bortevekk Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 prøv på det du Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 På skolen min er det også veldig vanskelig å få gode karakterer,(...) Hvilken skole går du på? Kom til Lambertseter du, der har de en helt annen definisjon på karaktersetting. Dritt skole. Heh, jeg går også på Lambert.. Hvilken klasse går du i? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Opplevde noe heller trist i dag Da jeg gikk opp bergens bratteste bakke (hvis vi teller med lengde) så jeg en jente som jeg ikke hadde sett på kansje et halvt år. hiet/gæget var at denne jenta (over gjennomsnittlsig pen..For et halvt år siden ) hadde lagt på seg noe helt for jævli!...nå snakker vi Hot-dog heavy! Skikelig americano style. Da ble jeg litt lei meg Endret 25. april 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Opplevde noe heller trist i dag Da jeg gikk opp bergens bratteste bakke (hvis vi teller med lengde) så jeg en jente som jeg ikke hadde sett på kansje et halvt år. hiet/gæget var at denne jenta (over gjennomsnittlsig pen..For et halvt år siden ) hadde lagt på seg noe helt for jævli!...nå snakker vi Hot-dog heavy! Skikelig americano style. Da ble jeg litt lei meg Det var leit. Men signaturen din har også lagt på seg mer enn moderatorene liker. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 ... for å ikke glemme det rare språket han har skrevet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Opplevde noe heller trist i dag Da jeg gikk opp bergens bratteste bakke (hvis vi teller med lengde) så jeg en jente som jeg ikke hadde sett på kansje et halvt år. hiet/gæget var at denne jenta (over gjennomsnittlsig pen..For et halvt år siden ) hadde lagt på seg noe helt for jævli!...nå snakker vi Hot-dog heavy! Skikelig americano style. Da ble jeg litt lei meg Hva er Bergens bratteste bakke? Jeg har fått høre at det er den som begynner med Fagernes, stemmer det? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Hva skjer i den store forum verden? Sitter her hjemme og kjeder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Vell...takk for at du rettet på avataren min, den som gjordet det...bitch. Og til steffyboy: Den bratteste bakken i bergen har et teit navn og er egentlig ikke noe spess...den er kort og brat...og spørr du meg så tells det ikke. Men Fagerbakken på Eitsvågsneset, er den bratteste om vi putter lengde inn i regnestykket. ... for å ikke glemme det rare språket han har skrevet Om du trykker på siggen, fatter du kansje litt bedre. Endret 25. april 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Sitter her hjemme og kjeder meg da er vi to Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Sitter her hjemme og kjeder meg da er vi to Tre faktisk. Sitter her og gjør noen naturfagsoppgaver som jeg må få gjordt. Det er så grundig kjedelig! Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Sitter her hjemme og kjeder meg da er vi to Tre faktisk. Sitter her og gjør noen naturfagsoppgaver som jeg må få gjordt. Det er så grundig kjedelig! har ikke naturfag i år jeg Lenke til kommentar
robB Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Naturfag er jo gøy! Før syntes jeg det var driiit kjedelig, men nå er det gøy fordi...eh.. bare fordi det er gøy. Det spørst jo litt hva du har om da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Naturfag er jo gøy! Før syntes jeg det var driiit kjedelig, men nå er det gøy fordi...eh.. bare fordi det er gøy.Det spørst jo litt hva du har om da. Så sant, så sant. Det var veldi gøy med Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 naturfag er greit nok, er ikke det verste faget, men jo mindre allmennfag jeg har jo mer fornøyd er jeg uheldigvis må jeg ha masse allmenn til neste år da Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 ...kjemi er nå i alle fall greit nok Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Naturfag er jo gøy! Før syntes jeg det var driiit kjedelig, men nå er det gøy fordi...eh.. bare fordi det er gøy.Det spørst jo litt hva du har om da. Har du en TILF eller no? Ungdomsskole NoM med en "snill" streng lærer. Vi skriver minst to ark hver time. Det som også er flott er at det er det vi starter med det på mandagene. Vi har NoM første og andre time på mandagen (etterpå har vi to timer norsk som også er kjipt). Dessuten følger hun twist sitt ordtak: "Vern om dine favoritter" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Vondt i armene, trening er ikke meg ass Trodde nerder var svake i beina og sterke i aremene (Spesielt høyre..) Hva tror du han har trent a? FTPS(Eller hür det skrives) spill Lenke til kommentar
robB Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Naturfag er jo gøy! Før syntes jeg det var driiit kjedelig, men nå er det gøy fordi...eh.. bare fordi det er gøy.Det spørst jo litt hva du har om da. Har du en TILF eller no? Ungdomsskole NoM med en "snill" streng lærer. Vi skriver minst to ark hver time. Det som også er flott er at det er det vi starter med det på mandagene. Vi har NoM første og andre time på mandagen (etterpå har vi to timer norsk som også er kjipt). Dessuten følger hun twist sitt ordtak: "Vern om dine favoritter" Hva er TILF? Men det kommer jo og ann på hvilken lærer du har. Jeg har en altfor snill lærer som lar oss jobbe selv, bare gir oss en lekse også gjør vi den osv helt til vi har en prøve. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Teacher I'd Like To Fuck. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Hva er TILF? Snille versionen: Teacher I'd Like to Find. Eller TILF Trade and Investment Liberalization & Facilitation (APEC) Endret 25. april 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg