Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Needless to say: jeg knakk brettet hans.

Flott. Personlig ville jeg ha skremt vannet av ham, eventuellt jaget ham bort. I stedet valgte du å påføre ham 700 kroner økonomisk tap. Flott.

 

Man kan ikke dømme alle skatere fordi en del (ja, desverre altfor mange) er drittunger. Selv skater jeg, er 16 år, har aldri gjort en flue fortred, aldri tagga så mye som en liten blyantstrek. Er jeg da er unntak? Det der er bare ekkel generalisering. Skjerp dere.

Lenke til kommentar
Term, alle skatere er ikke like da. Ikke døm noen fordi de skater.

Det er jo nettopp det jeg sier. jeg dømmer ingen, men det jeg ikke liker ved skating er at enkelte...å jeg sier "enkelte" føler at de kan ta seg til rette over alt.

 

Ellers er skal jeg ikke si noe om moten eller noe sånt. heh heh :p

Lenke til kommentar
Needless to say: jeg knakk brettet hans.

Flott. Personlig ville jeg ha skremt vannet av ham, eventuellt jaget ham bort. I stedet valgte du å påføre ham 700 kroner økonomisk tap. Flott.

Ja men tenk da at han ikke hadde lov å være å skate på den plassen, og at det helt og holdent var hannes valg å gjøre det slikt. Det gjorde vondt som f... og da ville jeg at det skulle gjøre vondt for han også. Han hadde absolutt ingenting inne i et kjøpesenter som er fyllt opp med folk å gjøre, hvis han ikke kan oppføre seg som normale folk.

 

Geeeez by all means. Jeg driter i hva folk driver på med, så lenge det ikke går ut over meg. Jeg synes dere her inne er dødskul, og jeg generaliserer dere ikke bare pga dere skater. Det er gøy nok det, har faktisk hatt et skateboard på tidlig 90 tallet. Men ffs om dere tar denne riktig: folk trenger ikke stå på slalomski ned en rulletrapp, det har man bakkene til.

Endret av Term
Lenke til kommentar
Needless to say: jeg knakk brettet hans.

Flott. Personlig ville jeg ha skremt vannet av ham, eventuellt jaget ham bort. I stedet valgte du å påføre ham 700 kroner økonomisk tap. Flott.

Ja men tenk da at han ikke hadde lov å være å skate på den plassen, og at det helt og holdent var hannes valg å gjøre det slikt. Det gjorde vondt som f... og da ville jeg at det skulle gjøre vondt for han også. Han hadde absolutt ingenting inne i et kjøpesenter som er fyllt opp med folk å gjøre, hvis han ikke kan oppføre seg som normale folk.

Spør du meg så oppførte ikke du deg som normalt folk heller.

 

EOD.

Lenke til kommentar
Spør du meg så oppførte ikke du deg som normalt folk heller.

 

EOD.

Nei sikkert ikke. Men enkelte ting kan irritere meg noe så inni f... , hadde han vært en annen plass så ville han ha hatt brettet sitt, og jeg ville ikke ha hatt vondt. Jeg mener seriøst at gjør man noe ulovlig, så får man like så greit ta konsekvensene av det.

Endret av Term
Lenke til kommentar

Nopesikkert ikke. Men på samme måten som om en fyr slår til deg, så er det ditt valg om man slår tilbake eller ikke. Jeg valgte å knekke brettet hans, og syntes det var greit nok. Dette er da masse år side, ville trolig gjort det anderledes nå, men angrer absolutt ikke.

 

Men da lurer jeg på, synes dere det er helt ok å skate inne på et kjøpesenter som er stappfullt med folk og gjøre masse tricks?

Endret av Term
Lenke til kommentar

Hveit dere hvorfor det ikke fintes magi for øyeblikket??? Nei, jeg tenkte meg at dere ikke viste det. Grunnen til det er at det er drager som gir magi, og om dragene ikke får sove på sine store gull hæver, ja da blir det ikke skapt magi. Dragenne er ikke døde, nei ikke enda. De er bare paralysert, men når de er paralysert så blir det ikke skapt magi. Får nå dragende levde så var det få vanlige mennesker som kunne fortelle at de hadde sett en, enten ble de drept av dragen, eller så blei hukomelsen deres fiksa på av dragevokterne. Dragevokterne var en gruppe magikere som vokta dragenne fra vanlige mennesker, de ville forsvare dragenne slik at magiens belasne altid skulle være stabil. De brukte magi for å få folk som så de til å glemme, de drepte aldri, de prøvde altid å hjelpe folk som var så uheldige at de kom framfor en drage, men de gjorde så de glemte det etterpå. Det var i middelalderen at alt gikk feil, det var da vi uvitende ble redde for magi, vi begynte å brenne hekser. I starten virka dette dårlig, for heksenne tokk jo bare å brukte magi fo å komme seg unna og de gjorde så alle som så det glemmte det. Det var en gruppe magikere som hadde blit utestenk fra magi samfundet, og de var ute etter hevn. De gikk da i samband med noen middelalder konger om å danne et lag som skulle fange alle drager, og paralysere eller drepe dem. De klarte dette ettervert, og all magi ble nå borte. Det fortelles i noen sagn at det skal være et kammer langt under jorda, et ukjent seted, hvor noen drager holdes paralysert i fangenskap. Grunnen til det er at Den gruppen dragefangere som fanga dem ble overtalt av kongen til det ene landet til å spare noen drager. Kongen ville ha det som et hemmelig våpen. Så i noen godt bevoktede hvlev i et slot fintes det noen papirer, noen papirer som forteller hvor dragende er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...