b-real Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Artig avatar B|Real, haha. Tatt fra en serie eller noe? Jeg vet ikke helt. Har tatt den fra et bilde jeg hadde liggende her på pc'en. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Ytringsfrihet. Det viktigste er at jeg fikk sagt det. Jeg klager ikke over advarselen. Blir bare gal av alle som blir hjernevasket av en så idiotisk serie. Ytringsfrihet gjelder ikke på forumet. Og du vet tydeligvis ikke hva hjernevasket betyr, lille venn. Så nettopp ferdig sesong 3, og jeg sier bare KVALITET. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Ytringsfrihet. Det viktigste er at jeg fikk sagt det. Jeg klager ikke over advarselen. Blir bare gal av alle som blir hjernevasket av en så idiotisk serie. Ytringsfrihet gjelder ikke på forumet. Og du vet tydeligvis ikke hva hjernevasket betyr, lille venn. Så nettopp ferdig sesong 3, og jeg sier bare KVALITET. Åja, beklager, siden du sier det er det vel rett. Sorry. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Hey hey hey alle sammen 24 rocks the building! Nå har vi vært ute å jobba i hele dag, lei av det nå. Og i går bygde vi fly, det klarte utrolig nok å fly Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 *Knut liker vannkrig Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Og jeg liker trampoline! *hopp hopp* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Forberedelsen min til tentamen i morgen handler faktisk om Sortland, b|real. Begynt å hate det stedet etter å ha lest seks-syv bøker om det... Nå driver naboen min og frister med at han har trampoline og ikke jeg. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Yay, jeg kan tygge på luggen min nå! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Og jeg liker trampoline! *hopp hopp* Hoppa masse i dag. Er du god? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Yay, jeg kan tygge på luggen min nå! Min når akkurat ned til leppa mi. Men kan ikke tygge på det helt enda. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Prøver å forberede meg til heldags i bedøk imorra jeg da.. Trampoen min frister ikke litt engang, sikkert fordi jeg ikke er noe flink.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 *kjøpe trampoline på qxl* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 *kjøpe trampoline på qxl* Gjør det... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Yay, jeg kan tygge på luggen min nå! Min når akkurat ned til leppa mi. Men kan ikke tygge på det helt enda. *Mobbe* edit: hive med bilde. Endret 24. april 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Sommerkoteletter til middag og skyfritt på himmelen. Samme her! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Gutter, klipp dere. Jeg er av den uortodokse oppfatning at gutter skal ha kort hår og jenter langt. Ihvertfall så behøver ikke gutter ha det så man kan tygge på det. Det er skikkelig harry. Det er nå min mening ihvertfall. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Gutter, klipp dere. Jeg er av den uortodokse oppfatning at gutter skal ha kort hår og jenter langt. Ihvertfall så behøver ikke gutter ha det så man kan tygge på det. Det er skikkelig harry. Det er nå min mening ihvertfall. Jeg tenker på det. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) *Mobbe* edit: hive med bilde. :!: Flott bilde. Foresten slutt og mobb. Endret 24. april 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Gutter, klipp dere. Jeg er av den uortodokse oppfatning at gutter skal ha kort hår og jenter langt. Ihvertfall så behøver ikke gutter ha det så man kan tygge på det. Det er skikkelig harry. Det er nå min mening ihvertfall. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 *Mobbe* edit: hive med bilde. :!: Flott bilde. Foresten slutt og mobb. All hail the cam of Nokia 3650. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg