b-real Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ok, jeg trodde ikke at du hadde pratet om det siden du snakket på den måten. Vel, "støtteapparat" vet jeg ikke helt om jeg har, men jeg har min elskede, og uten henne i gjennom dette hadde jeg vært fortapt, rett og slett. Men for all del, jeg mangler IKKE noen å prate med det er ikke det Hvis fan kan vi skape god stemning;) Morgen skal jeg og madammen være alene hele dagen og vi skal være hjemme hos henne alene mens mora og samboeren hennes er borte. Gleder meg Lenke til kommentar
Cenyon Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Kjipt å høre Litejk Men det finnes gleder i livet også, sånn som drikking med kamerater og Pantera på annlegget, som i kveld. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Kjipt å høre Litejk Men det finnes gleder i livet også, sånn som drikking med kamerater og Pantera på annlegget, som i kveld. jepp, det gjør nok det du Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Æsj. Gikk jeg glipp av SO3 i en god-periode nå? Hopper til køys. Gudd najt. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Æsj. Gikk jeg glipp av SO3 i en god-periode nå? Hopper til køys. Gudd najt. God natt Ostekake, som godt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 dette er den hyggeligeste kvelden jeg har hatt på hw, få folk som er her innpå, vi snakker om allt mulig.Har ikke hatt det helt bra jeg heller det sisste halvåret Min far døde i en bilulykke september i fjor, så jeg har gjennomgått mye dritt! Er egentlig det SO ble etter ei stund ut i SO1 og SO2 var en ren familie, som ei er her lenger på grunn av mange grunner, men folk snakket om nettopp slike ting og ble et sterkt community rett og slett. De "gamle" stikker hodene sine inn av og til og er alltid koselig det Trist å høre om din far Litejk. Dør alt for mange i trafikken, på grunn av idioter som (jeg sier ikke at alle er idioter!!) kjører i sinnsyke hastigheter der man IKKE skal kjøre fort i det hele tatt. Er nesten redd for å kjøre enkelte strekkninger her i distriktet pga galninger bak rattet. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 dette er den hyggeligeste kvelden jeg har hatt på hw, få folk som er her innpå, vi snakker om allt mulig.Har ikke hatt det helt bra jeg heller det sisste halvåret Min far døde i en bilulykke september i fjor, så jeg har gjennomgått mye dritt! Er egentlig det SO ble etter ei stund ut i SO1 og SO2 var en ren familie, som ei er her lenger på grunn av mange grunner, men folk snakket om nettopp slike ting og ble et sterkt community rett og slett. De "gamle" stikker hodene sine inn av og til og er alltid koselig det Trist å høre om din far Litejk. Dør alt for mange i trafikken, på grunn av idioter som (jeg sier ikke at alle er idioter!!) kjører i sinnsyke hastigheter der man IKKE skal kjøre fort i det hele tatt. Er nesten redd for å kjøre enkelte strekkninger her i distriktet pga galninger bak rattet. ja, han som kjørde på faren min, var på en måte ikke helt frisk, han hadde en sjukdom! det er det som er det mest for jævlige med det, det kunne vert stoppa viss den forbanna KU** hadde stoppa før det gikk gale! Så viss jeg hadde sett ham hadde jeg ødelagd trynet hans Det er den personen på denn jord jeg hater mest ass!!!! Kjekt å få utrykka seg! Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ok, jeg trodde ikke at du hadde pratet om det siden du snakket på den måten.Vel, "støtteapparat" vet jeg ikke helt om jeg har, men jeg har min elskede, og uten henne i gjennom dette hadde jeg vært fortapt, rett og slett. Men for all del, jeg mangler IKKE noen å prate med det er ikke det Hvis fan kan vi skape god stemning;) Morgen skal jeg og madammen være alene hele dagen og vi skal være hjemme hos henne alene mens mora og samboeren hennes er borte. Gleder meg joda har det, men uansett så klandrer man jo seg selv fra tid til annen. tenkte mest på den første tiden etterhun gikk bort, de 2-3 første åra, var del da jeg slet mest med det. damer hjelper veldig på, jeg ble veldig asosial og klarte ikke ha mer en overfladisk kontakt med far min selv om han var veldig flink med meg. var vel mye med at han fikk seg ny dame etterhvert og hun hadde unger som flytta inn hos oss. en kid på min alder som var totalt motsatt av meg. jeg var upopulære nerden og han var den populære råner'n. var vel slike ting som fikk meg til og frike ut og oppføre meg rebelsk. i årene som gikk så forandret jeg meg ganske mye ja, begynte på tegning, form, farge, fikk skikkelig homie/skate klesstil (som var veldig uvanlig i den lille bygda jeg bodde på da) grodde meg lilla afro. begynte røyke hasj osv.. men dette var da egentlig en fase jeg vokste av meg. er egentlig glad for den perioden, har gitt meg litt perspektiv på livet! men det jeg skulle frem til var at for 2,5 år siden så fikk jeg meg verdens beste dame og hun har åpnet meg så sinnsykt og gitt meg et utrolig mye bedre forhold til familien min. så damer er tingen i slike perioder. