:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 cola Cola is for ze win! Stupid quotes iz for ze lose.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Herregud som forumet har blitt bedritent i det siste! Lenke til kommentar
paroa Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 har tømt 2x1,5l med cola idag jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Herregud som forumet har blitt bedritent i det siste! Slapp av, han har fått ferie nå. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 har drukket 3x0,5l cola 2x1,5l cola Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Herregud som forumet har blitt bedritent i det siste! Slapp av, han har fått ferie nå. Det er store "brukerfeil" (som psilocybe kaller det) på forumet nå. Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Vurderer å legge meg jeg nå! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Herregud som forumet har blitt bedritent i det siste! Slapp av, han har fått ferie nå. *le litt for seg selv* Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Herregud som forumet har blitt bedritent i det siste! Slapp av, han har fått ferie nå. Hvem har fått ferie? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Herregud som forumet har blitt bedritent i det siste! Slapp av, han har fått ferie nå. Hvem har fått ferie? du Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Herregud som forumet har blitt bedritent i det siste! Slapp av, han har fått ferie nå. Hvem har fått ferie? Tipper han mener kd@. Syns de kunne tatt med et par andre i samme slengen. =/ Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 @kd Hmm. Cola hørtes godt ut ja, bare synd vi ikke har noe her. MEN(snakke positivt): Da slipper jeg å gjøre tennene mine dekket med sånne dumme ting Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har 6 smileys, og når de er byttet i Cola skal jeg slutte. Ok, jeg skal prøve å slutte. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Syns de kunne tatt med et par andre i samme slengen. =/ En annen ble tatt med i samme slengen. Sikter du til meg som nr. 2? *Snakke om fine ting* Masse hestehov ute nå. Endret 22. april 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har 6 smileys, og når de er byttet i Cola skal jeg slutte. Ok, jeg skal prøve å slutte. eg og har 6 stk, skal bytte dei etter skolen på mandag Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Ja retningslinjene gjelder enda, og jeg kan godt dele ut enda flere advarsler. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Huff, ro ned med postingen a. Fint å se at det ikke er jeg som er attention whore lenger. b-real, jeg glemte at det var i dag. Vet ikke hva jeg skal si, annet enn at jeg kondolerer. Det må være flott å se at så mange bryr seg om din kjære mor. I morgen skal jeg sove hos pappa på Skjetten. Dette skal jeg fordi jeg kjenner ingen der; dvs da kan jeg ikke gå ut eller noe, bare lese til tentamen. Flinke lille geeken. Vet at hvis jeg hadde vært hjemme i morgen, hadde jeg dratt på byen eller noe annet også angret på det på mandag. EDIT: Hvorfor fikk den lille masekoppen ferie? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Digg dag idag. Var ute og grilte, fisket og gikk laaangtur ut i gokk og fant et lite paradis av et sted i bergen/os. Gode venner og krakilske hunder som løp og lekte som om verden skulle gå under imorgen. Drar innom vestkanten med venninen som kjørte meg og der var det nattåpent så vi tok og kjøpte godsaker til vofsene og vofsen min fikk seg nytt shiny halsbånd. Kjøpte meg godbiter og kom hjem. Skal til danmark som sagt og hadde vegret meg med å spørre foreldrene om de gadd å låne meg laptoppen og spurte bare ut idag og fortalte at eg ikke gadd å fikse HTPC til de men at eg skulle fikse det slik at den starter windows som vanlig men tilkoblet til tv'n/prosjektoren. Greit sa de. Nå skal eg steke pizza og se på film. Edit: Her skjer det ting vist. *lese so3 etterpå* Bbl. Endret 22. april 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ooh, Masterminds på TV3! 1337. Steffy: Cola eller ingenting? Colabelegg er det eneste belegget for oss Colaelskere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg