PT Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 Masse svada om magi Noen *hint-hint* bør gå og legge seg Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Vi skulle danna et Fellowship som skulle ha som oppgave å befri de gjenlevende dragenne! EDIT: Skal legge meg nå Endret 29. desember 2003 av Lord-KGA Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 Dette er sikkert en feilposting, men jeg tåler litt kjeft Jeg har nettopp lasta ned et stort program fra kazaalite, men når jeg skal åpne det "fra my shared folder", så kommer det opp et vindu hvor det står: "WinZip Self-Extractor...osv". Når jeg trykker på "Unzip", så jobber den litt, og når den er ferdig, så står det at den har pakket ut 21 filer, eller noe sånt. (husker ikke helt hva som stod) Og når det er gjort, så skjer det liksom ingenting. Målet er liksom å installere programmet, men den samme utpakkingen, eller hva det kalles, kommer opp igjen. Noen tips, så blir jeg glad Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Vi skulle danna et Fellowship som skulle ha som oppgave å befri de gjenlevende dragenne! *Who-ho, I am drunk!* EDIT: Spamme-ti-spam, wonderfull spam... Endret 29. desember 2003 av DrDoogie Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 Dette er sikkert en feilposting, men jeg tåler litt kjeft Jeg har nettopp lasta ned et stort program fra kazaalite, men når jeg skal åpne det "fra my shared folder", så kommer det opp et vindu hvor det står: "WinZip Self-Extractor...osv". Når jeg trykker på "Unzip", så jobber den litt, og når den er ferdig, så står det at den har pakket ut 21 filer, eller noe sånt. (husker ikke helt hva som stod) Og når det er gjort, så skjer det liksom ingenting. Målet er liksom å installere programmet, men den samme utpakkingen, eller hva det kalles, kommer opp igjen. Noen tips, så blir jeg glad Du må huske hvor du pakket ut programmet. Gå til mappen og finn en eller annen fil som kan ligne på setup eller install. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 Dette er sikkert en feilposting, men jeg tåler litt kjeft Jeg har nettopp lasta ned et stort program fra kazaalite, men når jeg skal åpne det "fra my shared folder", så kommer det opp et vindu hvor det står: "WinZip Self-Extractor...osv". Når jeg trykker på "Unzip", så jobber den litt, og når den er ferdig, så står det at den har pakket ut 21 filer, eller noe sånt. (husker ikke helt hva som stod) Og når det er gjort, så skjer det liksom ingenting. Målet er liksom å installere programmet, men den samme utpakkingen, eller hva det kalles, kommer opp igjen. Noen tips, så blir jeg glad et hint er å lete etter en mappe som heter det samme som filen.. og titte inni den.. er litt på kanten angående regler egentlig det der.. Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 ehhh....det er vel ikke på kanten av reglene dersom programmet er helt lovlig og helt gratis? Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 ehhh....det er vel ikke på kanten av reglene dersom programmet er helt lovlig og helt gratis? Det er jo ikke på kanten det da... Det dreier seg jo selvfølgelig om en trialversjon av et program Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 bare skaff deg WinRAR og høyreklikk på en fil, og velg Extract Here, så slipper du å lete etter filene Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 hehe den er nok mest sansynlig blitt plassert i temp mappa...Men husker ikke om den ligger i mine dokumenter eller i windows... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 du kan jo også se om det finnes en mappe som heter unzipped i C:\ (altså C:\unzipped) , jeg synes å huske at filene mine pleide å ligge der etter å ha blitt unzippet da jeg brukte Winzip før Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 Helt lovlig, så lenge det er freeware Og kun private feriefilmer og worddokumenter du laster ned Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 Helt lovlig, så lenge det er freeware Og kun private feriefilmer og worddokumenter du laster ned Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 Helt lovlig, så lenge det er freeware Og kun private feriefilmer og worddokumenter du laster ned private feriefilmer laster jeg også ned fra kazaa Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 Hvis noen lurer, så har jeg lasta ned programmet:"private feriefilmer/worddokumenter", og det er freeware Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 Helt lovlig, så lenge det er freeware Og kun private feriefilmer og worddokumenter du laster ned private feriefilmer laster jeg også ned fra kazaa Spesielt pamela sin? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 YO! I'm in tha mofo house again. hmm funker ikke å være yo på nettet. Anyways snakket ca 1.5timer med en gammel vennine. Hun ville at vi skulle treffes og gå på byn men problemet er at hun ville invitere meg på sånn rocke greie. Altså hulen eller garage eller noe. Likte meg veldig dårlig sist gang. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 hva er url'en til forum galleriet igjen? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 Se på toppen av søppel trådene. Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2003 http://www.hardware.no/diverse/forumgalleri/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg