Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OSI modellen er absolutt ikkenoe tull ,men jeg ser ikke grunnen i å kunne det på rams for at en sensor skal spørre deg om det. Jeg husker ikke alle lagene her og ser ikke noe galt i det.. Jeg har dog overført og lagt inn feilrettingskoder for også ha dekodet dem når jeg har tatt dem imot.

 

(dette var veldig enkle signaler ,men ser ikke forskjellen i mer avanserte overføringer)

 

Men.. mye i skolen burde vært forandret.

Lenke til kommentar

Jeg er blitt litt slaur med å løpe.. Har hatt besøk en dag og overnattet en annen dag.. Men jeg løper iallefall ca 50% av dagene rundt 3km før frokost og hvis ikke så gjør jeg det etter skoletid.

 

Siste kilometeren så er det intervalltrening (kardio) for å få opp kondisjonen =)

Lenke til kommentar
Problemet med løping er at det er så utrolig kjedelig.. i tillegg til at det er stress å få opp kondisjonen i starten

 

Hva mener egentlig folk om å høre på musikk når man løper? Er ikke det litt farlig med tanke på at man ikke hører andre lyder?

bare ikke løp midt i gata, og ikke ha på alt for høyt, jeg hadde musikk og gikk midt i gata(nesten aldri biler der), plutselig så jeg en bil bak meg, vet ikke hvor lenge han hadde vært der :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...