Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 @kd: http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=63&t=408826 Noen har større problemer enn meg her... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ro dere ned folkens, hva er gøy med og ktrangle? ender vel i warn eller ferie eller noe slikt på noen tilslutt.. Hva skjer med folket? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 whiteflags kom før meg. Velkommen tilbake! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 whiteflags kom før meg. Velkommen tilbake! ...så lenge klarte slipknot_fan å holde seg unna. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) La nå fyren få spamme---- Dere vet ikke en gang hva spam er... "The Internet version of junk mail. Spamming is sending the same message to a large number of mailing lists or newsgroups usually to advertise something." Med andre ord, jeg spammer ikke. Nei, @kd, du har ikke forstått ordet 'spam'. I dette forumet har ordet en litt annen betydning. http://forum.overklokking.no/index.php?act=boardrules#spam Edit: Men jeg regner med at du verken har lest retningslinjene eller nettiketten Endret 22. april 2005 av Jonas Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nei, @kd, du har ikke forstått ordet 'spam'. I dette forumet har ordet en litt annen betydning. http://forum.overklokking.no/index.php?act=boardrules#spam Så fortell meg når ejg har brutt disse reglene da. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Er det mulig da! Herregud da, det at dere evt. boikotter SO 3 pga. av @kd vil da ikke hjelpe det grann. Kanskje han poster litt unødvendig mye innimellom, men er det egentlig så mye å ta på vei for, hvis dere syns han skal poste mindre snakk hvertfall i en mer saklig tone! Jeg kommer hvertfall ikke til å boikotte noe som helst, for det er i allefall den måten dere ikke oppnår noe med! TSP Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 "Spam er enkelt sagt unødvendige innlegg på forumet." Jeg ser ikke nødvendigheten i denne diskusjonen. (Dette innlegget er nødvendig. Jeg må jo gi svar til de ulærde..) Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 nå har jeg fått nok av denne krangelen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 nå har jeg fått nok av denne krangelen. Ja, og noen har jo blitt kastet ut! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 gidd krangle da bare dust og krangle Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 nå har jeg fått nok av denne krangelen. Ja, og noen har jo blitt kastet ut! Hva mener du? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hygglig med ferie for folk! Kanskje frøken Tonio burde få 10 % siden hun var så frekk? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg er faktisk storkåt på deg, Tomat-Ulf, fredrikrb og alle andre jeg snakker med. WTF? Foresten er det en grunn til at dette het søppel før. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg er faktisk storkåt på deg, Tomat-Ulf, fredrikrb og alle andre jeg snakker med. WTF? Det var ironi! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 hvem har fått ferie? Det er vel to stykker... Og begge merker dere vel at de blir borte på... Etter noen dager. Hvis jeg forstod det rett ble en helt borte, mens den andre bare ferie... Følg med på neste episode. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg er faktisk storkåt på deg, Tomat-Ulf, fredrikrb og alle andre jeg snakker med. WTF? Det var ironi! Skjønte egentli det. Han har ikke e-tattmegpårompa. @kd´s SO3. LOL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg