Neptun_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 edit: btw: Jeg har ikke fått noe svar på hvorfor jeg skulle blitt moderatorspørsmålet mitt,skulle gjerne likt og visst . Fordi du kan finne gamle spam- og supportspørsmål fra gamle So-sider (les:2000 ogslikt) og gi de som postet straffen de fortjener. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 TSP: Hvem annen er det som leser hele So3? Jeg mener at Tonio gjør det, hun leser hvertfall mye her hun også. Forresten så har jeg ikke lest hele! Bare fra rundt side 4000 . Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nei! Nå har jeg fått skikkelig lyst på PSP! Men sparer til data.... Kanskje jeg kan kjøpe begge? Men vil ikke bruke så mye penger.... 5-finger-discount, my friend. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hehe, min kjære, staute og barske vel å merke, far prøvde akupunktur en gang ford han hadde så vondt i ryggen. Resultatet av dette var at han besvimte tvert. Bare for å si det, selve akupunkturen gikk fint. (Homeøpaten kalte meg til og med tøff. ) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 TSP: Hvem annen er det som leser hele So3? Jeg mener at Tonio gjør det, hun leser hvertfall mye her hun også. Forresten så har jeg ikke lest hele! Bare fra rundt side 4000 . Jeg leser ofte alt, men ikke når det er så mye som 40 sider... Og jeg gidder heller ikke å kommenter hver jævla uttalelse i en sinnsykt lang post. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hehe, min kjære, staute og barske vel å merke, far prøvde akupunktur en gang ford han hadde så vondt i ryggen. Resultatet av dette var at han besvimte tvert. Bare for å si det, selve akupunkturen gikk fint. (Homeøpaten kalte meg til og med tøff. ) tror min bet meg i øret.. Også kalte hun meg dirty. litt uhøflig, siden jeg nettopp hadde dusjet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (Homeøpaten kalte meg til og med tøff. ) Hun kalte meg også for det. Med andre ord, alt homeøpater sier er bullshit. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nei! Nå har jeg fått skikkelig lyst på PSP! Men sparer til data.... Kanskje jeg kan kjøpe begge? Men vil ikke bruke så mye penger.... 5-finger-discount, my friend. Broren min skylder meg foresten 1000,- kr etter at han mista GBA´en min. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Søstra til TSP er her! Hei. (jada, vet at det bare er en jente). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 JIPPI! Den ukjente søsteren! Gi oss no pixler, tøs! ( ) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kanskje vi kan leie TSP til snikfotografering. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kanskje vi kan leie TSP til snikfotografering. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kanskje vi kan leie TSP til snikfotografering. Snikfotografere søstern sin er kult gjort. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hvem annen er det som leser hele So3? Meg er det ikke, tror jeg datt ut for rundt 2 000 sider siden eller noe. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kanskje vi kan leie TSP til snikfotografering. Mens hun er i dusjen! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kanskje vi kan leie TSP til snikfotografering. Mens hun er i dusjen! Du tenker bare på det ytre! Din gris! Det er det indre som teller... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Dieter sier: oioioi Dieter sier: jeg laster ned en modern talking sang, som er remixet av scooter Dieter sier: dette kan bli bra Hvis ikke dette er det morsomste noensinne skrevet i en MSN Messenger-samtale... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kanskje vi kan leie TSP til snikfotografering. Mens hun er i dusjen! Du tenker bare på det ytre! Din gris! Det er det indre som teller... Lenke til kommentar
Zonita Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ingen klarer å ta bilder av meg i det skjulte. For jeg er alltid på vakt når det er kameraer rundt... Lurer på om jeg er med i konkurranser i søvne. for i dag kom det en undelig pakkelapp i posten til meg, som det sto gevinst på... Lurer på hva det er. Lurer på hva det er med mitt mob nr, det er så mange som sender feil til meg. Det var en som gjorde det i dag, og jeg var så dum å spørre om hvem det var... Det skulle jeg aldri gjordt... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Dark Angel;), jeg tenkte å poste et bilde av meg selv. Si hva du synes, så kanskje du kan legge megtil på msn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg