Neptun_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Er lei de *sende en bøtte dritt*-greiene nå... Sa jeg at jeg sendte en bøtte? Var et eksempel da! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 @kd, du er storkåt på Eline, bare innrøm det! Ja, jeg er nok storkåt på Eline siden jeg snakker med hu. Jeg er faktisk storkåt på deg, Tomat-Ulf, fredrikrb og alle andre jeg snakker med. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Å HERRE MIN HATT så godt det var å trene igjen. Blæ, jeg får ikke lov til å trene jeg! Det irriterer meg noe helt grenseløst! Og ja, @kd er storkåt på alle her.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Å HERRE MIN HATT så godt det var å trene igjen. Blæ, jeg får ikke lov til å trene jeg! Det irriterer meg noe helt grenseløst! Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Å HERRE MIN HATT så godt det var å trene igjen. Blæ, jeg får ikke lov til å trene jeg! Det irriterer meg noe helt grenseløst! Og ja, @kd er storkåt på alle her.. Hvorfor ikke? @kd har bennern hele tiden. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Foresten betyr rælingen kanten. På danskebåten står det: "Venligst ikke plasser børn på rælingen" på gjerdet... Nei. Relinga er ganske riktig "gjerdet" på en båt eller et skip. Det betyr altså ikke kanten. B|Real: Godt å få det overstått tenker jeg. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 @kd har bennern hele tiden. Særlig når du poster! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Jeg får ikke lov til å trene fordi jeg er syk.. Mamma mener at jeg da bare kjører kroppen helt ned, så jeg skal visstnok bare ta det med ro. Satans forkjølelse! Edit: Jeg skrev feil. Endret 22. april 2005 av Eline Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg får ikke lov til å trene fordi jeg er syk.. Mamma mener at jeg da abre kjører kroppen helt ned, så da skal jeg visstnok ta det med ro. Satans forkjølelse! Det er rimelig kjipt da... Håper du snart blir helt frisk! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Training day, any day. Faen! Noen kompiser av meg har LAN, men en av de plages. Selvfølgelig må jeg til pers for å stikke og fikse det. Later... Endret 22. april 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 b-real: Det er flott! Resten: Fra nå av poster dere kun hvis dere har noe å si, ikke post for postingens skyld. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Resten: Fra nå av poster dere kun hvis dere har noe å si, ikke post for postingens skyld. Hør på han! Enda en gang. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Resten: Fra nå av poster dere kun hvis dere har noe å si, ikke post for postingens skyld. Jeg poster bare når jeg har noe å si. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Resten: Fra nå av poster dere kun hvis dere har noe å si, ikke post for postingens skyld. Jeg poster bare når jeg har noe å si. Det vil si hele tiden? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Resten: Fra nå av poster dere kun hvis dere har noe å si, ikke post for postingens skyld. Jeg poster bare når jeg har noe å si. Det vil si hele tiden? Det stemmer. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Resten: Fra nå av poster dere kun hvis dere har noe å si, ikke post for postingens skyld. Jeg poster bare når jeg har noe å si. Haha, joda. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Haha, joda. Kom med eksempler på poster hvor jeg ikke sier noe da? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Jeg poster bare når jeg har noe å si. Postcounthore. kom deg ut, din innleggskåte fjortiss Endret 22. april 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg poster bare når jeg har noe å si. Du lyver. Eller, greit, du har kanskje noe å si, men det er sjelden noe særlig givende. Si heller færre, men mer gjennomtenkte ting. Vennligst ta dette som velment kritikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg