phax Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 /[etallica' date=24/04/2005 : 01:09] überlol sånn er det når man bruker norton.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Blæh... Tror jeg legger meg. God natt! Blæh, høres ikke ut som noen dum ide...må bare krange med en stakkars taxi sjåfør først Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 da åpner du vinduet og sier hei da, simple as that! Hvis han ikke svarer så har du rett til å bruke vold Han spurte omå få låne lommekniven, fordi han skulle skjære vekk noe overflødig gummi på kikkerten.. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Be den stakkars kikkertkarn inn Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 kan ikke ta et bilde av han kikkertmannen da? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 da åpner du vinduet og sier hei da, simple as that! Hvis han ikke svarer så har du rett til å bruke vold Han spurte omå få låne lommekniven, fordi han skulle skjære vekk noe overflødig gummi på kikkerten.. Ok, lån bort en kniv til han. Vær hjelpsom, men om han sier noe dumt så bli sur på han. Spør phax hvor du skal treffe han om du skal slå, phax vet alt om å bli slått Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 jepp, jeg er flink og bli slått jeg! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 kan ikke ta et bilde av han kikkertmannen da? Han likte ikke å bli tatt bilde av sa han, skal visst angivelig hatt en fryktelig ulykke med et kamera som liten. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 kan ikke ta et bilde av han kikkertmannen da? Han likte ikke å bli tatt bilde av sa han, skal visst angivelig hatt en fryktelig ulykke med et kamera som liten. han sa ingentin om web-kamera? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Nei, du så skøyalt. Harddisken min jobber med helt like pauser som klokka har mellom sekundene. blir en slags: tikk-vrrrttt-tikk-vrrrttt-tikk hurra for de små gledene Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) han sa ingentin om web-kamera? Han likte visst ikke noen form for kamera.. Oi, nå kom det en politibil med lyskaster som kjørte sakte forbi og lyste rundt.. Og den koselige mannen liker visst ikke skarpt lys, siden han spratt bak et bjørketre som et olja lyn. Endret 23. april 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Han hær var på besøk utafor mitt vindu for noen dager siden, noen likheter? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Kan det være denne karen? Han er visst ram med kikkerten. Endret 23. april 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Han hær var på besøk utafor mitt vindu for noen dager siden, noen likheter? Må nok skuffe deg der. Hehe, tror det er en øvelse i nabolaget i dag. Politifolk som går rundt med mp5 i hagen min.^^ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 da må du be han kikkert mannen inn til kaffe da, så du og han ikke er i veien for øvelsen Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Blir nok vanskelig det politifolkene har ringt på døra og sagt at vi ikke skal gå utenfor døren. Men han sitter trygt oppe i et grantre nå, så han ikke er i veien for øvelsen. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 altså, nå blir jeg nesten litt oppgitt av deg, du må jo ta vare på gjesten din, du kan jo liksom ikke bare la han sitte i ett grantre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg