Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Vel, hvorfor ikke gå for fem og seks når du vet at du kan det - med null stress? På skolen min er det ikke noe som heter nerd, her er snittet veldig høyt.  :)

Joda, mulig at det er slik på DIN skole, men her må man slite for 4'ern... Er 4,2 et høyt snitt for å komme inn på grunnkurs? Er snakk om yrkesfag.

Endret av dD.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda, mulig at det er slik på DIN skole, men her må man slite for 4'ern... Er 4,2 et høyt snitt for å komme inn på grunnkurs? Er snakk om yrkesfag.

På skolen min er det også veldig vanskelig å få gode karakterer, men vi som går der har allerede vist at vi har et stort snitt fra før ved å komme inn (ganske så høy inntaksgrense). Jeg går allmenn på en av de skolene jeg vil si er en av Oslos strengeste skoler når det gjelder karaktersetting. Samtidig er det veldig mange som får gode karakterer, fordi vi er veldig flinke. I første klasse og første halvdel av andre lå jeg på fem og mye firere. Grunnen til at jeg synes det er piece of cake nå, er fordi jeg har begynt å skjønne hva lærerne forventer og har tilpasset meg etter det. Det er sikkert noen som sliter for å få til og med en treer her, men det gjør ikke jeg.. sier ikke at det er like enkelt for alle.

Lenke til kommentar
Haha, jeg våknet opp nå og trodde det var morgen og jeg skulle på skolen. Så litt dumt ut at jeg begynte å sminke meg oppå den gamle sminken igjen. :p

 

Tentamen i dag gikk greit. Skrev 11 sider på 2 timer, og senere tok jeg bussen hjem og solte meg i hagen. :D

 

EDIT:

 

Grattis Kenneth. Gutter med makt vettu..er noe med det ;)

Hvor lenge satt du oppe til slutt da?

Lenke til kommentar
Dritt! Moste et dyr utover tastauret..

Tråkka på en slik stooor møll barføtt:\ Knas+Splash=masse gult under foten min(:

:p Digg! En annen ting som er morsomt er å få dyr inn i munnen når du sykler fort. :w00t:

Svir også å kjøre med visiret på hjelmen oppe om sommern.. :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...