Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Opplevde nesten noe lignende idag hos kompisen. Vi spilte risk og eg ble angrepet av alle pga min store kjeft og ble lei av å se de andre spille så eg satt meg ved pc bordet og tok opp kamaraet til kompisen og skulle se ka bilder han hadde inne og i det kamaraet lagde "slå se på" lyd så sprang kompisen opp og tok fra meg kamaraet. Han måtte bare slette noen bilder sa han og i sofaen satt damen helt bleik. :!:

Damn it!!! :mrgreen:

Husk på at har han tatt sånne bilder en gang er det stor sannsynlighet for at han kommer til å gjøre det igjen. Neste gang må du ta med deg kameraet ut av rommet før du slår det på :-P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Natteravner betyr trøbbel....

Var hos en venn i går, vi var vel ca ti stykk bare, egentlig ment som et slags vors... Men så kom politiet ca 2130... Vi trodde det var oss som var problemet, og stakk fortere enn svint...

Og jeg kom bort fra de andre, og drog hjem... Ingen kontakt på mobilen til noen av dem...

Heldigvis gadd Stine å komme, så vi hadde en koselig kveld likevel.

Nå fikk jeg vite at politiet bare var inneom pga "linjeryddingen" til veivesenet eller noe, som ikke hadde ryddet vekk kvistene... Takk...

Lenke til kommentar

Tok bussen hjem fra pappa i dag tidlig; klarte ikke å være der mer. Gråt konstant i hele natt ...nå husker jeg hvorfor jeg ikke har vært hos han på flere år. Har sittet og grått helt siden jeg kom hjem også, og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Venninnene mine bor en times vei unna og kjæresten min vil ikke se trynet mitt akkurat nå.

:(

Er helt alene hjemme også... ikke så smart. Tror kanskje jeg skal ta meg en joggetur.

Lenke til kommentar
Jeg pleier alltid å glemme igjen noe når jeg er på fylla. Men på fredag glemte jeg igjen skoene mine. Det må være ny personlig rekord.

Jeg mista de på byen engang jeg. schvære fuckings vintersko.. Hadde jeg bare finni ut hvor det ble av de så hadde jeg nok huska historien..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...