:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Jeg har 6 smileys, og når de er byttet i Cola skal jeg slutte. Har sju smileys. Teit tall. Når jeg har bytta inn har jeg to igjen. Godt på vei til seks Endret 22. april 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 *Spille kampbane med stille helter* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 EDIT: Hvorfor fikk den lille masekoppen ferie? Krangling. Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg er GRULIG sur!!! God kveld til dere alle Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg er GRULIG sur!!! Og hvorfor det da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har 6 smileys, og når de er byttet i Cola skal jeg slutte. Har sju smileys. Teit tall. Når jeg har bytta inn har jeg to igjen. Godt på vei til seks For å sitere cyberho: Det er en ond sirkel, dette smiley-opplegget. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Istid er tragisk! nei Jo! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har 6 smileys, og når de er byttet i Cola skal jeg slutte. Har sju smileys. Teit tall. Når jeg har bytta inn har jeg to igjen. Godt på vei til seks For å sitere cyberho: Det er en ond sirkel, dette smiley-opplegget. Så sant, så sant. Kan ikke holde seg uten cola, og har du kjøpt en må du jo etterhvert få seks smaileys. Som sagt. En ond sirkel. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har 6 smileys, og når de er byttet i Cola skal jeg slutte. Ok, jeg skal prøve å slutte. Venninnen min jobber i matbutikk, og jeg har fått 66 smileys av henne. Må få ræva i gir og bruke dem. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ananas: Det må du virkelig, med tanke på at det er 2 Cola per person per butikk. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Istid er tragisk! nei Jo! Hold nå smella på dere ______________________ I morgen har jeg mye å gjøre. Noen som gleder seg til å se bilder av flyet vårt? Får vel nesten køye. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ananas: Det må du virkelig, med tanke på at det er 2 Cola per person per butikk. Er det vel ikke? Har hentet jævlig mange på Ultra ved jobben jeg... Kanskje det er forskjellige regler i hver butikk. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg henger aldri med når det gjelder sånne smiley-greier. Jeg fant en smiley fra 2004. Kanskje jeg kan lure den inn blant fem andre? :lurer: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kanskje det er forskjellige regler i hver butikk. Nix. Står på baksiden av den etiketten. Men jeg har klart å bytte inn på Rimi, så jeg er kul. Til og med uten å betale for panten. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ananas: Det må du virkelig, med tanke på at det er 2 Cola per person per butikk. Er det vel ikke? Har hentet jævlig mange på Ultra ved jobben jeg... Kanskje det er forskjellige regler i hver butikk. Finn fram en tom Colaflaske og les: Du kan delta opptil to ganger per dag per butikk. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nå skjønner jeg ingenting. Hvis reglene er sånn, hvorfor er det ikke sånn da? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 blir flau når jeg panter flasker eller henter colaer med smilys jeg Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 blir flau når jeg panter flasker eller henter colaer med smilys jeg ja, det er flaut, men det er jo kjekkt, en ekstra Cola Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) blir flau når jeg panter flasker eller henter colaer med smilys jeg ja, det er flaut, men det er jo kjekkt, en ekstra Cola Hvorfor er det flaut! Panting er jo for en god sak! Og når jeg leverer smailis er eg glad for at jeg "slipper å betale". Legger meg. Natta folk. Endret 22. april 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Blæ, jobb i morgen.Mange kjekke gutter innom for tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg