Whiteshit Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Bah...med tanke på mitt nick, var det eg som skulle hatt den avataren der Ananas God tur mario Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Riiingebuuuuu.. *poff* god natt Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Jeg har lyst på en drink. edit: Tok meg en. Endret 25. april 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Jeg har lyst å slutte på skolen. edit: Endret 25. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg også.fuckings litt under to måneder igjen. Gaaaaaah. Ferdig med en oppgave, trolig det mest elendige jeg har skrevet noen gang, på tide å se litt mer film. Så tar man neste oppgave. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 jeg er så helvetes lei av at hw forumet detter ned, dette er faen meg den mest ustabile på hele fuckings www! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Dumme forum som klikker da. Menneh, rett som det er, er skolen artig for meg. Grunnet folka som er der. Da var det på tide å legge seg. Etter When the Levee Breaks. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 skole ja.. der skulle jeg vel kanskje ha stukket innom en dag. ikke vært der på noen uker nå. pyttsann. heller fokusere på og lage jobbsøknad.. nå fikk jeg lyst på litt sengekos her, noen trønderjenter som melder seg frivillig? jaja, bare ni dager igjen! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Grunnen til at det datt ned nå var at de måtte flytte alt over på en annen strømboks, den de stod på skal fikses eller noe. Var vel annonsert også? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Gjett hvem som slutter på skolen 13 Mai Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 HateHateHateHateHateHate ALT. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Så var det på skolen og kicke ass i framføring jeg har gjort 0 av, wee... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hadde arbeidsuke forrige uke, så jeg tror skolen blir rene ferien.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Har norsk fremføring her vi fikk 30 min på og forbrede oss, nå har det gått 31 hehe.. Var på fest i helga med søskenbarent mitt, det var ikke bare gøy det var usansynlig lol... Og slutt med dama i helgen så har hatt den verste dagen i mitt liv i går.. Men det er flere fisker i havet sier de.. *finne fiskestangen sin på loftet* *fiske* :!: Ha det gøy i Danmark SnowDOG Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jippi - Jeg skal ha laget "book report" fra den første harry potter-boka til i dag på skolen, men det går litt dårlig siden jeg ikke har åpnet boka enda en gang. Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge igjen til sommerferien, ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 B|Real blir ikke telefonhore. B|Real blir drapsmaskin i militære..again...fans morpulere som rævkjører oss!%!"¤!"#% Bataljonsjefen har ikke snakket med brigadesjefen, og nå for noen dager siden så møttes de og da sa brigadesjefen at den type dimming var ulovlig, så...tilbake drar man ja. Dog, er snakk om at de som har arbeid å gå tilbake til, kan få jobb-dimitere, men som sagt, jeg skulle jo begynne på jobb i dag kl 3, men siden jeg må tilbake i forsvaret så får jeg ikke den jobben, men jeg får blir med på neste inntak som er i juni. Med litt velvilje fra sjefen min på opplysninga, så kan han jo si at jeg jobber der fra og med i dag. Jeg kan også gå til feltpresten og si noe der anngående muttern, hun har jo tross alt blitt begravet den 22. og fattern har sagt seg villig til å si at han trenger meg her hjemme..så det ordner seg nok Og, jeg får vist 1700 tilbake på skatten Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 jeg kan ikke finne ord som kan beskrive min holdning mot militæret, men for å si det mildt, så hater jeg det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Vel, selve militæret og hva det står for er greit, men de har rævpult oss og gitt oss så jævlig mange løfter at jeg ikke orker å være der mer. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 ooh, jeg liker tentamner ferdig etter en times skriving, og nå sitter jeg ute i sola med laptopen i fanget, cola i glasset og røyken i munnen akkurat nå er livet bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg