Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Svir også å kjøre med visiret på hjelmen oppe om sommern.. :/

Man tar jo ned visiret til det siste hakket, slik får man luft inn, og ingen insekter i trynet. :p

 

Tomat-Ulf praktiserer en hvalmetode når han skal ha seg no magefyll. Sykler med kjeften vid åpen mot masse insekter. ;)

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Svir også å kjøre med visiret på hjelmen oppe om sommern.. :/

Man tar jo ned visiret til det siste hakket, slik får man luft inn, og ingen insekter i trynet. :p

 

Tomat-Ulf praktiserer en hvalmetode når han skal ha seg no magefyll. Sykler med kjeften vid åpen mot masse insekter. ;)

Er lite hyggelig å møte på en stor myggsverm uansett.. Tror jeg talte fire splash i går, på en strekning på omtrent 300 meter.

Lenke til kommentar
Hvor lenge satt du oppe til slutt da?

Satt oppe til 02:17. Du da?

 

Æsj, kyllingpølse var ikke særlig godt. :sick:

3-4 tror jeg, husker ikke helt... gjorde next to nothing though :hm:

 

Svir også å kjøre med visiret på hjelmen oppe om sommern.. :/

Man tar jo ned visiret til det siste hakket, slik får man luft inn, og ingen insekter i trynet. :p

 

Tomat-Ulf praktiserer en hvalmetode når han skal ha seg no magefyll. Sykler med kjeften vid åpen mot masse insekter. ;)

:!:

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Svir også å kjøre med visiret på hjelmen oppe om sommern.. :/

Man tar jo ned visiret til det siste hakket, slik får man luft inn, og ingen insekter i trynet. :p

 

Tomat-Ulf praktiserer en hvalmetode når han skal ha seg no magefyll. Sykler med kjeften vid åpen mot masse insekter. ;)

Er lite hyggelig å møte på en stor myggsverm uansett.. Tror jeg talte fire splash i går, på en strekning på omtrent 300 meter.

:p

 

Foresten er det ikke noe galt med hvalmetoden!

Lenke til kommentar
Svir også å kjøre med visiret på hjelmen oppe om sommern.. :/

Man tar jo ned visiret til det siste hakket, slik får man luft inn, og ingen insekter i trynet. :p

 

Tomat-Ulf praktiserer en hvalmetode når han skal ha seg no magefyll. Sykler med kjeften vid åpen mot masse insekter. ;)

Er lite hyggelig å møte på en stor myggsverm uansett.. Tror jeg talte fire splash i går, på en strekning på omtrent 300 meter.

:p

 

Foresten er det ikke noe galt med hvalmetoden!

Det er jo klart en mulighet da.. Sett at de er utsolgt for bacon-pølse på Esso.

Lenke til kommentar
Joda, mulig at det er slik på DIN skole, men her må man slite for 4'ern... Er 4,2 et høyt snitt for å komme inn på grunnkurs? Er snakk om yrkesfag.

På skolen min er det også veldig vanskelig å få gode karakterer, men vi som går der har allerede vist at vi har et stort snitt fra før ved å komme inn (ganske så høy inntaksgrense). Jeg går allmenn på en av de skolene jeg vil si er en av Oslos strengeste skoler når det gjelder karaktersetting. Samtidig er det veldig mange som får gode karakterer, fordi vi er veldig flinke. I første klasse og første halvdel av andre lå jeg på fem og mye firere. Grunnen til at jeg synes det er piece of cake nå, er fordi jeg har begynt å skjønne hva lærerne forventer og har tilpasset meg etter det. Det er sikkert noen som sliter for å få til og med en treer her, men det gjør ikke jeg.. sier ikke at det er like enkelt for alle.

Kom til Lambertseter du, der har de en helt annen definisjon på karaktersetting. :hrm:

 

Dritt skole. :nei:

Lenke til kommentar

Jeg føler meg utrolig dårlig. Ikke sånn "jeg er nervøs"-dårlig eller "jeg har spist noe halvråtten"-dårlig, dette er bare en dyp, ekkel følelse som gjør meg helt miserabel. Jeg svetter selv om det ikke er varmt, jeg har problemer med å puste og jeg er dautrøtt. Jeg skjønner ingenting, og vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre med det...

Lenke til kommentar
Jeg føler meg utrolig dårlig. Ikke sånn "jeg er nervøs"-dårlig eller "jeg har spist noe halvråtten"-dårlig, dette er bare en dyp, ekkel følelse som gjør meg helt miserabel. Jeg svetter selv om det ikke er varmt, jeg har problemer med å puste og jeg er dautrøtt. Jeg skjønner ingenting, og vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre med det...

har du feber?

jeg ville ha lagt meg viss jeg følte meg sånn, kanskje varsle mamma :blush:

litt ekkelt viss du har vanskligheter med å puste da :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...