Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er sikkert en feilposting, men jeg tåler litt kjeft :realmad:

Jeg har nettopp lasta ned et stort program fra kazaalite, men når jeg skal åpne det "fra my shared folder", så kommer det opp et vindu hvor det står: "WinZip Self-Extractor...osv". Når jeg trykker på "Unzip", så jobber den litt, og når den er ferdig, så står det at den har pakket ut 21 filer, eller noe sånt. (husker ikke helt hva som stod) Og når det er gjort, så skjer det liksom ingenting. Målet er liksom å installere programmet, men den samme utpakkingen, eller hva det kalles, kommer opp igjen. Noen tips, så blir jeg glad :)

Lenke til kommentar
Dette er sikkert en feilposting, men jeg tåler litt kjeft :realmad:

Jeg har nettopp lasta ned et stort program fra kazaalite, men når jeg skal åpne det "fra my shared folder", så kommer det opp et vindu hvor det står: "WinZip Self-Extractor...osv". Når jeg trykker på "Unzip", så jobber den litt, og når den er ferdig, så står det at den har pakket ut 21 filer, eller noe sånt. (husker ikke helt hva som stod) Og når det er gjort, så skjer det liksom ingenting. Målet er liksom å installere programmet, men den samme utpakkingen, eller hva det kalles, kommer opp igjen. Noen tips, så blir jeg glad :)

Du må huske hvor du pakket ut programmet. Gå til mappen og finn en eller annen fil som kan ligne på setup eller install.

Lenke til kommentar
Dette er sikkert en feilposting, men jeg tåler litt kjeft :realmad:

Jeg har nettopp lasta ned et stort program fra kazaalite, men når jeg skal åpne det "fra my shared folder", så kommer det opp et vindu hvor det står: "WinZip Self-Extractor...osv". Når jeg trykker på "Unzip", så jobber den litt, og når den er ferdig, så står det at den har pakket ut 21 filer, eller noe sånt. (husker ikke helt hva som stod) Og når det er gjort, så skjer det liksom ingenting. Målet er liksom å installere programmet, men den samme utpakkingen, eller hva det kalles, kommer opp igjen. Noen tips, så blir jeg glad :)

et hint er å lete etter en mappe som heter det samme som filen.. og titte inni den.. er litt på kanten angående regler egentlig det der..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...