Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Gratulerer med bil da enden, blir det noe barnevogn i den snart da? Det var jo tydligvis et kriterie for bilkjøp (bortsett fra at denne tydligvis ikke er kjøpt). ;)

 

EDIT: _Ny_ bil blir vel mer korrekt enn bare bil.

Nettopp kommentaren om barnevogn er grunnen til at jeg føler meg litt ukomfortabel som eier av en volvo stasjonsvogn :) Det er ingen barnevogn i planene enda, men alle kommer vel til å anta det nå :)

 

_Ny bil_ er det ikke, da den er fra 1996, men den har bare gått knappe 50.000, så den er ikke så dum.

 

Uff, tror jeg må finne fram stokken min jeg. Det lover ikke godt når min pensjonerte far er issunnelig på bilen min :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mistet skoene mine og sekken min (full av skolesaker. Inkludert kalkulater av den dyre sorten) i helgen. Jeg kunne like så godt ha kastet tusenlappene ut av vinduet. Faen, så surt. Jævlig dårlig start på en allerede veldig uøkonomisk russetid.

Hvordan kalrte du det? På vrengefesten eller? Og, skoene dine? Virker som det gikk hårdt for seg :hm:

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller tror folk at de ser AnAnAs hver jævla gang de er i Oslo? :p

HAHA! Lættis... Det VAR jo meg.. Tok bussen hjem fra pappa :blush: Var det derfor du glante sånn?

 

Edit: Steffyboy: Ja, helt enig. Hvis jeg hadde visst at det var fuzzy skulle jeg tatt et mobilpic av stumpen hans :wee: MÅ DA SI HEI DA GUTT!!

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller tror folk at de ser AnAnAs hver jævla gang de er i Oslo? :p

HAHA! Lættis... Det VAR jo meg.. Tok bussen hjem fra pappa :blush: Var det derfor du glante sånn?

 

Edit: Steffyboy: Ja, helt enig. Hvis jeg hadde visst at det var fuzzy skulle jeg tatt et mobilpic av stumpen hans :wee: MÅ DA SI HEI DA GUTT!!

:blush::D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...