Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Jeg vil sende feil til deg Dark Angel! Neptun_: Tomat-Ulf: :lol: Endret 22. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
Zonita Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ikke si det til henne, men jeg har en anelse om at du er kulere. Ikke si dt til meg? hehe, følger nok litt med her ja... Er jo ikke helt borte. Kanskje han er kulere kanskje ikke... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 og jeg var så dum å spørre om hvem det var... Det skulle jeg aldri gjordt... Why not? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Slutt å vær så luremus, a! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Dieter sier:oioioi Dieter sier: jeg laster ned en modern talking sang, som er remixet av scooter Dieter sier: dette kan bli bra Hvis ikke dette er det morsomste noensinne skrevet i en MSN Messenger-samtale... hahAHHAHa *fåkke puste* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ikke si det til henne, men jeg har en anelse om at du er kulere. Ikke si dt til meg? hehe, følger nok litt med her ja... Er jo ikke helt borte. Kanskje han er kulere kanskje ikke... Ikke si det til han.. Men det jeg sa til han var bare tull! *Føler meg som en dårlig trippelagent eller noe annet tull* Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Med en gang det kommer noen kvinner og skriver i so3 er alle fjortisnerden på ''henne'', quoter henne og hele pakka. kom dere ut. Lenke til kommentar
Zonita Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 og jeg var så dum å spørre om hvem det var... Det skulle jeg aldri gjordt... Why not? Fordi det kom bare flere og flere mld. men jeg går ikke inn på innholde... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Med en gang det kommer noen kvinner og skriver i so3 er alle fjortisnerden på ''henne'', quoter henne og hele pakka. kom dere ut. Jeg vet ikke hvordan det er med de andre her, men det meste jeg sier er ironi. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Why not? Fordi det kom bare flere og flere mld. men jeg går ikke inn på innholde... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 TSP: Hvem annen er det som leser hele So3? Jeg mener at Tonio gjør det, hun leser hvertfall mye her hun også. Siden min første post i So3 har jeg lest alt som har kommet ja! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=104121 *tryke på "last ned" som en febrilsk ku* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Med en gang det kommer noen kvinner og skriver i so3 er alle fjortisnerden på ''henne'', quoter henne og hele pakka. kom dere ut. Jeg vet ikke hvordan det er med de andre her, men det meste jeg sier er ironi. Ironi.... Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg skjønner dette ikke Lenke til kommentar
Zonita Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ikke si det til han.. Men det jeg sa til han var bare tull! *Føler meg som en dårlig trippelagent eller noe annet tull* Jeg skal ikke si det jeg, men kjenner jeg han rett så leser han på alle sidene han har gått glipp av... Og skriver sikkert et av de berømte lange innleggene sine.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg skjønner dette ikke Det har du rett i.. Det heter: Jeg skjønner ikke dette! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg skjønner dette ikke Gratulerer med å legge til Siste Ordet 3 i "Mine Innlegg". Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Med en gang det kommer noen kvinner og skriver i so3 er alle fjortisnerden på ''henne'', quoter henne og hele pakka. kom dere ut. Jeg vet ikke hvordan det er med de andre her, men det meste jeg sier er ironi. Samme her. (Det var ikke ironi, nei.) Hadde jeg ikke vært syk hadde jeg hatt vært ute i hel dag, tro meg. (Heller ikke ironi) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg skjønner dette ikke Gratulerer med å legge til Siste Ordet 3 i "Mine Innlegg". ...Det vil du angre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg