Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjip kveld, kjipe venner. :hm:

Referat:

En kamerat hadde avtalt at han skulle ta turen opp hit. Så spør han om jeg ville være med ut og drikke, så sier jeg nei. Og han sier at han har lyst til det, men hadde tenkt å komme hit. Men, en kamerat av ham kom med pcen til ham, så det var mye på en gang. Jeg skjønte at han ikke hadde veldig lyst til å komme hit, så jeg ga faen og sa han kunne reise og drikke.

Han har sittet hjemme i kveld, med kameraten og sikkert spilt WoW. Ikke hørt et knyst fra ham.

Så jeg har sittet foran pcen, igjen. Noe jeg håpet at jeg kunne slippe for en gangs skyld. Den gang ei.

Etter å ha kjedet meg her hele kvelden bestemte jeg meg for å stikke ut og kjøre meg en kort tur. Satte meg på mopeden, kjørte oppover, kjørte fra en annen moped og lå i rundt 90-100 oppover svingete veier. Jævlig kald ble jeg og.

Lenke til kommentar

Shoppingspree i dag :D :

Naruto 1-6 [manga pocket]

Ah, verdens beste animé i mangaform! Hittil har bare pocket 1-6 kommet ut på engelsk, men jeg håper Shonen forlaget får ræva i gir og oversetter litt flere fortere enn svint snart. Hadde også vært kjekt om animén kom ut med engelske undertekster, har veldig lyst til å ha den originalt i stedet for bare å ha den på pc'en.

Blade of the Immortal 7 [manga pocket]

En av de feteste mangaene jeg har lest. Favoritten min hittil, men det spørs om ikke Naruto slår den. Fuckings dyr (169 spenn!), men det er verdt det.

Carcassonne [brettspill]

Har hørt mange lovord om dette spillet, så nå har jeg endelig fått kjøpt startpakka. Blir fett å spille det i morgen. Om noen lurer, så er det et spill hvor man plasserer ut små landbrikker på bordet og setter dem sammen til veier, byer osv. Så plasserer man ut forskjellige "followers", figurer som har forskjellige oppgaver, som skaffer deg poeng fra de forskjellige områdene. Spillet har haugevis med expansionpacks, så det har potensiale til å bli mye vanskligere enn det er med startpakka :)

Hatebreed - The Rise of Brutality

Cannibal Corpse - Tomb of the Mutilated digi pack

Swallow the Sun - The Morning Never Came

Pantera - Cowboys From Hell

Pantera - The Great Southern Trendkill

Pinlig at jeg ikke har eid de to siste før nå.

Edit: Glemmer at det ikke er bbcode på boardet her, hehe.

Endret av Cenyon
Lenke til kommentar
Shoppingspree i dag :D :

Naruto 1-6 [manga pocket]

Ah, verdens beste animé i mangaform! Hittil har bare pocket 1-6 kommet ut på engelsk, men jeg håper Shonen forlaget får ræva i gir og oversetter litt flere fortere enn svint snart. Hadde også vært kjekt om animén kom ut med engelske undertekster, har veldig lyst til å ha den originalt i stedet for bare å ha den på pc'en.

Blade of the Immortal 7 [manga pocket]

En av de feteste mangaene jeg har lest. Favoritten min hittil, men det spørs om ikke Naruto slår den. Fuckings dyr (169 spenn!), men det er verdt det.

Carcassonne [brettspill]

Har hørt mange lovord om dette spillet, så nå har jeg endelig fått kjøpt startpakka. Blir fett å spille det i morgen. Om noen lurer, så er det et spill hvor man plasserer ut små landbrikker på bordet og setter dem sammen til veier, byer osv. Så plasserer man ut forskjellige "followers", figurer som har forskjellige oppgaver, som skaffer deg poeng fra de forskjellige områdene. Spillet har haugevis med expansionpacks, så det har potensiale til å bli mye vanskligere enn det er med startpakka :)

Hatebreed - The Rise of Brutality

Cannibal Corpse - Tomb of the Mutilated digi pack

Swallow the Sun - The Morning Never Came

Pantera - Cowboys From Hell

Pantera - The Great Southern Trendkill

Pinlig at jeg ikke har eid de to siste før nå :oops:

Og til slutt:

... anime && etc sux.

Lenke til kommentar
... anime && etc sux.

Det var jo sakelig ;)

Manga og animé er konge, men jeg kan forstå at de temaene og undetonene man ofte finner i denne sjangeren kan virke merkelig på mange. Om det er tegnestilen du reagerer på er synd, for jeg liker den mye bedre enn den gjengse vestlige tegnestil.

Lenke til kommentar

Nei, siden jeg er så glad nå så tar jeg et lite referat fra kvelden :yes:

Starte med med og 2andre kamerater skulle se film.

Kjæresten til den ene av kameratene kommer og hun har med seg noen venniner.

En av venninene setter seg i sofaen ved siden av meg, vi begynner å prate og etter litt legger jeg armen på rygglene som et lite hint til at hun kan legge seg i armkroken, og hun tar hintet. Og der lå vi å koste litt i par timer så fulgte jeg og kameratene mine jentene til busen, og der var det ikke hade kos, men hade kyss :love:

The boy is in love :blush:

Ble litt dårlig formulert, men er trøtt og sliten og i lykkerus nå :p

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar
Og til slutt:

... anime && etc sux.

ENDELIG noen som mener det samme.

Anime og alt det våset: TEH SUCKS!

Word, anime suger kølle!

Hadde vært kult om dere kunne begrunne det. Vil gjerne vite hvorfor folk ikke liker animé/manga, ikke bare at de ikke liker det :)

Lenke til kommentar
Og til slutt:

... anime && etc sux.

ENDELIG noen som mener det samme.

Anime og alt det våset: TEH SUCKS!

Word, anime suger kølle!

Hadde vært kult om dere kunne begrunne det. Vil gjerne vite hvorfor folk ikke liker animé/manga, ikke bare at de ikke liker det :)

Altså, noen liker ditt andre liker datt, some go both ways some dont, geez. Det er min mening og ingen andres :p Trenger ikke begrunne synsing, prøver ikke overbevise noen her.

Lenke til kommentar

Dagens sugeliste: Msn Space.

Brukte ihvertfall 1 1/5 time på oversettelsen av "3 Kroner mot. Olivia- Sukkertøybutikken™", men drittoppsettet på siden klistrer alt sammen. :(

må prøve å finne ut av det.

Endret av Neptun_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...