Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

Opplevde noe heller trist i dag :(

Da jeg gikk opp bergens bratteste bakke (hvis vi teller med lengde) så jeg en jente som jeg ikke hadde sett på kansje et halvt år. hiet/gæget var at denne jenta (over gjennomsnittlsig pen..For et halvt år siden :p ) hadde lagt på seg noe helt for jævli!...nå snakker vi Hot-dog heavy! Skikelig americano style. Da ble jeg litt lei meg :(

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Opplevde noe heller trist i dag :(

Da jeg gikk opp bergens bratteste bakke (hvis vi teller med lengde) så jeg en jente som jeg ikke hadde sett på kansje et halvt år. hiet/gæget var at denne jenta (over gjennomsnittlsig pen..For et halvt år siden :p ) hadde lagt på seg noe helt for jævli!...nå snakker vi Hot-dog heavy! Skikelig americano style. Da ble jeg litt lei meg :(

Det var leit.

 

 

Men signaturen din har også lagt på seg mer enn moderatorene liker.

Lenke til kommentar
Opplevde noe heller trist i dag :(

Da jeg gikk opp bergens bratteste bakke (hvis vi teller med lengde) så jeg en jente som jeg ikke hadde sett på kansje et halvt år. hiet/gæget var at denne jenta (over gjennomsnittlsig pen..For et halvt år siden :p ) hadde lagt på seg noe helt for jævli!...nå snakker vi Hot-dog heavy! Skikelig americano style. Da ble jeg litt lei meg :(

Hva er Bergens bratteste bakke? Jeg har fått høre at det er den som begynner med Fagernes, stemmer det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Vell...takk for at du rettet på avataren min, den som gjordet det...bitch.

Og til steffyboy: Den bratteste bakken i bergen har et teit navn og er egentlig ikke noe spess...den er kort og brat...og spørr du meg så tells det ikke. Men Fagerbakken på Eitsvågsneset, er den bratteste om vi putter lengde inn i regnestykket.

... for å ikke glemme det rare språket han har skrevet

Om du trykker på siggen, fatter du kansje litt bedre.

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Naturfag er jo gøy! Før syntes jeg det var driiit kjedelig, men nå er det gøy fordi...eh.. bare fordi det er gøy.

Det spørst jo litt hva du har om da.

Så sant, så sant.

Det var veldi gøy med :D

Lenke til kommentar
Naturfag er jo gøy! Før syntes jeg det var driiit kjedelig, men nå er det gøy fordi...eh.. bare fordi det er gøy.

Det spørst jo litt hva du har om da.

Har du en TILF eller no? :p

 

Ungdomsskole NoM med en "snill" streng lærer. Vi skriver minst to ark hver time. Det som også er flott er at det er det vi starter med det på mandagene. Vi har NoM første og andre time på mandagen (etterpå har vi to timer norsk som også er kjipt).

 

Dessuten følger hun twist sitt ordtak: "Vern om dine favoritter"

Lenke til kommentar
Naturfag er jo gøy! Før syntes jeg det var driiit kjedelig, men nå er det gøy fordi...eh.. bare fordi det er gøy.

Det spørst jo litt hva du har om da.

Har du en TILF eller no? :p

 

Ungdomsskole NoM med en "snill" streng lærer. Vi skriver minst to ark hver time. Det som også er flott er at det er det vi starter med det på mandagene. Vi har NoM første og andre time på mandagen (etterpå har vi to timer norsk som også er kjipt).

 

Dessuten følger hun twist sitt ordtak: "Vern om dine favoritter"

Hva er TILF?

Men det kommer jo og ann på hvilken lærer du har. Jeg har en altfor snill lærer som lar oss jobbe selv, bare gir oss en lekse også gjør vi den osv helt til vi har en prøve.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...