Arve Systad Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er alt veldig kjedelig eller er det berre meg? Ignorerer "alle" meg eller er det berre meg?? Hmm.... trøtte tider.... Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er alt veldig kjedelig eller er det berre meg?Ignorerer "alle" meg eller er det berre meg?? Hmm.... trøtte tider.... Skaff deg venner da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Term: Satt og så på bildegalleriet og la merke til at de ikke var tilstede. Hva skal dette bety unge mann? Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Term: Satt og så på bildegalleriet og la merke til at de ikke var tilstede. Hva skal dette bety unge mann? Jeg har postet bilde nå 26. desember, så det er opp til b-real å få adda meg Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Term: Satt og så på bildegalleriet og la merke til at de ikke var tilstede. Hva skal dette bety unge mann? Hmm... Jeg er heller ikke tilstede *grave fram et bilde* Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg mener da jeg så Term der her om dagen? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Term: Satt og så på bildegalleriet og la merke til at de ikke var tilstede. Hva skal dette bety unge mann? Hmm... Jeg er heller ikke tilstede *grave fram et bilde* Jepp alle som ikke har gjort det enda bør sende bilde already. Kult å se kem man snakker med. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er alt veldig kjedelig eller er det berre meg?Ignorerer "alle" meg eller er det berre meg?? Hmm.... trøtte tider.... Skaff deg venner da tja... kanskje?... Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jo det er et bilde av meg i posten til forumgalleriet. Men ikke i oversikten enda Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Arve87: Kordan har dagen din vært idag kjære? Stressende? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 ytterst lite underholdande iallefall Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 ytterst lite underholdande iallefall Høres nærmest ut som en av mine siste jobb dager. Helt rævva. men avslappende om ikke annet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Så gøy... Jula har vert ufattelig døll, og eg har masse skulearbeid hengande over meg som eg ikkje har fått gjort.. har så lyst å berre gi en lang F*** i skule, folk...forsvinne lissom, har ingenting eg har lyst å gjøre lissom, alt er kjedelig. Endret 29. desember 2003 av arve87 Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Term: Satt og så på bildegalleriet og la merke til at de ikke var tilstede. Hva skal dette bety unge mann? Hmm... Jeg er heller ikke tilstede *grave fram et bilde* Jepp alle som ikke har gjort det enda bør sende bilde already. Kult å se kem man snakker med. Gravd frem til ære for snøvdugg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Så gøy...Jula har vert ufattelig døll, og eg har masse skulearbeid hengande over meg som eg ikkje har fått gjort.. har så lyst å berre gi en lang F*** i skule, folk...forsvinne lissom, har ingenting eg har lyst å gjøre lissom, alt er kjedelig. Ditto. Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Kan egentlig ikke få sagt mange gang nok om hvor glad jeg er for å være ferdig med hele den dritten. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Gravd frem til ære for snøvdugg Weee hvis du kjenner en klyp i rompen og ser en dude som du ikke kjenner igjen så ikke slå. Det kan være meg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Btw julen har vært ett h*lvete økonomisk for meg. Nå kommer nyttårsaften og eg har ikke en krone. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Gravd frem til ære for snøvdugg Weee hvis du kjenner en klyp i rompen og ser en dude som du ikke kjenner igjen så ikke slå. Det kan være meg. Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Må bare hate det å være blakk...og samtidig ha et høyt forbruk. Har opplevd det før jeg og...heldigvis en stund siden nå. Var blakk i 5 dager etter roskilde.,.. lol de 5 værste dagene jeg har hatt på lenge Endret 29. desember 2003 av Term Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg