Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skole ja.. der skulle jeg vel kanskje ha stukket innom en dag. ikke vært der på noen uker nå. pyttsann. heller fokusere på og lage jobbsøknad..

 

nå fikk jeg lyst på litt sengekos her, noen trønderjenter som melder seg frivillig? :p jaja, bare ni dager igjen!

Lenke til kommentar

Har norsk fremføring her vi fikk 30 min på og forbrede oss, nå har det gått 31 :p hehe..

 

Var på fest i helga med søskenbarent mitt, det var ikke bare gøy det var usansynlig lol...

 

Og slutt med dama i helgen så har hatt den verste dagen i mitt liv i går.. :cry:

Men det er flere fisker i havet sier de.. *finne fiskestangen sin på loftet* :dribble: *fiske* :!:

 

Ha det gøy i Danmark SnowDOG :thumbup:

Lenke til kommentar

B|Real blir ikke telefonhore. B|Real blir drapsmaskin i militære..again...fans morpulere som rævkjører oss!%!"¤!"#%

Bataljonsjefen har ikke snakket med brigadesjefen, og nå for noen dager siden så møttes de og da sa brigadesjefen at den type dimming var ulovlig, så...tilbake drar man ja.

Dog, er snakk om at de som har arbeid å gå tilbake til, kan få jobb-dimitere, men som sagt, jeg skulle jo begynne på jobb i dag kl 3, men siden jeg må tilbake i forsvaret så får jeg ikke den jobben, men jeg får blir med på neste inntak som er i juni.

Med litt velvilje fra sjefen min på opplysninga, så kan han jo si at jeg jobber der fra og med i dag.

Jeg kan også gå til feltpresten og si noe der anngående muttern, hun har jo tross alt blitt begravet den 22. og fattern har sagt seg villig til å si at han trenger meg her hjemme..så det ordner seg nok

 

 

Og, jeg får vist 1700 tilbake på skatten :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...