Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg våknet opp nå og trodde det var morgen og jeg skulle på skolen. Så litt dumt ut at jeg begynte å sminke meg oppå den gamle sminken igjen. :p

Tentamen i dag gikk greit. Skrev 11 sider på 2 timer, og senere tok jeg bussen hjem og solte meg i hagen. :D

EDIT:

Grattis Kenneth. Gutter med makt vettu..er noe med det ;)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Tentamen i dag gikk greit. Skrev 11 sider på 2 timer, og senere tok jeg bussen hjem og solte meg i hagen. :D

HVA? Har du alt inni hodet før du starter eller? Vært oppe i natt og tenkt på mulige oppgaver, for så å skrive dem ned? What, what?

Skolenerd:P

Lenke til kommentar
Tentamen i dag gikk greit. Skrev 11 sider på 2 timer, og senere tok jeg bussen hjem og solte meg i hagen.  :D

HVA? Har du alt inni hodet før du starter eller? Vært oppe i natt og tenkt på mulige oppgaver, for så å skrive dem ned? What, what?

Det et eller annet med jenter... Alle er skolenerder :p

Lenke til kommentar

Ikke min feil at jeg er jente og bruker tiden min flittig :innocent: Jeg er nok ikke skolenerd, får bare gode karakterer ved å slække. :D

Lenke til kommentar
Ikke min feil at jeg er jente og bruker tiden min flittig  :innocent: Jeg er nok ikke skolenerd, får bare gode karakterer ved å slække.  :D

Hvorfor være et brennende skolelys når man kan spare energi ved å la det forbli utent?

Endret av dD.
Lenke til kommentar
Hvorfor være et brennende skolelys når man kan spare energi ved å la det forbli utent?

Vel, hvorfor ikke gå for fem og seks når du vet at du kan det - med null stress? På skolen min er det ikke noe som heter nerd, her er snittet veldig høyt. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...