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) ja, han som kjørde på faren min, var på en måte ikke helt frisk, han hadde en sjukdom! det er det som er det mest for jævlige med det, det kunne vert stoppa viss den forbanna KU** hadde stoppa før det gikk gale! Så viss jeg hadde sett ham hadde jeg ødelagd trynet hans Det er den personen på denn jord jeg hater mest ass!!!! Kjekt å få utrykka seg! Ditto. Er ei lett. phax, ja, dame er tingen. Er synd at min kjære aldri fikk se min mamma frisk, slik hun egentlig var og ikke bare noen som var syk hele tiden, men men..livet vil det anneledes Folkens, er lov å skrive andre ting fordi man er inne på tuchy stuff her:P Edit: har vel aldri hatt den "rebell" perioden i livet mitt. Eneste må vel være at jeg droppet ut av skolen og begynte å røyke sigaretter, men det ser jeg ikke helt på som et opprør.. Endret 23. april 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Sitter å ser litt på.... ser hvor godt jeg har det Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Edit: har vel aldri hatt den "rebell" perioden i livet mitt. Eneste må vel være at jeg droppet ut av skolen og begynte å røyke sigaretter, men det ser jeg ikke helt på som et opprør.. hehe. livin' on the edge! neida, tror jeg trengte den lille perioden jeg. har hvertfall ført til mye godt. trengte og komme meg bort fra den lille plassen jeg bodde på og tørre være mer meg selv. men men, prøve finne på noe morsomt nå. nok hw trykking. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 men men, prøve finne på noe morsomt nå. nok hw trykking. Hvilke morsome ting går ann å finne på nå? Kunne trengt noen forslag, sitter bare å surrer rundt på nettet uten mål og mening... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Sånn nå så er det for sent til å finne på noe for meg. I allefall jeg som sitter her alene. Skal ta å legge inn årene snart, er trøtt og er en dag i morgen også... Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) men men, prøve finne på noe morsomt nå. nok hw trykking. Hvilke morsome ting går ann å finne på nå? Kunne trengt noen forslag, sitter bare å surrer rundt på nettet uten mål og mening... se en film, ring en kompis.. tja.. gå en tur med mp3 spiller'n full av go låter. slike ting. eller bare sitte her og trykkt f5 soving er jo også et alternativ. edit: glemte jo nesten det morsomste! spise..! ingenting som gjør en mann så lykkelig som et godt måltid. eller.. en ting da. Endret 23. april 2005 av phax Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 hmm, jeg tar meg en liten tur ut nå skal ut å hoppe litt, Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 edit: glemte jo nesten det morsomste! spise..! ingenting som gjør en mann så lykkelig som et godt måltid. eller.. en ting da. Mao, man ender smellfeit på en phax kur Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) en ekte mann skal jo ha litt pondus! spiser utrolig feil faktisk så skal ikke se bortifra det. mye karbo og spiser mest sent på dagen/kvelden men men, trener nå for å opprettholde balansen! er glad i mat jeg, har desverre ikke en økonomi til og nyte spisehobbyen min! men er faktisk usunnere og ha dårlig råd.. sunn mat koster mye. edit: men NÅ tar jeg kvelden. skulle faktisk ta meg forum fri og komme meg litt vekk, men var litt dårlig tima og prøve i begynnelsen av en helg da jeg er stuck her på hybel'n. men ikveld har jo vært en usendvanlig god kveld her på so3 så angrer ikke! nighty night folks. Endret 23. april 2005 av phax Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) jeg er såpass trøtt nå at CRT skjermen min ser ut som en lcd skjerm med 25ms når jeg blar nedover :!: kansje ikke så gæli da men, men det er gæli EDITH: men våknet litt når jeg for ut, men det var ikke noe kjekkt å hoppe, dogget og det var mørkt Endret 23. april 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Cenyon Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Legger meg, sov godt og fred på jord. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Legger meg, sov godt og fred på jord. god natt til deg og, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg