Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, ro ned med postingen a. Fint å se at det ikke er jeg som er attention whore lenger. :dontgetit:

b-real, jeg glemte at det var i dag. Vet ikke hva jeg skal si, annet enn at jeg kondolerer. Det må være flott å se at så mange bryr seg om din kjære mor.

I morgen skal jeg sove hos pappa på Skjetten. Dette skal jeg fordi jeg kjenner ingen der; dvs da kan jeg ikke gå ut eller noe, bare lese til tentamen. Flinke lille geeken. Vet at hvis jeg hadde vært hjemme i morgen, hadde jeg dratt på byen eller noe annet også angret på det på mandag.

EDIT: Hvorfor fikk den lille masekoppen ferie?

Lenke til kommentar

Digg dag idag. Var ute og grilte, fisket og gikk laaangtur ut i gokk og fant et lite paradis av et sted i bergen/os. Gode venner og krakilske hunder som løp og lekte som om verden skulle gå under imorgen. Drar innom vestkanten med venninen som kjørte meg og der var det nattåpent så vi tok og kjøpte godsaker til vofsene og vofsen min fikk seg nytt shiny halsbånd. Kjøpte meg godbiter og kom hjem.

Skal til danmark som sagt og hadde vegret meg med å spørre foreldrene om de gadd å låne meg laptoppen og spurte bare ut idag og fortalte at eg ikke gadd å fikse HTPC til de men at eg skulle fikse det slik at den starter windows som vanlig men tilkoblet til tv'n/prosjektoren. Greit sa de. :D

Nå skal eg steke pizza og se på film. :D

Edit: Her skjer det ting vist. *lese so3 etterpå*

Bbl.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...