Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kun mistet jakke under fylla men det største er faktisk en boomblaster. Var på nyttårsfest i en hotelrom i byn og hadde med meg boomblaster siden det ikke var radio der. Anyways ble så full og hadde funnet meg en annen fest i fylla at eg ikke husket eg hadde med meg boomblasteren.

Den ble aldri funnet. :mad:

Lenke til kommentar
Synes 24 var litt kjedeligere i år, er liksom ikke noe stort på gang som kan ramme en hel by eller noe sånt, er bare om èn mann som skal bli reddet.... Som vi vet da.

:blink: tror du skal følge litt bedre med du gutten min.. har sett t.om e18 av s4 24, og kan garantere deg at dette er en av de beste sesongene hittil!

en mann.... :!:

Lenke til kommentar
ehs5: Den bloggen din ... er ikke den omtrent så mye plagiat av maddox som overhodet er mulig?

Egentlig ikke... Bittelitte insipirasjon har jeg jo fått, men jeg har bare lest 2-3 artikler på maddox.

Ja, engelsken ja. :p En del gramatikk jeg er usikker på, derfor blir det bare sånn. :p Men får femmer i skriftlig på skolen da.

Er vel ikke akkurat en blogg heller, egentlig masse kødd jeg skrev mens jeg kjedet meg. ^^

Oh, btw, i overksriften skulle det stått "i" med stor "I", jeg vet, men er etellerannet med templaten jeg bruker som ikke vil ha det sånn.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...