Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Gutter, klipp dere. Jeg er av den uortodokse oppfatning at gutter skal ha kort hår og jenter langt. Ihvertfall så behøver ikke gutter ha det så man kan tygge på det. Det er skikkelig harry. Det er nå min mening ihvertfall.

Lurer på å klippe det snart, men pappa liker ikke at jeg har langt hår. Skal vente til han blir gal. og så vente på å bytte en hårklipp mot noe annet... :evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ytringsfrihet. Det viktigste er at jeg fikk sagt det. Jeg klager ikke over advarselen. Blir bare gal av alle som blir hjernevasket av en så idiotisk serie.

Ytringsfrihet gjelder ikke på forumet.

Og du vet tydeligvis ikke hva hjernevasket betyr, lille venn.

Så nettopp ferdig sesong 3, og jeg sier bare KVALITET.

Kvalitet meg oppi rompa, jeg liker bare ikke konseptet jeg...

 

Edit: Sier ikke at det nødvendigvis er av lav kvalitet, men det er ikke det jeg dømmer etter :p

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Gutter, klipp dere. Jeg er av den uortodokse oppfatning at gutter skal ha kort hår og jenter langt. Ihvertfall så behøver ikke gutter ha det så man kan tygge på det. Det er skikkelig harry. Det er nå min mening ihvertfall.

Konservativ tenking. Jeg synes faktisk det er ganske tøft med langt hår, og har derfor nok lengde på det. Jeg kan tygge på håret om jeg vil, men gjør det aldri.

 

Mange med kort hår blir fort veldig "kjedelige". Jeg sier ikke alle, men mange. Jeg, f. eks, blir kjedelig med kort hår.

Lenke til kommentar
Gutter, klipp dere. Jeg er av den uortodokse oppfatning at gutter skal ha kort hår og jenter langt. Ihvertfall så behøver ikke gutter ha det så man kan tygge på det. Det er skikkelig harry. Det er nå min mening ihvertfall.

Konservativ tenking. Jeg synes faktisk det er ganske tøft med langt hår, og har derfor nok lengde på det. Jeg kan tygge på håret om jeg vil, men gjør det aldri.

 

Mange med kort hår blir fort veldig "kjedelige". Jeg sier ikke alle, men mange. Jeg, f. eks, blir kjedelig med kort hår.

Jenter syns halvlangt hår er hot! Syns egentlig det er greit, bare man ikke bruker hårbøyle osv som de gjøre på beste vestkant.

Lenke til kommentar
Jenter syns halvlangt hår er hot! Syns egentlig det er greit, bare man ikke bruker hårbøyle osv som de gjøre på beste vestkant.

Jeg bruker bøyle under fotballkamper for å ikke få hår i øynene, og jeg bor på "Oslo vest". Jeg bruker aldri bøyle ellers.

 

Er det teit?

 

Forresten, skal leie film, noen som har en god idé på helst en komedie?

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Yay, jeg kan tygge på luggen min nå! :D

Min når akkurat ned til leppa mi. Men kan ikke tygge på det helt enda.

Mitt rekker ned til brystvorta :D

Da begynner det å blir ille..... (Syns jeg)

Nei nei. :p

 

Har spart i over fire år nå, og jeg er egentlig ganske fornøyd med den lengden her. Sikkert svært få "straighte" jenter som liker gutter med så langt hår, men i metalmiljøet er det litt annerledes, hehe...

 

Langt hår er tøft og det er best å headbange med.

Lenke til kommentar
Jenter syns halvlangt hår er hot! Syns egentlig det er greit, bare man ikke bruker hårbøyle osv som de gjøre på beste vestkant.

Jeg bruker bøyle under fotballkamper for å ikke få hår i øynene, og jeg bor på "Oslo vest". Jeg bruker aldri bøyle ellers.

 

Er det teit?

Litt.....

 

 

Lei en Leslie Nielsen film..

Lenke til kommentar
Jenter syns halvlangt hår er hot! Syns egentlig det er greit, bare man ikke bruker hårbøyle osv som de gjøre på beste vestkant.

Jeg bruker bøyle under fotballkamper for å ikke få hår i øynene, og jeg bor på "Oslo vest". Jeg bruker aldri bøyle ellers.

 

Er det teit?

Litt.....

Da vil jeg gjerne ha et forslag fra deg om hva jeg kan gjøre...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...