ehs5 Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Yey, akupunkturgreier snart, håper jeg ikkke blir like dårlig som sist gang. Etterpå skal jeg til Harestua. Grattis Bundy! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Pannebånd blir litt for cheesy for meg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Hehe, man må lissom ha hele stilen for at det skal funke.. Men hvor "bestilte" du det..? Bortsett fra at det er bendit.no lissom. Så bare en stygg avis der. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Den der pannebåndgreia er gratis...det var derfor jeg bestillte den Gratis? Jeg liker det ordet.. altså... pannebånd folkens? Jeg ser ikke på 24 selv om det er gratis for meg Gratis å kjøre utfor et stup også. Er det gratis å kjøre utfor et stup? Men å få et stygt pannebånd er greit for meg! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Hehe, man må lissom ha hele stilen for at det skal funke.. Gjennomført styggt altså? I mine øyne i alle fall. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Phew, endelig hjemme! Skoole er fæælt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Phew, endelig hjemme! Skoole er fæælt Jeg hadde ikke skole i dag. Eid. (Lesedag) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Når det gjelder stil så er smaken som baken da, den er delt.. Bånd kan jo være fint på noen gutter, og andre kler det ikke i det heletatt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Når det gjelder stil så er smaken som baken da, den er delt.. Bånd kan jo være fint på noen gutter, og andre kler det ikke i det heletatt. Sossebånd er ikke fint uansett. (Min mening) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Hadde norsktentamen i dag jeg. Godt at det er overstått. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Et gratis "sossebånd" dah? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Hadde norsktentamen i dag jeg. Godt at det er overstått. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Jeg hater mine store føtter! Etter fire timer med skojakt fant jeg tre modeller som førte størrelse 48. Jeg valgte den minste av tre onder, men er egentlig ikke særlig fornøyd med kjøpet. Se slik på det: "Du ståran no av i nordavind iallefall". Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Pannebånd blir litt for cheesy for meg det er keegt, læhm Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Det kan nesten ikke kalles "sossebånd" når det er gratis nei Menmen, noen synes det er fint, andre ikke.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Jeg bestillte det egentlig bare på kødd. Tviler på at det blir brukt noe særlig Du registrerer deg bare så får du det etter noen uker. Å kjøre utfor stup er egentlig ikke gratis siden du må ha noe å kjøre utfor med, som koster penger. *Vurdere "Opel Selected Driver" greiene* Mer gratis stasj for alle de gjerrige her inne http://www.gjerrigknark.com Endret 26. april 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Måtte man ikke være med i konkurransen for å kunne vinne.. ? Var sånn tippeting med fotballspillere elns. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Hadde norsktentamen i dag jeg. Godt at det er overstått. Hvordan gikk det? Bra tror jeg. *Hopp hopp* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 tell me that you like it slow.. men, hadd sånn spørreundersøkelse fra utdanningsdirektoratet. Mohahah me so evil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg