nr.4 Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 JAAA! Sinnssykt deilig med tre poeng til FFK. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Folk må jo si hei! Joa, men liksom når man har en mor slepende etter seg og man er 2 min forsinka til bussen så... Det er jo bare en bonus? Hva skulle han gjort da? Invitert meg på kaffe med han og mor? "Mor, dette er en jente fra et nettsted jeg henger på"... Ser det for meg Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Tjah... Enten no gammelt no, eller ingenting. Er litt lei av moped, egentlig. Jeg visste jeg hadde rett! Takker, Fredrik. AnAnAs: Tenkte på noe sånt, ja. :!: Endret 24. april 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Folk må jo si hei! Joa, men liksom når man har en mor slepende etter seg og man er 2 min forsinka til bussen så... Det er jo bare en bonus? Hva skulle han gjort da? Invitert meg på kaffe med han og mor? "Mor, dette er en jente fra et nettsted jeg henger på"... Ser det for meg Hahah Hvorfor logga du av MSN? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Tjah... Enten no gammelt no, eller ingenting. Er litt lei av moped, egentlig. Jeg visste jeg hadde rett! Takker, Fredrik. hæ? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Da var jegkommet inn døra. Så film med noen venninner. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Tjah... Enten no gammelt no, eller ingenting. Er litt lei av moped, egentlig. Jeg visste jeg hadde rett! Takker, Fredrik. hæ? Nei, jeg spekulerte lenge på om jeg skulle ta mopedlappen, men takket være deg, gidder jeg ikke. Endret 24. april 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) ah, ok. Altså, ikke misforstå. Moped er GØY! Men jeg orker ikke racing lengre, får se hva det blir til. Endret 24. april 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg misforstår ingenting, jeg ville neppe gjort det uansett. You can't change my mind. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 ah, ok. Altså, ikke misforstå. Moped er GØY! Men jeg orker ikke racing lengre, får se hva det blir til. RYZ Enduro Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Fuzzy: Hvordan kunne du i det hele tatt ane at det var AnAnAs du så? Jeg har kun sett bilde av utrigningen jeg... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Max Payne 2 OST eier! Herlig musikk! -- Ellers kan jeg fortelle at til tross for at jeg ikke har hatt annet enn tid idag så har jeg ikke lese NOE til matteprøven på onsdag. Jeg hater meg selv. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Fuzzy: Hvordan kunne du i det hele tatt ane at det var AnAnAs du så?Jeg har kun sett bilde av utrigningen jeg... Noen par hundre bilder i RPP sikkert... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Max Payne 2 OST eier! Herlig musikk!-- Ellers kan jeg fortelle at til tross for at jeg ikke har hatt annet enn tid idag så har jeg ikke lese NOE til matteprøven på onsdag. Jeg hater meg selv. Same shit here, bare at det er på tirsdag, og at jeg har norskprosjekt til imårra Lenke til kommentar
Cenyon Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Max Payne 2 OST eier! Herlig musikk!-- Ellers kan jeg fortelle at til tross for at jeg ikke har hatt annet enn tid idag så har jeg ikke lese NOE til matteprøven på onsdag. Jeg hater meg selv. Jeg skal levere en religionsinnlevering om ett kvarter, har ikke startet. Kult. Edit: skrivefeil, må senke speeden litt Endret 24. april 2005 av Cenyon Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Ellers kan jeg fortelle at til tross for at jeg ikke har hatt annet enn tid idag så har jeg ikke lese NOE til matteprøven på onsdag. Jeg hater meg selv. Grunn til å føle deg bedre: Jeg har tentamen i reiseliv I MORGEN, og skal kunne alt om hele Nordland og presentere det som en SOMMERDESTINASJON. Samtidig skal jeg kunne alle 12 kapitler GRUNDIG og forklare ved bruk av TOSAFA-modellen. Har jeg i det hele tatt åpnet boken? Noen som skal sitte oppe i natt? Care to chat? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Ellers kan jeg fortelle at til tross for at jeg ikke har hatt annet enn tid idag så har jeg ikke lese NOE til matteprøven på onsdag. Jeg hater meg selv. Grunn til å føle deg bedre: Jeg har tentamen i reiseliv I MORGEN, og skal kunne alt om hele Nordland og presentere det som en SOMMERDESTINASJON. Samtidig skal jeg kunne alle 12 kapitler GRUNDIG og forklare ved bruk av TOSAFA-modellen. Har jeg i det hele tatt åpnet boken? Noen som skal sitte oppe i natt? Care to chat? Jada, bare logg deg på MSN du Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Ellers kan jeg fortelle at til tross for at jeg ikke har hatt annet enn tid idag så har jeg ikke lese NOE til matteprøven på onsdag. Jeg hater meg selv. AHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Seriøst lenge siden jeg har lest noe som har gitt meg verre latterkrampe enn det der! Ja, jeg har dårlig humor. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 trallala... Da hadde jeg admintilgang til Its-Learning(for de som vet hva det er) på skolen min.. hva jeg skal med det, er noe helt annet, menmen artig dag dette har vært: -grilling med venner på stranda(kaldt men artig) -dama overnattet -kost meg med dama i hele dag:love: -skaffet meg tilgang på diverse ting og tang -ect. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Ellers kan jeg fortelle at til tross for at jeg ikke har hatt annet enn tid idag så har jeg ikke lese NOE til matteprøven på onsdag. Jeg hater meg selv. Wuhu, jeg er din overmann innen viljestyrke. Snart kommet gjennom 3 av 7 kapitler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg