt sint i dag altså...så er været fint

Godt jobba. Kanskje lærer'n så boka?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
You fail at life so hardcore.

Ja, det er ikke lett..

Skal vell ikke være det heller...Men 3+? Det ødelagte N&M karakteren min sommeren ihvertfall.

Om du ikke fikk det med deg er Fagerbakken(om man har lengde med i spillet) den bratteste bakken i bergen :thumbup:

Lenke til kommentar

Blir jo akkurat som å ugge eksakt det som stod der.. Hjelper lite, hvis du ikke klarer å "bruke kunnskapen".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

:love: Neida, det så hun ikke. Fatter det ikke...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...