Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud! Jeg har blitt feit! Gått opp med 4kg på en mnd :no:

På tide å trappe ned colaen kanskje? :lol:

Oj, ******, så sent det er da? Skal på jobb i morgen kl 1700, så hvis jeg skal ha noen sjans for å stå opp til da så må jeg *køye*

*kos* alle sammen :xmas:

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
Vel jeg har gått aktivt inn for å nå 90 i julen... å klarte det. Så nå er jeg 91 kg...å 193 høy også :)

Gratulerer, det må være stort for deg ;)

*frike litt ut* Fant akkurat ut at jeg er nummer 3 på dagens topp 10 postere, rett under snøhunden *grøsse* Kanskje jeg bør kutte litt ned på forumbruken?

Lenke til kommentar
jeg har gjor det jeg kan for å holde meg på 90 i julen!

å det gikk? Men jeg prøver iherdig med å¨bli feit...eller legge på meg. Men klarer det ikke. Nå har jeg klart å legge på meg 6 kg siden sommeren...så skal holde vekta mi nå. har gitt opp å legge på meg mer.

Lenke til kommentar
Vel jeg har gått aktivt inn for å nå 90 i julen... å klarte det. Så nå er jeg 91 kg...å 193 høy også :)

*frike litt ut* Fant akkurat ut at jeg er nummer 3 på dagens topp 10 postere, rett under snøhunden *grøsse* Kanskje jeg bør kutte litt ned på forumbruken?

Hvor finner du ut det da? hvor kom jeg da?

Stine: det er bra. jeg har en slik følelse at 50% av alle bildene der er lagt inn av andre...

Endret av Term
Lenke til kommentar

Hvor finner du ut det da? hvor kom jeg da?

Stine: det er bra. jeg har en slik følelse at 50% av alle bildene der er lagt inn av andre...

Min assistent -> dagens topp ti ( http://forum.hardware.no/index.php?&act=Stats )

Du er nummer 1, OVER snøhunden, så du bør virkelig frike ut :p

Endret av PT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...