Lystig Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hehehe, kanskje det, det vil vel smake enda bedre i starten *grin* Det går vel an å fryse honningen? Men uansett så hørtes sjokolade versionen din "best" ut :-) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hehehe, kanskje det, det vil vel smake enda bedre i starten *grin* Det går vel an å fryse honningen? Men uansett så hørtes sjokolade versionen din "best" ut :-) kanskje de da finner på å tygge den!! haha!! tygge tranpiller!! ÆSJ! *grin* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hehehe, kanskje det, det vil vel smake enda bedre i starten *grin* Det går vel an å fryse honningen? Men uansett så hørtes sjokolade versionen din "best" ut :-) kanskje de da finner på å tygge den!! haha!! tygge tranpiller!! ÆSJ! *grin* haha.. Det minner meg om en gang jeg var på trening (bodde i nittedal da) og jeg var helt utslitt.. Fikk en pille som jeg skulle spise.. Det var en tranpille og jeg begynte og tygge på den. Det var ikke morsomt for og si det slik.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Måtte inn på websiden til MIPS her... og det første som dukker opp måtte jo vere ett intruder kabinett!!! *mimre tilbake til alle de "herlige" små kablene* Heh.. Glad jeg ikke holder på med det for øyeblikket jeg.. Men tiden gikk jo da PS: Glad jeg skrev rapporten før jeg ble ferdig da. Klarte og være objektiv da Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 De må jo straffes da, når de går fra dør til dør og tigger om ting som smaker godt. Kanskje de lærer noe av det? Kan nesten 100% love deg at de ikke kommer tilbake neste år *grin* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 HVis folk straffer meg så kommer de til og angre altså Har ikke trent på en stund ,men skal da fint klare og slå ifra meg. Og jeg går jo ikke alene heller... Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det hadde vært greit nok om dette hadde vært en norsk tradisjon, da skulle de ha fått, men det er jo ikke det, det er en amerikansk tradisjon som ikke har blitt "feiret" i norge før de siste 3-4 årene. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 handelsstanden må jo tjene på det! det er klart! jeg har personlig ikke noe imot halloween.. synes det er festlig å kle seg ut som litt "skumle" ting jeg.. siden jeg er så skummel selv.. jeg har aldri vært plaget av barn som vil ha godteri da.. så jeg er kanskje ikke rette person til å uttale seg om det.. jeg skal på Halloweenfest på Luftslottet i Grimstad i morra.. Kledd ut som død skolepike.. Håper det blir bra! gleder meg litt jeg! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 synes det er festlig å kle seg ut som litt "skumle" ting jeg.. siden jeg er så skummel selv.. Det har jo det jeg har sagt hele tiden! Du har bare nektet for det: aha! Nå har du sagt det selv også! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Takker for støtten folkens. Tror jeg kommer til å trenge det... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hva mener du ? Hva skal du? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Good Morning ! Nå har jeg stått opp og lest over det jeg har gått glipp av mens jeg sov Og skal på jobb om 30 min.... Prøver å gjøre dagen så kort som mulig... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hva mener du ? Hva skal du? CFD:link Var å spurte på elkjøp i dag, men ingen lykke der nei. Tror jeg skal spørre i en barnehage elns. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei, sorry at jeg er så uvitende, men hva står egentlig SO2 for. 2tallet er vel fordi det er den 2. som ble startet men "SO"???? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 SO = Siste Ordet? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Barnehage får man jobb i som oftest hvis de har plass Aldrio prøvd selv though.. Men var det ikke en her som hadde jobbet i barnehage..? psilocybe? (Mener det.. Men muligens tar jeg styggelig feil..) Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Takk, jeg så det selv etter at jeg hadde postet. Nå står det jo Siste Ordet som navn på emnet. PÅ SO2 stod det ingenting. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 PÅ SO2 stod det ingenting. It must be the icebergs! Lenke til kommentar
t0r Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 CFD og Ccx OOoooo Sier samme som DiKKy : h4rdc0r3 XXX!! Men men, jeg har drevete med OD idag, omg kjeeedeeeelig. Og ikke gi meg noe piss om at pengene går til en god sak, jeg har vært der nede på ferie og brukt masse penger på jugel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg