Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Ellers kan jeg fortelle at til tross for at jeg ikke har hatt annet enn tid idag så har jeg ikke lese NOE til matteprøven på onsdag. Jeg hater meg selv. AHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Seriøst lenge siden jeg har lest noe som har gitt meg verre latterkrampe enn det der! Ja, jeg har dårlig humor. Whiskey, tango, foxtrot, over. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 -kost meg med dama i hele dag:love: Noen er heldig. Jeg ødela nettopp et mulig forhold. MSN suger, jeg må begynne å komme meg ut. Steffy: Jeg lo. Lenke til kommentar
Cenyon Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 trallala... Da hadde jeg admintilgang til Its-Learning(for de som vet hva det er) på skolen min.. hva jeg skal med det, er noe helt annet, menmen artig dag dette har vært: -grilling med venner på stranda(kaldt men artig) -dama overnattet -kost meg med dama i hele dag:love: -skaffet meg tilgang på diverse ting og tang -ect. SI AT DU GÅR PÅ BJØRKELANGEN VGS!!!!! :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 OMG, jeg er så forbanna lame. Jeg har nok en gang klart å tygge gjennom en penn og gjort tungen min mørkeblå. I SUCK. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Noen tygger på tommelen, andre på penner. It have to be the circle of life. Jeg legger meg. God natt, folkens! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Haha, det suger! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) *blabla*SI AT DU GÅR PÅ BJØRKELANGEN VGS!!!!! :!: sorry mac.. edit: steffy - kjøp 1000pack med strips på biltema.. namnam å spise på Endret 24. april 2005 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 artig dag dette har vært: -grilling med venner på stranda(kaldt men artig) Hmm, grilling aka festing, drikking, masse spy? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 hmm.. nei Er for kaldt til det ute nå.. *påsøkenettersommer* Drakk kald munkholm og spiste lakrisbåter da, i håp om at jeg skulle bli stoppet at politiet på vei hjem *lang historie* Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Det var forferdelig til spam på OT-delen av forumet i det siste, diverse Dj'er spammer ned hele forumet Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Greeeit, selv om det er SO3 boikott på gang, så må jeg poste her siden det er så sent. Nå har jeg brukt hele dagen på å se stage 3 av Initial D og deler av stage 4. Det jeg ikke tenkte på var at jeg måtte skrive en oppgave om Vaclav Havel på ~1000 ord til imorgen klokka 09:00. I tillegg skal jeg fortelle kort om invasjonen i Normandie under 2. verdenskrig. Og om ikke det var nok så har jeg prøve i religion, kristendommen og humanetikk. Fuck skolen, jeg skal se anime! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Er det virkelig for mye å forlange at mens vi er på skolen gjør vi skolearbeid, men når det ringer ut for dagen kan vi slappe av? Hvorfor kan vi ikke få "litt" tid til å gjøre det vi vil? Nei til lekser/prosjektarbeid. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Er det virkelig for mye å forlange at mens vi er på skolen gjør vi skolearbeid, men når det ringer ut for dagen kan vi slappe av? Hvorfor kan vi ikke få "litt" tid til å gjøre det vi vil? Nei til lekser/prosjektarbeid. Ja til steffy som president! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Lekser: Gitt oppgave fra inkompetente lærere, som ikke klare å formidle all informasjonen dem burde på en viss tid.. jaja.. nattinatt alle sammen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 :S Reiser til danmark om 5timer faktisk. Nå må eg laste over masse drit fra pc'n min til laptopppen men seff kuker nettverket seg. Får faen ikke delt filer og det er ca 35GB eg må overføre. :S FAEN!! Vofsen min ble hentet av kompisen min for 30min siden. ser ikke han på hvertfall 1mnd eller noe. *savne allerede* Nå må eg stresse videre så eg får litt søvn i det minste. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 finna seg noe mat vel.. God tur SnowDOG Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Lykke til SnowDOG_, alt ordner seg for snille gutter. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 God tur Mario. Håper du får det fint der nede. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Snowwie: Bruk DC++ til å overføre filene hvis du ikke klarer å dele via Windows. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Marioooooo Savner deg, og du har ikke engang dratt. *susse på* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg