Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må vel strengt tatt si meg enig i kritikken som kommer her nå angående innholdet i SO3 for tida, er MYE regelrett dritt som kunne ha vært tatt via MSN eller lignende.

Av og til er greit ja, men når det går over dager så begynner det å bli nok...

Jupp. So3 har bare blitt kjedeligere, og kjedeligere. Bare dritt her nå nesten.

 

 

:shrug:

Lenke til kommentar

Litejk, ingen som bryr seg om skrivefeil borsett fra personer her som er opphengt i 100% norskskriving no-matter-what.

 

Vi har hatt et søskenbarn på besøk under begravelsen fra min far side. Kommer fra Jæren.

Et artig menneske, men samme type humor som "vi" Enåsinger har og river i kjefte tilbake hvis du kommer med en kommentar, et trivelig dame, synd hun skal dra i morgen.

 

TSP: synd at du ikke fikk arbeidsuke på NRK, kunne ha vært artig å gått i gangene der og moret seg :)

Lenke til kommentar
feste aleina er jo kult. alle tøffe alkiser gjør det! :yes:

puff hell, det var bare en kjedelig ide som jeg sa, blir nok å sitte her å kope, viss ikke dere kommer på noe bedre! :D

Dessuten er jeg bare 13 år, har ikke starta med festing og slikt enda, er ikke så dom... :yes:

Men det kan vere jeg reiser ut i hagen å hopper noen saltoer på trampolina :thumbup:

Lenke til kommentar
Må vel strengt tatt si meg enig i kritikken som kommer her nå angående innholdet i SO3 for tida, er MYE regelrett dritt som kunne ha vært tatt via MSN eller lignende.

Av og til er greit ja, men når det går over dager så begynner det å bli nok...

Det er jo sånt som skjer; 3-4 stykker invaderer og spammer og drar ned hele tråden. Dere husker gjerne Darkstarr og FatFuck? Denne gangen var det @kd og noen andre, men akkurat som FF og DS er de ikke her nå lenger. Det gjelder bare å fjerne de som ødelegger med en gang, før de får gjort skade.

 

Ellers må jeg si at blant dritten er det ofte noen gode innlegg (som oftest fredrikrb sine) som får meg til å le høyt, og de pleier å gjøre opp for "hei, eg kjeder meg"-innleggene. Jeg prøver ihvertfall å bidra til å gjøre OT-baren litt morsommere, og jeg håper at det er flere som deler min humor. (Jeg har ihvertfall fått inntrykket av at mange liker det jeg gjør, så..)

Lenke til kommentar
Min oldemor havnet på sykehuset tidligere i dag =\

Er visst noe hjerte greier. Dritt og møkk.

huffameg :ermm:

Bestemora mi fikk hjerte problemer for eit halvt år siden, men hun er sterk og overlevde heldigvis, har overlevd masse til å vere så lite frisk, hjerte prob,Drypp,knekkt fot 2 gonger osv :( Nå er dama helt treig i hodet, tynn som ei flis og seier nesten ingen ting, av og til ser hun mannen sin i rommet hun bor i, mannen hennes døde for lenge siden, 30 år siden omtrent :no: (bestefaren min...)

Endret av Litejk
Lenke til kommentar

Jeg har vel egentlig aldri fullendt forstått poenget med "Siste Ordet 3"-tråden, men etter å ha tatt meg et lite forumsøk ser jeg nå hvordan det hele begynte. Sannelig har kvaliteten bedret seg siden dengang - de første sidene var gjennomsyret av spam - men muligens har nytteverdien av tråden sunket en del i det siste.

 

Jeg er vel en av dem som for det meste leser tråder - sjeldent svarer jeg, såfremt jeg da ikke har noe vettug å ytre som jeg mener kan bidra til tråden. Dette er noe dessverre enkelte har gått seg hus forbi. Jeg håper ikke dette vil medføre stenging av tråden, for den ER faktisk nokså interssant å lese, sågar de siste innleggene av @kd.

Lenke til kommentar
Dessuten er jeg bare 13 år, har ikke starta med festing og slikt enda, er ikke så dom...  :yes:

Enda bra det.

Ser ei nå som ødelegger livet sitt nettopp pga at hun i alder av 14 drikker hver helg...er fan ikke bra.

 

kaiern, trist å høre. Dra å besøk henne du, fordi om man egentlig har lyst til å gjøre andre ting så angrer man etterpå at man ikke var der mer (hvis noe skulle skje som man ikke vil tenke på...)

Fordi jeg vet at hverken mamma eller pappa klandrer meg at jeg gjorde andre ting når det gikk mot slutten så føles det allikevell lettere for deg selv å vite at man har vært der.

Lenke til kommentar

Er skummelt med jenter som havner sammen med eldre gutter og fester mye ja.. men for mange så er det jo bare en fase som de klarer vokse fra seg. men noen går det jo galt for.

 

 

Er viktig og tilbringe tid med de som er syk ja, som B|Real sier så ikke fordi at andre ikke skal klandre deg men for din egendel..

 

hadde problemer med det når mora mi lå på kreftavdelinga den siste tiden, unngikk henne bevisst fordi det plagde meg så mye og se henne ligge sånn.. det er noe som har tært mye på samvittigheten min i årene etter hun gikk bort.. :no:

Lenke til kommentar

haha, i dag var jeg på tivoli i bygda, da kom en lokal fyllik , alle vet hvem han er og unnngår han, er gammal og oppfører seg helt sjukt.. men men, han fika venninna mi på rævva! Då fikk han gjennomgå! har ei venninne som også var der, og ho er ikke akkurat den du vil ha sur, hu kjæfta ut den gamle fulle mannen :D

Andre kvinnfolk kjæfta på han og :roll:

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
Jeg har vel egentlig aldri fullendt forstått poenget med "Siste Ordet 3"-tråden, men etter å ha tatt meg et lite forumsøk ser jeg nå hvordan det hele begynte. Sannelig har kvaliteten bedret seg siden dengang - de første sidene var gjennomsyret av spam - men muligens har nytteverdien av tråden sunket en del i det siste.

Har vel på følelsen av at siden man har fått "jeg er deprimert" theaden så har ikke SO oppfylt den rollen som den en gang hadde, å være en plass man kunne komme med alt om, no matter what. Skapte et sammhold blandt oss brukerene som man ei har i dag desverre.

Er viktig og tilbringe tid med de som er syk ja, som B|Real sier så ikke fordi at andre ikke skal klandre deg men for din egendel..

 

hadde problemer med det når mora mi lå på kreftavdelinga den siste tiden, unngikk henne bevisst fordi det plagde meg så mye og se henne ligge sånn.. det er noe som har tært mye på samvittigheten min i årene etter hun gikk bort.. :no:

Samme her, jeg holdt meg bevist borte fra henne og var med venner og madammen og "hadde det artig".

Men jeg konfronterte pappa med det de siste dagene og han sa at det var helt greit, alle har sine måter og takle ting på, og jeg måtte bare finne min måte, men verken han eller mamma klandret meg fordi at jeg handlet slik jeg gjorde.

phax, spør din far om han mener at du har gjort noe "galt"..

Lenke til kommentar

Samme her, jeg holdt meg bevist borte fra henne og var med venner og madammen og "hadde det artig".

Men jeg konfronterte pappa med det de siste dagene og han sa at det var helt greit, alle har sine måter og takle ting på, og jeg måtte bare finne min måte, men verken han eller mamma klandret meg fordi at jeg handlet slik jeg gjorde.

phax, spør din far om han mener at du har gjort noe "galt"..

Ja har fått snakka ut om det der med både far min og min kjære, men likevel så kommer det krypende tilbake engang iblant..

 

Jeg var jo skikkelig mammagutt, men far min var veldig flink etter det der og passet på at vi fikk snakket mye sammen. tok meg med på ferie bare jeg og han etterpå. rart og tenke på er 10 år siden nå i juli, var bare 14 da, men det sitter godt i. er ikke noe som forsvinner, heldigvis. er mer redd for å glemme faktisk..

 

må bare si at jeg føler med deg B|Real, men det virker som du har et godt støtteapparat rundt deg og det viktig. ikke gjør samme feil som meg og "steng deg inne".. men er vel en normal fase egentlig. sint på verden..

 

 

edit: jaja, vi kan det med og skape stemning på en fredagskveld! :wee:

Endret av phax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...