Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror egentlig bare hun har slokna med pc'n på.. ;)

 

faen heller så her våken skal det ikke være mulig og være på den her tida av døgnet. døgnrytmen kommer til og bli helt på tryne de neste dagene nå.. vurdere nesten å bare døgne her. men har ikke noe og gjøre så det frister ikke så veldig..

Lenke til kommentar
tror egentlig bare hun har slokna med pc'n på.. ;)

 

faen heller så her våken skal det ikke være mulig og være på den her tida av døgnet. døgnrytmen kommer til og bli helt på tryne de neste dagene nå.. vurdere nesten å bare døgne her. men har ikke noe og gjøre så det frister ikke så veldig..

Jeg skal bare døgne nå jeg så går jeg tilbake i den vanlige "rytmen min".

Skal på skolen på mandag og da... men det er nå en stund til

Lenke til kommentar

@ B|Real: Ja det var litt leit at jeg ikke fikk til å få dratt til NRK,

hadde vært artig ja, mine to fettere har vært der, de hadde nemliog sin tante som jobbet som en eller annen sjef i underholdningsdelen, så jeg hadde større sjanse ved å gå gjennom henne. Men så meldte jeg fra på veldig kort varsel også,

så det var nok det, kan prøve igjen til høsten ;) .

 

@ Diskusjoner rundt diverse døde familiemdlemmer: Jeg er glad jeg fortsatt har alle i min familie (av de jeg har vokst opp med).

 

@ Litejk og phax: Bare så dere vet det, det er heller omvendt på den tiden er min søster helt våken, hun står opp sånn rundt klokka 04:00 om morran :D .

Ja, hun er morrafugl!

 

edit: Selv prøver jeg å hvertfall stå opp før klokka 09:00

ellers er klokka for mye syns jeg.

Den beste muigheten å få noe ut av dagen på er å våkne tidlig :yes: .

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
erru trøtt SnowDOG_?

Trøtt ja! Gikk jo og la meg så klarer noen å ringe meg og si ifra at de leverte foret til hunden men siden eg ikke tok tlf'n så la de den bare utenfor inngangsdøren så eg hopper ut av sengen og løper ned. Nå er eg klinvåken og klarer ikke å legge meg. :cry:

 

*trøtt, sur og grinete*

Lenke til kommentar
erru trøtt SnowDOG_?

Trøtt ja! Gikk jo og la meg så klarer noen å ringe meg og si ifra at de leverte foret til hunden men siden eg ikke tok tlf'n så la de den bare utenfor inngangsdøren så eg hopper ut av sengen og løper ned. Nå er eg klinvåken og klarer ikke å legge meg. :cry:

 

*trøtt, sur og grinete*

offameg, jeg døgna jeg, og nå er jeg ikke trøtt, men hodepinen kommer snart :no:

Jaja

Lenke til kommentar

God (?) morgen

 

Fikk akkurat vite at farfaren til bestevennina mi er død, skal i begravelsen til tirsdag :cry:

Og ikke bare det, men så er farmoren hennes veldig syk, for to uker siden fikk hun beskjed om at hu hadde ca. tre dager igjen å leve, har nå gått over to uker.

Tydeligvis veldig sterk hun.

 

----------------------------------------------------------------

 

Men har folket noen planer for lørdagen da? Veldig fint vær her foresten :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...